Η καμπάνια ευαισθητοποίησης για το
μελάνωμα «Melanoma B aware Greece» της Novartis Hellas απέσπασε το ασημένιο
βραβείο στην κατηγορία «Καμπάνια Social Media» στο θεσμό Hellenic Responsible
Business Awards 2019.
Η καμπάνια ξεφεύγοντας από τα καθιερωμένα με κύριο όχημά
της την τάση που επικρατεί τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα, το τατουάζ, και με
βασικό μήνυμα «Σε κάποια σημάδια δεν επιλέγεις το σχέδιο. Το μελάνωμα είναι ένα
από αυτά», έχει ως σκοπό τη σωστή ενημέρωση και πρόληψη του μελανώματος στο
ευρύ κοινό, αλλά και τη σωστή ενημέρωση των ασθενών και φροντιστών.
Η 'Αννα
Μουρίκη, υπεύθυνη επικοινωνίας στο τμήμα Oγκολογίας της Novartis Hellas, δήλωσε
πως «διαλέξαμε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως κύριο όχημα για την ενημέρωση,
σχετικά με το μελάνωμα, γιατί πιστεύουμε ότι οι νέες τεχνολογίες και
προσεγγίσεις είναι σημαντικές όχι μόνο στην ανάπτυξη νέων θεραπευτικών επιλογών
αλλά και στη βελτίωση της ενημέρωσης και επικοινωνίας του κοινού, των ασθενών
και των φροντιστών τους σχετικά με θέματα υγείας. Με όραμα και ευθύνη για τον
ασθενή συνεχίζουμε την υλοποίηση ενημερωτικών καμπανιών για σοβαρά νοσήματα».