Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

Ποιες φαρμακευτικές εταιρείες επένδυσαν περισσότερο στο μάρκετινγκ

26/4/2021 4:53:10 μμ
Οι κορυφαίοι παίκτες για το 2020
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Σε μια χρονιά που οι προϋπολογισμοί για το μάρκετινγκ μειώθηκαν κατακόρυφα για τις περισσότερες εταιρείες παγκοσμίως, λόγω της πανδημίας, η φαρμακευτική αγορά στις ΗΠΑ επένδυσε σημαντικά στη διαφήμιση, ξεπερνώντας μάλιστα -για λίγο- τις δαπάνες του 2019.

Ειδικότερα, το 2019 δαπανήθηκαν στο μάρκετινγκ 6,56 δισ.$, ενώ το 2020 6,58 δισ.$. Από αυτά, το εντυπωσιακό ποσοστό του 75% (4,58 δισ. δολάρια) αφορούσε την τηλεοπτική διαφήμιση, ενώ έντυπες καταχωρίσεις και άλλα μέσα έπεσαν 16% και 81% αντίστοιχα, σύμφωνα με μελέτη που επικαλείται το fiercepharma.com.

Οι μεγαλύτεροι παίκτες ήταν:
  1. Η AbbVie για το αντi-TNF αντίσωμα: 499,85 εκατ.$, με μείωση 13% σε σύγκριση με το 2019.
  2. Οι Sanofi και Regeneron ξόδεψαν 409,8 εκατ.$ για τη θεραπεία για το άσθμα και την ατοπική δερματίτιδα, περίπου 200 εκατ.$ περισσότερα από το 2019.
  3. Η Pfizer για το φάρμακο κατά της ρευματοειδούς αρθρίτιδας και της ελκώδους κολίτιδας έδωσε 232,7 εκατ.$ το 2020 από 202,9 της προηγούμενης χρονιάς.
  4. H AbbVie για τη θεραπεία της ψωρίασης δαπάνησε 202,25 εκατ.$. 
Σημειώνεται ότι στα παραπάνω ποσά δεν περιλαμβάνονται τα εκατομμύρια δολάρια που δαπανώνται από τις φαρμακευτικές εταιρείες στο facebook, στο twitter και στο instagram, στα οποία οι κορυφαίοι διαφημιζόμενοι είναι:
  1. Pfizer (55 εκατ.$). 
  2. GlaxoSmithKline (48 εκατ.$).
  3. Allergan (19 εκατ.$).
  4. Merck (16 εκατ.$).
  5. Novartis (14 εκατ.$)
που σημαίνει άλλα 152 εκατ. δολάρια δαπάνες για το φαρμακευτικό μάρκετιγνκ.

Το ερώτημα για το 2021 είναι: Θα προσανατολιστεί η αγορά στα ψηφιακά μέσα με μεγαλύτερη επιθετικότητα ή θα συνεχίσει να επενδύσει σε αυτά σταδιακά, διατηρώντας ως βασικό κανάλι την τηλεόραση; 
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Στο Συνέδριο Reputation Pharma 2025
Στόχος η διασύνδεση των φοιτητών με την αγορά εργασίας






Σχετικά άρθρα

ELPEN: Σημαντική αναγνώριση για το Papilocare®
Στο διεθνές συνέδριο EUROGIN 2025
DEMO: Αντιπρόσωποι του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στο έργο Βιοτεχνολογίας
DEMO: Αντιπρόσωποι του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στο έργο Βιοτεχνολογίας
Bioderma: Διάκριση για το Photoderm Anti-Ox Eau Solaire SPF50+
Στα Beauty Stars Awards του Madame Figaro
Νέα στρατηγική συνεργασία FAMAR - SEPTONA
Και σημαντική επένδυση για την επέκταση του Κέντρου Διανομής της