Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

ΠΣΒΑΚ: Δεν μπορούν να γίνουν προβλέψεις για τις πωλήσεις καλλυντικών το 2021

12/3/2021 2:55:19 μμ
Τι εκτιμά ο πρόεδρος του Συνδέσμου Θ. Γιαρμενίτης
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Οι προβλέψεις για τις πωλήσεις των καλλυντικών 2021-2022 δεν είναι εφικτό να γίνουν στις παρούσες συνθήκες, αναφέρει ο Θ. Γιαρμενίτης, πρόεδρος του ΠΣΒΑΚ, με αφορμή τα στοιχεία που απέστειλε ο Σύνδεσμος στην εταιρεία ICAP, προκειμένου να συνταχθεί η 23η κλαδική μελέτη για αυτήν την κατηγορία προϊόντων.


Σύμφωνα με τον ΠΣΒΑΚ, το μόνο που μπορεί να προβλεφθεί είναι ότι το e-commerce θα αναπτυχθεί το 2021 μεταξύ +30-35%, ενώ το brick & mortar θα είναι οριακά θετικό. Όσο για το 2020, η διάρθρωση της συνολικής αξίας των πωλήσεων καλλυντικών εκτιμάται ως εξής (σε τιμές χονδρικής): τα προϊόντα περιποίησης μαλλιών: 161 εκατ. €, τα προϊόντα υγιεινής 90 εκατ. €, τα προϊόντα περιποίησης προσώπου & σώματος 239 εκατ. €, το μακιγιάζ 72 εκατ. € και τα αρώματα 59 εκατ.€.


Στις πωλήσεις αυτές του 2020, εκτιμάται ότι τα φαρμακεία συμμετείχαν κατά 22,4%, ενώ το e-commerce κατά 15,4%. Την πρωτιά κατείχε η ευρεία διανομή (monobrands included) με 38,7%. Όπως εξηγεί ο ΠΣΒΑΚ, η έξαρση της Covid-19 προκάλεσε μια απότομη καθίζηση της ζήτησης αλλά και της προσφοράς καλλυντικών. Ο καταναλωτής μπορεί να προμηθευτεί τα προϊόντα είτε από το σουπερμάρκετ είτε από το φαρμακείο, και φυσικά μέσω του ηλεκτρονικού εμπορίου, το οποίο «άνθισε», όπως αναφέρει.

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Για την ανάπτυξη καινοτόμων καλλυντικών και συμπληρωμάτων διατροφής
Νέα προϊόντα στα σχέδια της εταιρείας για το 2024






Σχετικά άρθρα

Ο Όμιλος ΠΡΟΣΥΦΑΠΕ ενδυναμώνει τον επιστημονικό ρόλο του φαρμακοποιού
Διοργάνωσε μια άκρως επιτυχημένη εκδήλωση σε συνεργασία με τη Win Medica
Novartis: Καταλαμβάνει την πρώτη θέση στον δείκτη Access to Medicine για το 2024
Οι δράσεις για την ελονοσία, η πρόσβαση στα φάρμακα και το επιχειρηματικό της μοντέλο οι λόγοι της επιβράβευσης
Η LDL χοληστερόλη στενεύει τα περιθώρια της ζωής σου
Η νέα καμπάνια από την Amgen
Η Novo Nordisk Hellas οδηγεί τη συνεργασία για την αντιμετώπιση της παχυσαρκίας
Συνδιαλέγεται με την πολιτεία, την ιατρική κοινότητα και τους συλλόγους ασθενών