Παγκόσμια έρευνα που διεξήγε η συμβουλευτική εταιρεία DT Consulting αποκαλύπτει ποιες φαρμακευτικές εταιρείες ξεχώρισαν το 2022 στον τομέα της επικοινωνίας τους με τους επαγγελματίες υγείας, αν και έδειξε ότι συχνά ο κλάδος δεν καλύπτει τις ανάγκες τους.
Στη γενική κατάταξη των εταιρειών που άφησαν ικανοποιημένο το επιστημονικό κοινό τους, πρώτες έρχονται η UCB και η Novo Nordisk.
Όσον αφορά τα ψηφιακά μέσα επικοινωνίας (βιντεοκλήσεις, εταιρικοί ιστότοποι, πόρταλς κ.ά.), την πρώτη θέση καταλαμβάνει η Bristol Myers Squibb (η οποία ήταν προτελευταία στην αντίστοιχη κατάταξη του 2021), με την Boehringer Ingelheim και τη Merck Healthcare να ακολουθούν.
Στα μη ψηφιακά μέσα επικοινωνίας, οι επαγγελματίες υγείας ψήφισαν τη Novo Nordisk, την Gilead και την Pierre Fabre, η οποία μάλιστα αναδείχθηκε ως η πιο «αξιόπιστη» εταιρεία στο χώρο.
Οι ερευνητές τονίζουν ότι οι φαρμακευτικές εταιρείες καλούνται να ακολουθήσουν μια omnichannel προσέγγιση στην επικοινωνία τους, ωστόσο καθεμία πρέπει να βρει τη δική της βέλτιστη ισορροπία μεταξύ των ψηφιακών και των μη ψηφιακών μέσων.