To Pharmacy2020 δημιουργεί για το ελληνικό φαρμακείο
To Pharmacy2020 βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να παρουσιάσει τη νέα εταιρική επικοινωνία του Φαρμακείου Κωνσταντίνος Κακονίκος στον 'Αγιο Δημήτριο Αττικής.
«Ένα ταξίδι
1.000 χιλιομέτρων αρχίζει με το πρώτο βήμα», έλεγε ο Λάο Τσε.
Ο ιδρυτής του φαρμακείου και οι συνεργάτες του ξεκίνησαν το ταξίδι αυτό στις νέες συνθήκες που έχουν διαμορφωθεί στην αγορά. Το 1ο βήμα ήταν δημιουργικό. Τα επόμενα θα είναι ακράδαντα δυναμικά και συναρπαστικά...
Οι μελέτες της διαδικασίας Re-branding που παραδόθηκαν στο φαρμακείο αποτελούνται από τη νέα εταιρική ταυτότητα, τη μελέτη κατηγοριοποίησης του προϊοντικού μείγματος και την εμπορική αρχιτεκτονική του εσωτερικού & εξωτερικού χώρου του φαρμακείου, με βασικούς άξονες οργάνωσης την:
- Εξατομίκευση της εταιρικής επικοινωνίας.
- Βελτιστοποίηση της καταναλωτικής πορείας.
- Κατηγοριοποίηση του προϊοντικού μείγματος.
- Αποτελεσματική διοίκηση της εξυπηρέτησης πελατών.
- Ανάδειξη της αισθητικής & του κύρους.
Αναμφισβήτητα, κατά τη διάρκεια της συνεργασίας μας νοιώσαμε ότι ήμασταν κάτω από το μικροσκόπιο. Αυτό μας άρεσε, μας ιντριγκάρισε. Η εμπειρία του φαρμακείου, οι απαιτήσεις και οι προσδοκίες του για εμάς αποτέλεσαν κίνητρο.
Ευχαριστούμε θερμά τον επιχειρηματία & φαρμακοποιό κύριο Κωνσταντίνο Κακονίκο για την εμπιστοσύνη που έδειξε στο Pharmacy2020. Αναμφισβήτητα, η υλοποίηση του έργου θα κάνει το -ήδη επιτυχημένο- φαρμακείο της πόλης!
To παρόν έργο αποτελεί αναδημοσίευση.
Τo έργο μπορείτε να το δείτε πατώντας εδώ.