Δυναμικά κινείται η Novartis προς τον ψηφιακό μετασχηματισμό της με πρόσφατο παράδειγμα την καινούρια υπηρεσία που προσφέρει στους επαγγελματίες υγείας, η οποία θυμίζει… Netflix. Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία παρέχει on demand εκπαιδευτικά και ενημερωτικά βίντεο και audio αρχεία, με εξειδικευμένο περιεχόμενο για τους επαγγελματίες υγείας (η αρχή έγινε με τους ρευματολόγους). Η υπηρεσία προσφέρεται μέσω πλατφόρμας που δημιούργησε η εταιρεία Evermed με τους γιατρούς να αποκτούν τη δυνατότητα να επιλέγουν τι τους ενδιαφέρει και σε ποια μορφή και με την εταιρεία να «μαθαίνει» από αυτό.
Πέρα δηλαδή από τα παραδοσιακά ψηφιακά μέσα επικοινωνίας (διαδικτυακά σεμινάρια, ψηφιακές καμπάνιες, ιατρικά portals και You Tube βίντεο), οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να παρακολουθήσουν ένα πλούσιο υλικό από μίνι ντοκιμαντέρ, μικρά animation βίντεο, podcasts κ.ά. (διάρκειας συνήθως 3 λεπτών και το πολύ 15 λεπτών) που αφορούν φάρμακα αλλά και τις σχεδιαζόμενες κλινικές μελέτες, τις ανισότητες στην υγειονομική περίθαλψη κ.ά.
«Η ουσία είναι να εντοπίσουμε τους καλύτερους τρόπους για να επικοινωνούμε με τους συνεργάτες μας και να είμαστε κοντά σε αυτό που αναζητούν. Ο CEO Vas Narasimhan μάς ζήτησε να καινοτομήσουμε στον ψηφιακό τομέα και αυτή η on demand υπηρεσία είναι εξαιρετικό παράδειγμα» είπε στο Fierce Pharma η Gail Horwood, επικεφαλής μάρκετινγκ της Novartis Pharma U.S και συμπλήρωσε: «Καθώς ο κόσμος στρέφεται σε on demand υπηρεσίες στην προσωπική του ζωή είναι λογικό για τη Novartis να προσφέρει το ίδιο και στο επαγγελματικό πλαίσιο».
Η υπηρεσία θα λειτουργήσει για 3 χρόνια πιλοτικά και σταδιακά θα επεκτείνει το περιεχόμενό της και σε άλλες ειδικότητες και τομείς.