Κατά το πρώτο εξάμηνο του 2022 ο Όμιλος Σαράντη παρουσίασε δυναμική αύξηση των πωλήσεων εν μέσω σημαντικών πληθωριστικών πιέσεων που οξύνθηκαν λόγω του πολέμου στην Ουκρανία. Οι ενοποιημένες πωλήσεις του Ομίλου ανήλθαν σε €213,48 εκατ. από €195,24 εκατ. το Α’ εξάμηνο του 2021, παρουσιάζοντας σημαντική αύξηση κατά 9,34% αποτέλεσμα αύξησης σε αξία αλλά και όγκο πωλήσεων.
Η διαφοροποίηση του προϊοντικού του χαρτοφυλακίου, η ικανότητά του να εκμεταλλεύεται ευκαιρίες ανάπτυξης, καθώς και δράσεις τιμολογιακής πολιτικής ενίσχυσαν τις πωλήσεις του Ομίλου σε όλη τη γεωγραφική περιοχή δραστηριοποίησής του και ιδιαιτέρως στις κατηγορίες περιποίησης προσώπου, αντηλιακών, αποσμητικών, καθαρισμού σώματος, σάκων απορριμμάτων, συσκευασίας τροφίμων και συμπληρωμάτων διατροφής. Οι πωλήσεις στην Ελλάδα διαμορφώθηκαν σε €76,37 εκατ. το Α’ εξάμηνο του 2022 από €69,25 εκατ. το περυσινό Α’ εξάμηνο, παρουσιάζοντας σημαντική αύξηση κατά 10,29%.