Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

Οι 5 χειρότερες συμφωνίες της δεκαετίας στη φαρμακευτική αγορά

9/12/2019 6:06:57 μμ
Οδήγησαν σε αποτυχημένα προγράμματα και απολύσεις χιλιάδων ανθρώπων
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Οι φαρμακευτικές εταιρείες έχουν δαπανήσει εκατοντάδες δισεκατομμύρια δολάρια σε συγχωνεύσεις και εξαγορές κατά τη διάρκεια της τελευταίας δεκαετίας, συχνά οδηγώντας σε απολύσεις χιλιάδων ανθρώπων, σε διακοπές στην παραγωγή, σε εγκαταλελειμμένα προγράμματα Έρευνας & Ανάπτυξης ακόμα και σε τεράστια χρέη! Το Fierce Pharma συγκέντρωσε τις χειρότερες συμφωνίες της δεκαετίας, οι οποίες κατέληξαν σε αποτυχημένα λανσαρίσματα ή σε τεράστια νομικά προβλήματα, ενώ κυμαίνονται σε αξία από 63 δισεκατομμύρια δολάρια (η συγχώνευση της Bayer με τη Monsanto) έως 1 δισεκατομμύριο δολάρια που κόστισε η εξαγορά της Sprout Pharmaceuticals από τη Valeant.

Οι πέντε πιο αποτυχημένες συμφωνίες φαρμακευτικών είναι:

  1. Bayer/Monsanto: Μια συμφωνία αξίας 63 δισ. δολαρίων που οδήγησε μεν σε υπερδιπλασιασμό των πωλήσεων στη μονάδα καλλιέργειας της Bayer, αλλά και σε αποζημιώσεις εκατομμυρίων λόγω φυτοφαρμάκου της Monsanto που κατηγορήθηκε ως καρκινογόνο.
  2. Teva/Allergan generics: Η Teva συμφώνησε να εξαγοράσει το τμήμα γενοσήμων της Allergan για 40,5 δισ., ωστόσο στην πορεία ο μεγάλος ανταγωνισμός στην αγορά μείωσε δραματικά τις τιμές των γενοσήμων και η Teva αναγκάστηκε να κάνει περικοπές 10.000 θέσεων εργασίας για να επιβιώσει.
  3. Shire/Baxalta: Η Shire έδωσε 32 δισ. δολάρια για να πάρει στα χέρια της ένα φάρμακο για την αιμορροφιλία της Baxalta που αντιμετώπισε γρήγορα ανταγωνισμό από άλλες καινοτόμες θεραπείες και σημείωσε χαμηλότατες πωλήσεις.
  4. Johnson & Johnson/Actelion: Οι αναλυτές εκτιμούν ότι η ανάπτυξη και τα κέρδη που αποκομίζει η Johnson & Johnson μετά την απόκτηση της Actelion δεν είναι αντάξια της αξίας της συμφωνίας ύψους 30 δισ., ενώ ήδη ένα φάρμακο της Actelion έχει αποτύχει σε κλινικές μελέτες φάσης 3 και ένα ακόμη δεν «πέρασε» την αξιολόγηση του FDA για να πάρει έγκριση κυκλοφορίας.
  5. Bayer/Merck consumer health: 14,2 δισ. δολάρια έδωσε η Bayer για το καταναλωτικό τμήμα της Merck και μέσα σε τέσσερα χρόνια, δύο από τα πιο γνωστά και ελπιδοφόρα brands, τα αντηλιακά Coppertone και τα προϊόντα Dr. Scholl's πουλήθηκαν γιατί δεν ανταποκρίθηκαν στις προσδοκίες για ανάπτυξη της Bayer. 
Τη λίστα του Fierce Pharma συμπληρώνουν άλλες 10 συμφωνίες των: Gilead Sciences/Kite, Sanofi/Bioverativ, Amgen/Onyx, AbbVie/Stemcentrx, Merck/Cubist, Alexion/Synageva, Mallinckrodt/Questcor, Teva/Rimsa, Allergan/Kythera, Valeant/Sprout Pharmaceuticals.
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Απειλείται πλέον η κυκλοφορία νέων φαρμάκων και ιατροτεχνολογικών προϊόντων
Στόχος η διασύνδεση των φοιτητών με την αγορά εργασίας






Σχετικά άρθρα

ELPEN: Σημαντική αναγνώριση για το Papilocare®
Στο διεθνές συνέδριο EUROGIN 2025
DEMO: Αντιπρόσωποι του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στο έργο Βιοτεχνολογίας
DEMO: Αντιπρόσωποι του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στο έργο Βιοτεχνολογίας
Bioderma: Διάκριση για το Photoderm Anti-Ox Eau Solaire SPF50+
Στα Beauty Stars Awards του Madame Figaro
Νέα στρατηγική συνεργασία FAMAR - SEPTONA
Και σημαντική επένδυση για την επέκταση του Κέντρου Διανομής της