Το Pharmacy2020 γράφει για το ελληνικό φαρμακείο
Τα φάρμακα
εξακολουθούν να αποτελούν ζωτικής σημασίας έσοδο για το φαρμακείο, αλλά με το
περιθώριο κέρδους τους να βαίνει μειούμενο, η μεγιστοποίηση των πωλήσεων των μη
φαρμακευτικών προϊόντων αποκτά κομβικό ρόλο. Χτίστε τη στρατηγική σας,
βασιζόμενοι στις παρακάτω συμβουλές:
Έρευνα αγοράς. Μη βασίζεστε στη διαίσθησή σας ή σε πληροφορίες τρίτων για το αν ένα προϊόν πουλάει ή όχι. Το σωστό είναι να βασιστείτε σε έγκυρες έρευνες ή να τρέξετε τη δική σας, σχετικά με τα προϊόντα που είναι δημοφιλή.
Τοποθέτηση προϊόντων. Τοποθετήστε τα προϊόντα με βάση ένα συγκεκριμένο σχέδιο, προβάλετε τα σχετικά προϊόντα το ένα δίπλα στο άλλο, ώστε οι πελάτες σας να μπορούν εύκολα να κάνουν τον απαραίτητο συνδυασμό. Δείτε ποιες «περιοχές» του φαρμακείου σας «πουλάνε» περισσότερο και προχωρήστε σε μετακινήσεις προϊόντων, ώστε να τονώνετε την κυκλοφορία τους.
Εκπαίδευση του προσωπικού. Το προσωπικό σας πρέπει να γνωρίζει τα προϊόντα, να μπορεί να προχωρά σε συστάσεις, να υποδεικνύει το υποκατάστατο ενός προϊόντος σε έλλειψη, να μπορεί να κάνει συσχετισμούς και να προτείνει προϊόντα παραπληρωματικά. Παράλληλα, πρέπει να χτίζει σχέση άνεσης και εμπιστοσύνης με τον καταναλωτή, να αναγνωρίζει τους τακτικούς πελάτες, να θυμάται λεπτομέρειες για τις προτιμήσεις τους. Η προσωπική πινελιά πάντοτε προσμετράται στα υπέρ.
Για το τέλος μια συμβουλή: Κάντε μια βόλτα ο ίδιος στο φαρμακείο σας. Μένετε ικανοποιημένος από αυτό που βλέπετε; Σας ικανοποιεί η διακόσμηση, ο φωτισμός, το χρώμα; Υπάρχει λογική στην τοποθέτηση των προϊόντων; Βρίσκετε εύκολα το προϊόν που αναζητάτε; Νιώθετε άνετα στο χώρο, το προσωπικό σας είναι φιλικό και εξυπηρετικό; Αν ναι, τότε είστε στον σωστό δρόμο.
Το παρόν άρθρο αποτελεί αναδημοσίευση.