Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

τελευταία νέα


Ποια είναι τα κριτήρια Future-Readiness;

18/1/2023 8:43:37 μμ
Οι κύριοι πυλώνες που προσδιορίζουν την ικανότητα μιας επιχείρησης να προετοιμαστεί για το μέλλον
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Πρόσφατη μελέτη του World Economic Forum, αντιλαμβανόμενη τις ραγδαίες και απρόβλεπτες εξελίξεις του πλανήτη, υπογραμμίζει την ανάγκη υποστήριξης των εταιρειών ως προς τη δημιουργία διαδικασιών Future-Ready και στην εξεύρεση νέων ευκαιριών.

Οι συμμετέχουσες επιχειρήσεις στον διαγωνισμό Future-Ready Business έχουν την ευκαιρία να εξετάσουν κατά πόσο είναι Future-Ready, να ανακαλύψουν τη θέση τους σε σχέση με την αγορά και τον ανταγωνισμό τους και να λάβουν χρήσιμη ανατροφοδότηση για τα συγκεκριμένα σημεία που θα μπορούσαν να βελτιώσουν.

Οι κύριοι πυλώνες που προσδιορίζουν την ικανότητα μιας επιχείρησης να είναι προετοιμασμένη για το μέλλον (δηλαδή να είναι Future Ready) είναι: Η Βιώσιμη Ανάπτυξη (Sustainable Growth), η Κοινωνική Επίδραση (Societal Impact), η Προσαρμοστική Ικανότητα (Adaptive Capacity), ο Προσανατολισμός (Orientation), η Ευελιξία του Επιχειρηματικού Μοντέλου (Business Model Flexibility) και η Δικτύωση (Network). Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να βρουν περισσότερες πληροφορίες για τα κριτήρια και το διαγωνισμό στην ιστοσελίδα: www.futurereadybusiness.gr

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Οι ειδικοί αναφέρουν ότι θα μπορούσε παράλληλα να αυξηθεί το προσδόκιμο ζωής τους
Συνάπτει συμφωνία για ένα νέο φάρμακο με την εταιρεία Gubra






Σχετικά άρθρα

Η Peifasyn Academy στα Αριστεία Φαρμακευτικής Αγοράς 2025
Διεκδικεί τη διάκριση στην κατηγορία «Εκπαίδευση Φαρμακοποιών»
ΕLPEN: Συμμετείχε στα «Μονοπάτια Σταδιοδρομίας»
Διοργανώθηκε από το Πανόραμα Επιχειρηματικότητας & Σταδιοδρομίας
Kalteq S.A.: Διοργάνωσε την 1η ημερίδα «Women in Surgery»
Ορόσημο για την ισότητα των φύλων στις χειρουργικές ειδικότητες
Solumag Night: Καμπάνια με αφετηρία την Παγκόσμια Ημέρα Ύπνου
Αναπτύχθηκε από τις ομάδες Digital και Marketing της InterMed