Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

τελευταία νέα


Πρόεδρος της πρωτοβουλίας Future-Ready Business ο Σίμος Αναστασόπουλος

24/1/2023 10:26:11 μμ
Σκοπός της η ανάδειξη και ο διαμοιρασμός καλών πρακτικών και εμπειριών
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


«Σκοπός της πρωτοβουλίας αυτής, δεν είναι απλά και μόνο η αξιολόγηση των επιχειρήσεων ως προς την ετοιμότητά τους για το μέλλον, αλλά η επιθυμία μας να συμβάλλουμε στην ανάδειξη και στο διαμοιρασμό καλών πρακτικών και εμπειριών, που θα βοηθήσουν τις επιχειρήσεις ανεξαρτήτως μεγέθους να προετοιμαστούν για να μπορέσουν να αντιμετωπίσουν με επιτυχία τις επερχόμενες κρίσεις και προκλήσεις».

Στη συνέντευξη που παρέθεσε κατά την παρουσίαση του διαγωνισμού Future-Ready Business, ο Σίμος Αναστασόπουλος υπογράμμισε τη σημασία της πρωτοβουλίας που ανέλαβαν από κοινού ο Σύνδεσμος ΑΕ & Επιχειρηματικότητας, το Συμβούλιο της Ανταγωνιστικότητας της Ελλάδας και η BOUSSIAS.

Ο Σ. Αναστασόπουλος είναι Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος στην ΠΕΤΣΙΑΒΑΣ ΑΕ, Πρόεδρος ΔΣ στον Σύνδεσμο ΑΕ και Επιχειρηματικότητας, καθώς και Πρόεδρος στο Συμβούλιο της Ανταγωνιστικότητας της Ελλάδας. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να βρουν περισσότερες πληροφορίες για τον διαγωνισμό στην ιστοσελίδα www.futurereadybusiness.gr
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Στις κατηγορίες «Ψηφιακός Μετασχηματισμός & Χρήση Νέων Τεχνολογιών» και «Community Engagement»
Δύο θεσμοί που αναδεικνύουν σημαντικές πρωτοβουλίες και συνεργασίες στον χώρο της υγείας






Σχετικά άρθρα

Η Peifasyn Academy στα Αριστεία Φαρμακευτικής Αγοράς 2025
Διεκδικεί τη διάκριση στην κατηγορία «Εκπαίδευση Φαρμακοποιών»
ΕLPEN: Συμμετείχε στα «Μονοπάτια Σταδιοδρομίας»
Διοργανώθηκε από το Πανόραμα Επιχειρηματικότητας & Σταδιοδρομίας
Kalteq S.A.: Διοργάνωσε την 1η ημερίδα «Women in Surgery»
Ορόσημο για την ισότητα των φύλων στις χειρουργικές ειδικότητες
Solumag Night: Καμπάνια με αφετηρία την Παγκόσμια Ημέρα Ύπνου
Αναπτύχθηκε από τις ομάδες Digital και Marketing της InterMed