Μια επιτυχημένη χρονιά ήταν το 2021, τόσο επιχειρησιακά όσο και στρατηγικά, για τον Όμιλο Bayer που ανακοίνωσε τα οικονομικά αποτελέσματα της χρονιάς.
«Σημειώσαμε σημαντική ανάπτυξη, ενισχύσαμε το πρόγραμμα Έρευνας και Ανάπτυξης καινοτόμων λύσεων και σημειώσαμε πρόοδο ως προς τους στόχους μας για τη βιωσιμότητα», δήλωσε ο Werner Baumann, πρόεδρος του Δ.Σ. της Bayer AG, και πρόσθεσε: «Όχι μόνο ανταποκριθήκαμε στην ενημερωμένη πρόβλεψη του Ομίλου, αλλά την υπερβήκαμε κιόλας. Αυτό που είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικό είναι ότι και τα τρία τμήματα αναπτύχθηκαν δυναμικά το 2021 και επιπλέον ξεπέρασαν σε ανάπτυξη όλες τις αντίστοιχες αγορές τους».
Όλοι οι τομείς κυκλοφόρησαν επιτυχώς νέα, καινοτόμα προϊόντα, με τον W. Baumann να αναφέρει ειδικά τη νέα θεραπεία για τη νεφρική νόσο, τους σπόρους σόγιας Intacta 2 Xtend™ και το προϊόν περιποίησης δέρματος Bepanthen™ Derma. Η εταιρεία επένδυσε ένα ποσό ρεκόρ στην έρευνα και στην ανάπτυξη, ενώ εκμεταλλεύεται τις τεράστιες ευκαιρίες του Bio Revolution που προσφέρουν οι ψηφιακές τεχνολογίες αιχμής και ερευνά τη στοχευμένη επεξεργασία μεμονωμένων γονιδίων που ευθύνονται για ασθένειες όπως η νόσος του Πάρκινσον. Ο W. Baumann τόνισε επίσης την πρόοδο της Bayer στον μετασχηματισμό της για να γίνει μια εταιρεία ουδέτερη από εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα.
Ειδικότερα, οι πωλήσεις του Ομίλου αυξήθηκαν κατά 8,9% στα 44,081 δισ. ευρώ το 2021. Οι πωλήσεις συνταγογραφούμενων φαρμάκων αυξήθηκαν κατά 7,4% στα 18,349 δισ. ευρώ, στα οποία συνέβαλλε κυρίως η κυκλοφορία νέας μορφής οφθαλμολογικού προϊόντος. Οι πωλήσεις του Τομέα Consumer Health αυξήθηκαν κατά 6,5% στα 5,293 δισ. ευρώ έναντι ενός πολύ ισχυρού προηγούμενου έτους, με ανάπτυξη σε όλες τις περιφέρειες. Οι πωλήσεις των συμπληρωμάτων διατροφής αυξήθηκαν κατά 11,7%, ενώ οι πωλήσεις στην κατηγορία προϊόντων για τη δυσπεψία παρουσίασαν ιδιαίτερα ισχυρή αύξηση της τάξεως του 9,7%.