Τα κύρια σημεία όσων ειπώθηκαν στην εκδήλωση του Συνεταιρισμού είναι:
Στο 1ο μέρος της εκδήλωσης, η Εμπορική Διευθύντρια του ΣΥΦΑΚ, Μαίρη Στεργιάκη, επισήμανε τα δεδομένα της νέας εποχής στο φαρμακείο, με κύριο «κίνδυνο» τον ενημερωμένο καταναλωτή, που έχει αναζητήσει πρώτα την πληροφορία υγείας αλλά και το προϊόν διαδικτυακά. O IT Manager του ΣΥΦΑΚ, Δημήτρης Δακανάλης, ανέλυσε τα στοιχεία σχετικά με την αλματώδη άνοδο των online πωλήσεων παραφαρμάκων από ηλεκτρονικά φαρμακεία και άλλα marketplaces. Τέλος, ο Γενικός Διευθυντής του ΣΥΦΑΚ, Δημήτρης Αλιμπέρτης έδωσε το στίγμα της αλλαγής με μερικές σημαντικές συμβουλές που πρέπει να υιοθετήσει το σύγχρονο φαρμακείο: «Μην προσπαθείτε να ακολουθήσετε τις τιμές των e-shops, και μην αγοράζετε από αυτά, μην προωθείτε τα πολύ διαφημιζόμενα προϊόντα που σπάνε τις τιμές τους στα e-shops, μη δίνετε στους πελάτες τα προϊόντα που σας ζητάνε (εύκολη πώληση) αλλά αυτά που πιστεύετε εσείς ότι χρειάζονται και στηριχτείτε στον επιστημονικό και συμβουλευτικό σας ρόλο, δημιουργώντας "εμπειρία πελάτη" για το φαρμακείο σας».
Παράλληλα, έκρουσε τον κώδωνα του κινδύνου ότι όσο η κρίση τελειώνει, τόσο η διείσδυση των μεγάλων ξένων αλυσίδων είναι κοντά.
Στο 2ο μέρος της εκδήλωσης, ο Δ. Αλιμπέρτης παρουσίασε την
επιχειρησιακή στρατηγική για την επιβίωση και ανάπτυξη των φαρμακείων μελών του
ΣΥΦΑΚ όπου με βασικό άξονα στρατηγικής τον Εκσυγχρονισμό, την Καινοτομία και την
Εκπαίδευση αναφέρθηκε:
• στις διαφημιστικές ενέργειες του ΣΥΦΑΚ εντός και εκτός φαρμακείων, • στις δωρεάν παροχές υπηρεσιών σε θέματα διαχείρισης και προβολής, • στην υπηρεσία ΣΥΦΑΚ Advice με διαδραστικά tablets για την ενεργοποίηση της συμπληρωματικής πώλησης, • στη νέα υπηρεσία που σχεδιάζεται μέσω εφαρμογής για τη βελτίωση της συμμόρφωσης των ασθενών στη θεραπεία, • στην υπηρεσία ΣΥΦΑΚ Care για τη φροντίδα στο σπίτι, • στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας F Derma, • σε υπηρεσίες κοινής εικόνας και ταυτότητας των φαρμακείων, • στη συνεχή εκπαίδευση των φαρμακοποιών σε επιστημονικά, προϊοντικά και διαχειριστικά θέματα σε εκδηλώσεις αλλά και e-learning, • στις υπηρεσίες εκπαίδευσης με συνέδρια και τέλος • στις ενέργειες ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης του κοινού σε θέματα υγείας αναδεικνύοντας τον επιστημονικό ρόλο του φαρμακοποιού, επενδύοντας παράλληλα στη σχέση γιατρών και φαρμακοποιών η οποία πρέπει να είναι συνεργατική και όχι ανταγωνιστική.
Οι ανωτέρω ενέργειες οδήγησαν με μετρήσιμα αποτελέσματα στην
ενίσχυση της κερδοφορίας, στην εξοικονόμηση χρόνου για τον φαρμακοποιό και στην
αύξηση της επισκεψιμότητας στα φαρμακεία, επιτυγχάνοντας την καταξίωση και
ανάπτυξη των φαρμακείων μελών του δικτύου ΣΥΦΑΚ.
Στο τέλος των παρουσιάσεων έγινε συζήτηση και απαντήθηκαν όλα τα ερωτήματα από τον Πρόεδρο και τον Γενικό Διευθυντή του Ομίλου.