Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

τελευταία νέα


ΣΥΦΑΚ: «Το φαρμακείο στη νέα εποχή-Τρόποι αντιμετώπισης ώστε να επιβιώσει και να αναπτυχθεί»

12/9/2019 9:45:29 πμ
Τα συμπεράσματα μιας επιτυχημένης εκδήλωσης
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Περισσότεροι από 100 φαρμακοποιοί της Αττικής πελάτες του ΣΥΦΑΚ, αλλά και στελέχη της αγοράς, παρευρέθηκαν στην εκδήλωση, που πραγματοποιήθηκε στο «Φάρο» του Κέντρου Πολιτισμού Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος στην Αθήνα (8/9/19), και που είχε ως θέμα της «Το Φαρμακείο στη νέα εποχή – Τρόποι αντιμετώπισης ώστε να επιβιώσει και να αναπτυχθεί στο σύγχρονο περιβάλλον». Στην έναρξη χαιρέτησαν ο Πρόεδρος του Δ.Σ. του Ομίλου, Γενετζάκης Απόστολος και ο Αντιπρόεδρος, Κοκοκιός Κωνσταντίνος.

Τα κύρια σημεία όσων ειπώθηκαν στην εκδήλωση του Συνεταιρισμού είναι:

Στο 1ο μέρος της εκδήλωσης, η Εμπορική Διευθύντρια του ΣΥΦΑΚ, Μαίρη Στεργιάκη, επισήμανε τα δεδομένα της νέας εποχής στο φαρμακείο, με κύριο «κίνδυνο» τον ενημερωμένο καταναλωτή, που έχει αναζητήσει πρώτα την πληροφορία υγείας αλλά και το προϊόν διαδικτυακά. O IT Manager του ΣΥΦΑΚ, Δημήτρης Δακανάλης, ανέλυσε τα στοιχεία σχετικά με την αλματώδη άνοδο των online πωλήσεων παραφαρμάκων από ηλεκτρονικά φαρμακεία και άλλα marketplaces. Τέλος, ο Γενικός Διευθυντής του ΣΥΦΑΚ, Δημήτρης Αλιμπέρτης έδωσε το στίγμα της αλλαγής με μερικές σημαντικές συμβουλές που πρέπει να υιοθετήσει το σύγχρονο φαρμακείο: «Μην προσπαθείτε να ακολουθήσετε τις τιμές των e-shops, και μην αγοράζετε από αυτά, μην προωθείτε τα πολύ διαφημιζόμενα προϊόντα που σπάνε τις τιμές τους στα e-shops, μη δίνετε στους πελάτες τα προϊόντα που σας ζητάνε (εύκολη πώληση) αλλά αυτά που πιστεύετε εσείς ότι χρειάζονται και στηριχτείτε στον επιστημονικό και συμβουλευτικό σας ρόλο, δημιουργώντας "εμπειρία πελάτη" για το φαρμακείο σας».

Παράλληλα, έκρουσε τον κώδωνα του κινδύνου ότι όσο η κρίση τελειώνει, τόσο η διείσδυση των μεγάλων ξένων αλυσίδων είναι κοντά.


Στο 2ο μέρος της εκδήλωσης, ο Δ. Αλιμπέρτης παρουσίασε την επιχειρησιακή στρατηγική για την επιβίωση και ανάπτυξη των φαρμακείων μελών του ΣΥΦΑΚ όπου με βασικό άξονα στρατηγικής τον Εκσυγχρονισμό, την Καινοτομία και την Εκπαίδευση αναφέρθηκε:


• στις διαφημιστικές ενέργειες του ΣΥΦΑΚ εντός και εκτός φαρμακείων, • στις δωρεάν παροχές υπηρεσιών σε θέματα διαχείρισης και προβολής, • στην υπηρεσία ΣΥΦΑΚ Advice με διαδραστικά tablets για την ενεργοποίηση της συμπληρωματικής πώλησης, • στη νέα υπηρεσία που σχεδιάζεται μέσω εφαρμογής για τη βελτίωση της συμμόρφωσης των ασθενών στη θεραπεία, • στην υπηρεσία ΣΥΦΑΚ Care για τη φροντίδα στο σπίτι, • στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας F Derma, • σε υπηρεσίες κοινής εικόνας και ταυτότητας των φαρμακείων, • στη συνεχή εκπαίδευση των φαρμακοποιών σε επιστημονικά, προϊοντικά και διαχειριστικά θέματα σε εκδηλώσεις αλλά και e-learning, • στις υπηρεσίες εκπαίδευσης με συνέδρια και τέλος • στις ενέργειες ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης του κοινού σε θέματα υγείας αναδεικνύοντας τον επιστημονικό ρόλο του φαρμακοποιού, επενδύοντας παράλληλα στη σχέση γιατρών και φαρμακοποιών η οποία πρέπει να είναι συνεργατική και όχι ανταγωνιστική.


Οι ανωτέρω ενέργειες οδήγησαν με μετρήσιμα αποτελέσματα στην ενίσχυση της κερδοφορίας, στην εξοικονόμηση χρόνου για τον φαρμακοποιό και στην αύξηση της επισκεψιμότητας στα φαρμακεία, επιτυγχάνοντας την καταξίωση και ανάπτυξη των φαρμακείων μελών του δικτύου ΣΥΦΑΚ.


Στο τέλος των παρουσιάσεων έγινε συζήτηση και απαντήθηκαν όλα τα ερωτήματα από τον Πρόεδρο και τον Γενικό Διευθυντή του Ομίλου.

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Έχουν γίνει 600 χιλιάδες περισσότεροι σε σύγκριση με πέρυσι






Σχετικά άρθρα

ΒΙΑΝΕΞ και ΒΙΑΝ στις 200 μεγαλύτερες εταιρείες της Ελλάδας
Στον θεσμό «Diamonds Of The Greek Economy»
Food Drive της ΠΕΦ και Μαζί για το Παιδί
Φέτος στηρίζουν 15 φορείς παιδικής προστασίας πανελλαδικά
ELPEN: Μια ακόμα παγκόσμια διάκριση για την ομάδα iGEM Πάτρας
Γεμίζει περηφάνια την εταιρεία που την υποστήριξε ενεργά