Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

τελευταία νέα


Σημαντική διάκριση της Lavipharm στα «Best in Pharmacy Awards 2022»

7/10/2022 4:06:30 πμ
Συνδέεται με την παρουσία της εταιρείας για περισσότερα από 110 χρόνια στην ελληνική αγορά
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Από αριστερά: Τ. Πετρογιαννοπούλου / Marketing Manager CHC, Η. Κωνσταντόπουλος / Head of Marketing & Sales CHC, Ν. Κονδύλης / Pharmacy Sales Rep CHC, Δ. Ρ. Σιμιτάκη / Pharmacy Sales Rep CHC, Δ. Σπάχου / Pharmacy Sales Rep CHC, Γ. Βουβέλη / District Manager Pharmacy CHC, Γ. Δράμαλη / Pharmacy Sales Rep CHC
Τρία βραβεία απέσπασε στα «Best in Pharmacy Awards 2022» το Algon®, το πρώτο ελληνικό αναλγητικό με ιστορία 70 ετών, μια ελληνική καινοτομία στο χώρο της φαρμακευτικής επιστήμης που έχει μια τεράστια κληρονομιά και σπουδαία παρακαταθήκη. Ο Ηλίας Κωνσταντόπουλος, Head of Marketing & Sales CHC της Lavipharm εξέφρασε την ικανοποίησή του για την αναγνώριση σε έναν τόσο σημαντικό θεσμό του φαρμακευτικού κλάδου.

«Η διάκριση μάς δίνει επιπλέον κίνητρο για να συνεχίσουμε την προσπάθεια που έχουμε ξεκινήσει για τη νέα εποχή του Algon®. H 360° καμπάνια του Algon® βασίστηκε στις 3 δραστικές ουσίες του προϊόντος (ακετυλοσαλικυλικό οξύ, παρακεταμόλη, καφεΐνη) που μας έδωσαν την έμπνευση για να δημιουργήσουμε τους Algon® Masters, τους 3 ήρωες του Algon®, διαθέσιμοι άμεσα να αναλάβουν δράση, όταν κάποιος τους έχει ανάγκη. Η δράση λοιπόν του Mr. Ace, της Ms. Caff & του Mr. Par θα αποτελέσει το βασικό άξονα επικοινωνίας του brand το επόμενο διάστημα, δίνοντάς μας μεγάλη ευελιξία τόσο σε brand activation tools όσο και σε content. Η καμπάνια σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε σε συνεργασία με την Digital Wise και την DVS και υλοποιήθηκε αμέσως μετά την επέκταση της ένδειξης του Algon® για την αντιμετώπιση της ημικρανίας», σχολίασε ο Ηλ. Κωνσταντόπουλος για τη βράβευση στην κατηγορία «Καλύτερη Online και Social Media καμπάνια μάρκετινγκ».

Για τις δύο ακόμα διακρίσεις της Lavipharm δήλωσε: «Το βραβείο για το "Καλύτερο Επαναλανσάρισμα" αναδεικνύει μια συλλογική προσπάθεια από πολλά τμήματα της εταιρείας μας. Το βραβείο της κατηγορίας "Καλύτερο προϊόν για Ποιότητα Ζωής & Καλύτερη Υγεία" αναδεικνύει την αξία του Algon® και τονίζει τη χρησιμότητά του ως μια πολύτιμη λύση στην κατηγορία των OTC αναλγητικών. Αυτή λοιπόν η διάκριση συνδέεται επίσης με την παρουσία και δραστηριότητα της Lavipharm, για περισσότερα από 110 χρόνια στην ελληνική αγορά και τη διεθνή της εμβέλεια εδώ και 3 δεκαετίες. Αποτελεί μια ακόμη αναγνώριση σε μια πορεία με πυξίδα την καινοτομία και στόχο την παροχή αποτελεσματικών, ασφαλών προϊόντων για τη βελτίωση της ποιότητας ζωής του ανθρώπου».

Τέλος, ο Ηλ. Κωνσταντόπουλος ευχαρίστησε τους ανθρώπους που συνέβαλλαν στην επιτυχία του Algon®: «Αισθάνομαι την ανάγκη να ευχαριστήσω πρώτα από όλους την ομάδα του CHC για την υπέροχη συνεργασία και το εξαιρετικό αποτέλεσμα, όλους τους συναδέλφους-οικογένεια της Lavipharm που στηρίζουν την προσπάθειά μας, καθώς και την επιτροπή για την αναγνώριση, που μας τιμά και ταυτόχρονα μας δικαιώνει. Κυρίως όμως θα ήθελα να ευχαριστήσω τη διοίκηση της εταιρείας μας και προσωπικά τον κ. Τηλέμαχο Λαβίδα και τον COO & Country Manager της Lavipharm κ. Παναγιώτη Γιαννουλέα για την αμέριστη εμπιστοσύνη και στήριξη που έδειξαν σε όλη την ομάδα κατά τη διάρκεια αυτού του ωραίου ταξιδιού. Έχοντας στα χέρια μας ένα ιστορικό brand, χαράξαμε μια νέα πορεία ακριβώς όπως την ονειρευτήκαμε, την πιστέψαμε και, με ζήλο και κέφι, υλοποιήσαμε με διαφορετικό positioning δημιουργώντας ένα concept που δεν είχε ποτέ εμφανιστεί σε αυτήν την πολύ μεγάλη και δυναμική αγορά των OTC αναλγητικών. Το 2022 είναι μόνο η αρχή… Algon® & go on…».

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Οι συνολικές καθαρές πωλήσεις σημείωσαν άνοδο κατά 30% το 2023
Για την εξυπηρέτηση ασθενών στο πλαίσιο του Pharmacy First






Σχετικά άρθρα

Merck: Επεκτείνει το πρόγραμμα Fertility Benefit για τους εργαζομένους της στην Ελλάδα
Πλέον καλύπτεται το 98% των υπαλλήλων της παγκοσμίως
ΜΑΜ Hellas: Νέα εταιρική ταυτότητα & νέες συσκευασίες
Η εταιρεία συνεχίζει να πρωτοπορεί και να ηγείται στον τομέα της
GSK & CureVac: Συμφωνία αξίας 1,4 δισ. δολαρίων
Για την ανάπτυξη mRNA εμβολίων κατά λοιμωδών παθήσεων
Η MSD εγκαινιάζει τα IDEA Studios
Mε στόχο την προώθηση της καινοτομίας στην υγειονομική περίθαλψη