To Pharmacy2020 γράφει για το ελληνικό φαρμακείο
Αποφασίσατε να επικοινωνείτε με το κοινό σας. Σωστά. Τυπώσατε μπροσούρες, ενημερωτικά φυλλάδια, φτιάξατε pop-ups. Στη συνέχεια περάσατε στην ηλεκτρονική επικοινωνία μέσω της ιστοσελίδας σας, της σελίδας στο Facebook, newsletter που στέλνετε τακτικά στο κοινό σας. Έξοχα!
Η συνεχής
ενημέρωση και επικοινωνία με το καταναλωτικό κοινό είναι απαραίτητο συμπλήρωμα
της λεκτικής. Μερικοί απλοί κανόνες –αυτοί που ακολουθούν– θα την κάνουν ακόμα
περισσότερο αποτελεσματική, προς όφελος τόσο του κοινού όσο και δικό σας.
- Αποφύγετε περίτεχνες διατυπώσεις και ακραία επιστημονική ορολογία. Απευθυνθείτε στο κοινό σε γλώσσα απλή και κατανοητή. Προσπαθήστε να είστε άμεσος και φιλικός.
- Να είστε βέβαιοι για το περιεχόμενο της επικοινωνίας σας. Να προωθείτε προϊόντα και υπηρεσίες για τα οποία είστε σίγουροι και έχετε ιδία γνώση.
- Μια όμορφη φωτογραφία υψηλής ανάλυσης αποτελεί απαραίτητο συμπλήρωμα του κειμένου.
- Να διαβάζετε και να λαμβάνετε σοβαρά υπόψη τα σχόλια των αναγνωστών σας. Η αμφίδρομη επικοινωνία φέρνει πάντοτε καλύτερα αποτελέσματα.
- Ένα κακοσυνταγμένο και ανορθόγραφο κείμενο χάνει σε αξιοπιστία και προδίδει άρωμα προχειρότητας. Τα κείμενά σας πρέπει να είναι άψογα στον τομέα της γλώσσας.
- Μην πλατιάζετε. Να είστε σύντομοι, ακριβείς, περιεκτικοί. Να αποφεύγετε την πολύ εξειδικευμένη ορολογία, την οποία καταλαβαίνουν οι συνάδελφοί σας αλλά όχι ο μέσος καταναλωτής.
- Εμπλουτίστε το κείμενό σας με βίντεο και podcast. Βάζετε υπερσυνδέσμους (hyperlinks) που θα οδηγούν σε κείμενα στα οποία παραπέμπετε. Οι πιο ενημερωμένοι με την τεχνολογία καταναλωτές θα το λατρέψουν!
To παρόν άρθρο αποτελεί αναδημοσίευση.