To Pharmacy2020 γράφει για το ελληνικό φαρμακείο
Οι πελάτες ακολουθούν δεξιά πορεία όταν μπαίνουν σε ένα κατάστημα... Μιλώντας για την καταναλωτική συμπεριφορά, αυτός είναι ένας από τους πιο διαδεδομένους ισχυρισμούς, αλλά είναι μύθος ή πραγματικότητα;
Σύμφωνα με μελέτες, το 70%-90% του παγκόσμιου πληθυσμού είναι δεξιόχειρες, πράγμα που σημαίνει ότι τείνουν να ακολουθήσουν δεξιά πορεία. Όταν μιλάμε όμως για συμπεριφορά πελατών, η πραγματικότητα είναι πιο περίπλοκη. Ας δούμε τι πραγματικά μετράει:
Κατηγοριοποίηση προϊόντων
Η σαφής κατηγοριοποίηση των προϊόντων ίσως παίζει τον μεγαλύτερο ρόλο στον επηρεασμό του καταναλωτή. Οι πελάτες που ψάχνουν για συγκεκριμένα προϊόντα, χρησιμοποιούν οπτικές ενδείξεις για να αποφασίσουν πώς θα περιηγηθούν στον χώρο. Παράλληλα, τα προϊόντα που προβάλλονται στη βιτρίνα επηρεάζουν αποφασιστικά τον πελάτη σας όταν μπαίνει στο φαρμακείο.
Τοποθέτηση προϊόντων
Να θυμάστε ότι η τάση των αγοραστών είναι να στρέφουν κατά 45 μοίρες και να μην κάνουν στροφές 90 ή 180 μοιρών. Τοποθετήστε τα προϊόντα με τέτοιο τρόπο, ώστε να υπάρχει διαδοχή και αλληλουχία σε αυτό που βλέπει ο πελάτης.
Θέση της πόρτας εισόδου
Αν η πόρτα
του φαρμακείου βρίσκεται στο κέντρο του καταστήματος, αφήνει την επιλογή στον
εισερχόμενο να επιλέξει την κατεύθυνση που θα ακολουθήσει. Οι έκκεντρα
τοποθετημένες πόρτες ωστόσο, "κατευθύνουν” τη ροή της κυκλοφορίας, οδηγώντας
τους πελάτες σας σε μια συγκεκριμένη πλευρά του καταστήματος.
Το Pharmacy2020 θεωρεί τους παραπάνω παράγοντες καθοριστικούς στην αρχική φάση μελέτης της εμπορικής αρχιτεκτονικής ενός φαρμακείου. Πάνω απ' όλα, σκοπός είναι η δημιουργία ενός χώρου φιλικού, διαφοροποιημένου και που θα "πουλάει" ακόμα και με λιγότερη δική σας παρέμβαση.
To παρόν άρθρο αποτελεί αναδημοσίευση.