Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

Οι 5 χειρότερες συμφωνίες της δεκαετίας στη φαρμακευτική αγορά

9/12/2019 6:06:57 μμ
Οδήγησαν σε αποτυχημένα προγράμματα και απολύσεις χιλιάδων ανθρώπων
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Οι φαρμακευτικές εταιρείες έχουν δαπανήσει εκατοντάδες δισεκατομμύρια δολάρια σε συγχωνεύσεις και εξαγορές κατά τη διάρκεια της τελευταίας δεκαετίας, συχνά οδηγώντας σε απολύσεις χιλιάδων ανθρώπων, σε διακοπές στην παραγωγή, σε εγκαταλελειμμένα προγράμματα Έρευνας & Ανάπτυξης ακόμα και σε τεράστια χρέη! Το Fierce Pharma συγκέντρωσε τις χειρότερες συμφωνίες της δεκαετίας, οι οποίες κατέληξαν σε αποτυχημένα λανσαρίσματα ή σε τεράστια νομικά προβλήματα, ενώ κυμαίνονται σε αξία από 63 δισεκατομμύρια δολάρια (η συγχώνευση της Bayer με τη Monsanto) έως 1 δισεκατομμύριο δολάρια που κόστισε η εξαγορά της Sprout Pharmaceuticals από τη Valeant.

Οι πέντε πιο αποτυχημένες συμφωνίες φαρμακευτικών είναι:

  1. Bayer/Monsanto: Μια συμφωνία αξίας 63 δισ. δολαρίων που οδήγησε μεν σε υπερδιπλασιασμό των πωλήσεων στη μονάδα καλλιέργειας της Bayer, αλλά και σε αποζημιώσεις εκατομμυρίων λόγω φυτοφαρμάκου της Monsanto που κατηγορήθηκε ως καρκινογόνο.
  2. Teva/Allergan generics: Η Teva συμφώνησε να εξαγοράσει το τμήμα γενοσήμων της Allergan για 40,5 δισ., ωστόσο στην πορεία ο μεγάλος ανταγωνισμός στην αγορά μείωσε δραματικά τις τιμές των γενοσήμων και η Teva αναγκάστηκε να κάνει περικοπές 10.000 θέσεων εργασίας για να επιβιώσει.
  3. Shire/Baxalta: Η Shire έδωσε 32 δισ. δολάρια για να πάρει στα χέρια της ένα φάρμακο για την αιμορροφιλία της Baxalta που αντιμετώπισε γρήγορα ανταγωνισμό από άλλες καινοτόμες θεραπείες και σημείωσε χαμηλότατες πωλήσεις.
  4. Johnson & Johnson/Actelion: Οι αναλυτές εκτιμούν ότι η ανάπτυξη και τα κέρδη που αποκομίζει η Johnson & Johnson μετά την απόκτηση της Actelion δεν είναι αντάξια της αξίας της συμφωνίας ύψους 30 δισ., ενώ ήδη ένα φάρμακο της Actelion έχει αποτύχει σε κλινικές μελέτες φάσης 3 και ένα ακόμη δεν «πέρασε» την αξιολόγηση του FDA για να πάρει έγκριση κυκλοφορίας.
  5. Bayer/Merck consumer health: 14,2 δισ. δολάρια έδωσε η Bayer για το καταναλωτικό τμήμα της Merck και μέσα σε τέσσερα χρόνια, δύο από τα πιο γνωστά και ελπιδοφόρα brands, τα αντηλιακά Coppertone και τα προϊόντα Dr. Scholl's πουλήθηκαν γιατί δεν ανταποκρίθηκαν στις προσδοκίες για ανάπτυξη της Bayer. 
Τη λίστα του Fierce Pharma συμπληρώνουν άλλες 10 συμφωνίες των: Gilead Sciences/Kite, Sanofi/Bioverativ, Amgen/Onyx, AbbVie/Stemcentrx, Merck/Cubist, Alexion/Synageva, Mallinckrodt/Questcor, Teva/Rimsa, Allergan/Kythera, Valeant/Sprout Pharmaceuticals.
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Θα ακολουθήσει και ένα εγχειρίδιο πρακτικής εφαρμογής τους
Και σε ποιους υποψηφίους κατανεμήθηκαν τα budget τους






Σχετικά άρθρα

Ο Όμιλος ΠΡΟΣΥΦΑΠΕ ενδυναμώνει τον επιστημονικό ρόλο του φαρμακοποιού
Διοργάνωσε μια άκρως επιτυχημένη εκδήλωση σε συνεργασία με τη Win Medica
Novartis: Καταλαμβάνει την πρώτη θέση στον δείκτη Access to Medicine για το 2024
Οι δράσεις για την ελονοσία, η πρόσβαση στα φάρμακα και το επιχειρηματικό της μοντέλο οι λόγοι της επιβράβευσης
Η LDL χοληστερόλη στενεύει τα περιθώρια της ζωής σου
Η νέα καμπάνια από την Amgen
Η Novo Nordisk Hellas οδηγεί τη συνεργασία για την αντιμετώπιση της παχυσαρκίας
Συνδιαλέγεται με την πολιτεία, την ιατρική κοινότητα και τους συλλόγους ασθενών