Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

Προγράμματα επιβράβευσης πελατών στο φαρμακείο

11/12/2017 3:59:54 μμ
Τα loyalty programs είναι μια εξελιγμένη μορφή μάρκετινγκ
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


 To Pharmacy2020 γράφει για το ελληνικό φαρμακείο


Κοινός τόπος τα τελευταία χρόνια, τα προγράμματα πιστότητας και επιβράβευσης (loyalty programs) βασίζονται σε μια απλή λογική: ανταμείβουμε τους πιστούς πελάτες μας, ενδυναμώνοντας τη σχέση τους με το φαρμακείο μας και ενισχύοντας τις πωλήσεις μας.

Η επιτυχία τους οφείλεται στο γεγονός ότι ένα καλοσχεδιασμένο πρόγραμμα πιστότητας και επιβράβευσης αποδίδει περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη μορφή μάρκετινγκ. Ας δούμε επιγραμματικά πώς λειτουργούν:

  •  Καταρχάς, προσελκύουν περισσότερους πελάτες. Ποιος δεν θέλει να του επιστρέφεται μέρος των χρημάτων που δαπανά;
  •  Παρακινούν τον καταναλωτή να δαπανήσει περισσότερο. Μετρήσεις δείχνουν ότι τα μέλη ενός τέτοιου προγράμματος ψωνίζουν συχνότερα και δαπανούν κατά μέσο όρο 30-40% περισσότερο σε κάθε συναλλαγή τους.
  •  Βοηθούν τον φαρμακοποιό να καταρτίσει μια απολύτως έγκυρη βάση δεδομένων σχετικά με τις προτιμήσεις των πελατών του και να την αξιοποιήσει τόσο προς όφελός του όσο και προς όφελος των καταναλωτών, προσφέροντάς τους αυτό ακριβώς που αναζητούν.
  •  Ένα αξιόπιστο πρόγραμμα πιστότητας και επιβράβευσης σας καθιστά ανταγωνιστικούς ακόμα και με μεγαλύτερες από εσάς επιχειρήσεις, πόσο μάλλον με τους άμεσους ανταγωνιστές σας.
  •  Με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με ειδοποιήσεις στο smartphone ή με προωθήσεις μέσω των ψηφιακών οθονών του φαρμακείου, τα οφέλη του προγράμματος πιστότητας γίνονται εύκολα κτήμα των καταναλωτών.
  •  Τα μέλη του προγράμματος μοιράζονται την εμπειρία τους και η από στόμα σε στόμα «διαφήμιση» είναι η αποτελεσματικότερη μέθοδος να αποκτήσετε νέους πελάτες και, επιπλέον, πελάτες που σας εμπιστεύονται και λειτουργούν οι ίδιοι ως πρεσβευτές του φαρμακείου σας, των προϊόντων και υπηρεσιών που αυτό προσφέρει.

Τολμήστε να επενδύσετε σε ένα αξιόπιστο πρόγραμμα πιστότητας και επιβράβευσης και μόνο χαμένοι δεν θα βγείτε.


To παρόν άρθρο αποτελεί αναδημοσίευση.

Πηγή: http://www.pharmacy2020.gr/

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Με θέμα: «Βήχας: Μια καθημερινή πρόκληση για τον φαρμακοποιό. Τι πρέπει να γνωρίζει για να τον αντιμετωπίσει με επιτυχία;»
Όσα ανακοινώθηκαν στο 8ο Συνέδριο «Το Φαρμακείο του Αύριο»






Σχετικά άρθρα

Ο Όμιλος ΠΡΟΣΥΦΑΠΕ ενδυναμώνει τον επιστημονικό ρόλο του φαρμακοποιού
Διοργάνωσε μια άκρως επιτυχημένη εκδήλωση σε συνεργασία με τη Win Medica
Novartis: Καταλαμβάνει την πρώτη θέση στον δείκτη Access to Medicine για το 2024
Οι δράσεις για την ελονοσία, η πρόσβαση στα φάρμακα και το επιχειρηματικό της μοντέλο οι λόγοι της επιβράβευσης
Η LDL χοληστερόλη στενεύει τα περιθώρια της ζωής σου
Η νέα καμπάνια από την Amgen
Η Novo Nordisk Hellas οδηγεί τη συνεργασία για την αντιμετώπιση της παχυσαρκίας
Συνδιαλέγεται με την πολιτεία, την ιατρική κοινότητα και τους συλλόγους ασθενών