Από αριστερά: Η Φωτεινή Μπαμπανάρα, η Νατάσα Χατζηπρίμου, πάνω η Φαίη Καλαντζή και κάτω η 'Aννα Μουρίκη
Η Novartis σχεδίασε διεθνώς μία νέα ενοποιημένη δομή στο τμήμα Communications &
Advocacy (C&A), με στόχο την αύξηση της επιδραστικότητας των επιχειρηματικών της
προτεραιοτήτων και τη συνεχή ανάπτυξη των ανθρώπων της.
Στη Novartis Hellas η νέα δομή του τμήματος με ισχύ από 1η Ιανουαρίου 2021
διαμορφώνεται ως εξής:
- Η Φωτεινή Μπαμπανάρα αναλαμβάνει το ρόλο του Country Communications and Patient Engagement Head. Οι διευρυμένες αρμοδιότητές της περιλαμβάνουν όλες τις επιχειρησιακές μονάδες του ομίλου στην Ελλάδα (Innovative Medicines: Pharmaceuticals & Oncology, Sandoz και Novartis Gene Therapies). Διαθέτει 25ετή εμπειρία στο χώρο της επικοινωνίας σε θέσεις αυξημένης ευθύνης ελληνικών και πολυεθνικών εταιριών.
- Η Νατάσα Χατζηπρίμου αναλαμβάνει το ρόλο του External Engagement Lead και TA/Product Brand Comms Lead (Innovative Medicines). Στο νέο της ρόλο και με πολυετή εμπειρία σε θέσεις πωλήσεων και marketing, η Νατάσα θα είναι υπεύθυνη για την εταιρική εξωτερική επικοινωνία καθώς και την επικοινωνία των θεραπευτικών κατηγοριών.
- Η Φαίη Καλαντζή αναλαμβάνει το ρόλο του Patient Engagement & Patient Advocacy Senior Manager (Innovative Medicines). Με προϋπηρεσία σε εταιρείες Επικοινωνίας & Δημοσίων Σχέσεων και μετά από πορεία 7 ετών στο τμήμα Επικοινωνίας της εταιρείας, η Φαίη θα είναι υπεύθυνη για όλες τις πρωτοβουλίες σε σχέση με τους φορείς ασθενών.
- Η 'Aννα Μουρίκη αναλαμβάνει το ρόλο του Associate Engagement Lead και θα είναι υπεύθυνη για την κουλτούρα/αλληλεπίδραση των εργαζομένων αλλά και για τα προγράμματα εταιρικής υπευθυνότητας.