Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

τελευταία νέα


Νέα από τις επιχειρήσεις

15/4/2009
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

NAGIER SERVICES LIMITED
Αποκλειστικός αντιπρόσωπος της dermaglow στην Ελλάδα


H Nagier Services Limited, εταιρεία που δραστηριοποιείται στο χώρο των δερµατολογικών καλλυντικών, είναι ο αποκλειστικός αντιπρόσωπος της dermaglow στην Ελλάδα.

Μητρική εταιρεία της dermaglow είναι η Vital Science Corp. και εδρεύει στο Τορόντο του Καναδά. Επικεφαλής της είναι ο ερευνητής φαρµακοποιός Calvin Davies.

Οι σειρές της dermaglow για τη φροντίδα του δέρµατος ενδείκνυνται για τα προβλήµατα της επιδερµίδας, προέρχονται από έρευνα 8 ετών και έχουν σηµειώσει επιτυχή πορεία σε πολλές χώρες του εξωτερικού ενώ στον Καναδά είναι τα πρώτα σε πωλήσεις.

Τα προϊόντα της εταιρείας κυκλοφορούν αποκλειστικά στα φαρµακεία.




HARTMANN
Οδηγός προσφορών για το 2009

Το έντυπο «Προσφορές 2009» της Hartmann έχει τη µορφή µικρού καταλόγου προσφορών σε επιλεγµένα προϊόντα µεγάλης κατανάλωσης στον τοµέα του φαρµακείου.

Ο Οδηγός περιλαµβάνει τον τιµοκατάλογο χονδρικών και ενδεικτικών λιανικών τιµών για τα προϊόντα φαρµακείου της Hartmann.

Οι εκπτώσεις ισχύουν για ελάχιστη παραγγελία 300 € σε µείγµα κωδικών της επιλογής του φαρµακοποιού. Ο φαρµακοποιός µπορεί να προµηθεύεται το έντυπο απευθείας από τη Hartmann έπειτα από τηλεφωνική επικοινωνία µε την εταιρεία.




DOUNI HEALTH PRODUCTS
Nέος διαδικτυακός τόπος και νέες εγκαταστάσεις


Η Douni Health Products ειδικεύεται στη διακίνηση φυσικών συµπληρωµάτων διατροφής και φυσικών προϊόντων για τη φροντίδα της υγείας από το 1984 και είχε πάντα πρωταρχικό σκοπό την εκπαίδευση του φαρµακοποιού και του κοινού για το ρόλο των συµπληρωµάτων διατροφής και των βοτάνων στη βελτίωση της υγείας,

Στο πλαίσιο αυτό, στην ιστοσελίδα της εταιρείας www.douni.gr, η Douni Health Products δηµιούργησε ένα διαδικτυακό τόπο όπου, εκτός από την παρουσίαση των προϊόντων της, υπάρχει µια βιβλιοθήκη µε πληροφορίες για τα συστατικά που περιέχονται στα συµπληρώµατα διατροφής και στα βοτανικά σκευάσµατα.

Επιπλέον, δίνονται και πληροφορίες για το κατάλληλο συµπλήρωµα που ταιριάζει στις ιδιαίτερες ανάγκες κάθε οργανισµού. Επίσης, από το τέλος του 2008 η εταιρεία λειτουργεί σε νέες µεγαλύτερες και πιο σύγχρονες εγκαταστάσεις στην οδό Παναγιώτη Ελή 19, Αργυρούπολη.




Οι οµιλητές της εκδήλωσης: Κ. Λουράντος, πρόεδρος του Φ.Σ.Α., Δ. Καφετζής, διευθυντής της Β΄ Παιδιατρικής Κλινικής του Πανεπιστηµίου Αθηνών,
στο Νοσοκοµείο Παίδων
«Π. & Α. Κυριακού»,
Ε. Πουρναρά, παιδιάτρος, ιατρική συµβούλος της GlaxoSmithKline

GLAXOSMITHKLINE
«Βάζοντας Χ στον καρκίνο του τραχήλου της µήτρας» σε συνεργασία µε τον Φ.Σ. Αττικής

Μείωση της εµφάνισης καρκίνου του τραχήλου της µήτρας κατά 94% από το συνδυασµό τεστ ΠΑΠ και εµβολιασµού αναµένεται στην επόµενη γενιά, ήταν το συµπέρασµα της επιστηµονικής εκδήλωσης µε θέµα «Βάζοντας Χ στον καρκίνο του τραχήλου της µήτρας», που διοργάνωσε ο Φαρµακευτικός Σύλλογος Αττικής.

Χορηγός της εκδήλωσης ήταν η εταιρεία GlaxoSmithKline ενώ συµµετείχαν εκατοντάδες φαρµακοποιοί-µέλη του Φ.Σ.Α.

Μιλώντας για το δεύτερο σε συχνότητα καρκίνο σε γυναίκες κάτω των 45 ετών, ο Κωνσταντίνος Λουράντος, πρόεδρος του Φ.Σ.Α., αναφέρθηκε στη σηµασία του τριπτύχου ενηµέρωση - πρόληψη – εµβολιασµός, ενώ δεν παρέλειψε να τονίσει το συµβουλευτικό ρόλο των φαρµακοποιών στην ενηµέρωση και την πρόληψη.

Στην εκδήλωση οµιλητές ήταν ο καθηγητής Παιδιατρικής, Δηµήτριος Καφετζής, διευθυντής της Β΄ Παιδιατρικής Κλινικής του Πανεπιστηµίου Αθηνών, στο Νοσοκοµείο Παίδων «Π. & Α. Κυριακού» και η Έφη Πουρναρά, παιδιάτρος, ιατρική συµβούλος της GlaxoSmithKline. Η Ε. Πουρναρά, αναφερόµενη στα νεότερα κλινικά δεδοµένα περί του εµβολιασµού, τόνισε ότι το εµβόλιο παρέχει προστασία που διαρκεί για 6,4 χρόνια τουλάχιστον, ενώ η αποτελεσµατικότητά του παραµένει 100% για τους δύο ογκογόνους τύπους του HPV που καλύπτει.

Στην ιστοσελίδα www.emvolioktm.gr παρέχονται χρήσιµες πληροφορίες για την πρόληψη του καρκίνου του τραχήλου της µήτρας, ενώ σχετικά ενηµερωτικά έντυπα υπό την αιγίδα του υπουργείου Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης διατίθενται στα περισσότερα φαρµακεία της Αττικής.




EUROLINE CONGRESS
5o Πανελλήνιο Συνέδριο Διαδημοτικού Δικτύου Υγείας & Κοινωνικής Αλληλεγγύης Ο.Τ.Α.


Για µια ακόµη χρονιά η Euroline Congress (εξειδικευµένες υπηρεσίες οργάνωσης επιστηµονικών εκδηλώσεων) ανέλαβε την Οργάνωση του Ετήσιου Συνεδρίου της Επιστηµονικής Μη-Κερδοσκοπικής Εταιρείας, Διαδηµοτικό Δίκτυο Υγείας & Κοινωνικής Αλληλεγγύης Ο.Τ.Α., που αριθµεί έως σήµερα περισσότερους από 130 δήµους-µέλη.

Το 5ο Πανελλήνιο Συνέδριο του Διαδηµοτικού Δικτύου µε θέµα «Η Πρόληψη για την Υγεία, αρµοδιότητα της Τοπικής Αυτοδιοίκησης», φέτος θα φιλοξενηθεί στο Δήµο Πειραιά, στις 3 και 4 Απριλίου 2009, στο Μέγαρο του Οργανισµού Λιµένος Πειραιώς (Ο.Λ.Π.), Ακτή Μιαούλη 10. Τελεί δε υπό την Αιγίδα του Υπουργείου Υγείας & Κοινωνικής Αλληλεγγύης, του Ιατρικού και του Φαρµακευτικού Συλλόγου Πειραιά.

Πρόκειται να συµµετάσχουν επιφανείς οµιλητές, εκπρόσωποι της Πολιτείας και των κοµµάτων, επιστήµονες περιβάλλοντος και γιατροί, καθώς και εκπρόσωποι των δήµων-µελών του Διαδηµοτικού Δικτύου. Η είσοδος είναι ελεύθερη για το κοινό. Για τους σπουδαστές και επαγγελµατίες του Κλάδου της Υγείας θα δοθεί Βεβαίωση Συµµετοχής.

Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε µε την Euroline Congress.




VICAN N. ANAΓΝΩΣΤΑΚΗΣ Α.Ε.
Νέα εταιρική ταυτότητα


Η Vican N. Αναγνωστάκης Α.Ε. ανανεώνει την εταιρική της εικόνα, η οποία εκφράζεται µέσω του νέου της λογοτύπου και επεκτείνεται σε όλα τα εταιρικά της υλικά.

Η απόφαση για την αλλαγή της εταιρικής εικόνας σηµατοδοτεί µια νέα φάση ανάπτυξης της εταιρείας στις περιοχές που ήδη δραστηριοποιείται και ταυτόχρονη ανάπτυξη νέων επιχειρηµατικών µονάδων.

Η νέα εταιρική ταυτότητα σηµατοδοτεί µια φάση περαιτέρω ανάπτυξης και εξέλιξης της εταιρείας, µε βάση συγκεκριµένο επιχειρηµατικό πλάνο µε ξεκάθαρους και µετρήσιµους στόχους, το οποίο βασίζεται στις βασικές αξίες και επιλογές της εταιρείας.




Άποψη από φαρµακείο
της Progetto Farma

PROGETTO FARMA
Kαινοτομία στο σχεδιασμό φαρμακείων


Η Progetto Farma, βασιζόµενη στο άρτια καταρτισµένο προσωπικό και την πολυετή πείρα των στελεχών της, προτείνει δηµιουργίες ειδικά σχεδιασµένες για το χώρο του φαρµακείου.

Με έµφαση στην καινοτοµία, οι προτάσεις της διαφέρουν από φαρµακείο σε φαρµακείο, δίνοντας έτσι τη δυνατότητα στο φαρµακοποιό να «στήσει» το κατάστηµά του έτσι όπως αυτός το έχει φανταστεί µε το δικό του ξεχωριστό ύφος.

Με ένα κάλεσµα του φαρµακοποιού, εκπρόσωπος της Progetto Farma επισκέπτεται το φαρµακείο του σε οποιοδήποτε σηµείο της Ελλάδας κι αν βρίσκεται. Σκοπός της εταιρείας είναι ο σχεδιασµός και η κατασκευή του επαγγελµατικού χώρου του φαρµακοποιού όπως ακριβώς του ταιριάζει.




ΚΟΡΡΕΣ ΦΥΣΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ
Οι εκδόσεις Taschen ανακαλύπτουν την αισθητική Κορρέ

Η Κορρές Φυσικά Προϊόντα καταλαµβάνει «κεντρική θέση» στην πρόσφατη έκδοση του οίκου Taschen µε τίτλο Package Design Now! – τον απόλυτο οδηγό του σύγχρονου design σε επίπεδο συσκευασίας διεθνώς.

Στο πλαίσιο της σκιαγράφησης των παραµέτρων που ορίζουν τον εξαιρετικό σχεδιασµό µιας συσκευασίας, ο οίκος Taschen αφιέρωσε στην κ2 Design –την οµάδα του Γιάννη Κουρούδη, που «ευθύνεται» για τις συσκευασίες των προϊόντων Κορρές– εκτενές άρθρο έξι σελίδων στην ενότητα Personal Care & Beauty. Με τον τρόπο αυτό, η ιστορία του επιτυχηµένου design Κορρές ξεχώρισε µεταξύ περισσότερων από 35 γνωστών εταιρειών.

Η κ2 έχει προσθέσει περισσότερα από 20 διεθνή βραβεία –στους τοµείς «συσκευασία» και «design»– στη λίστα διακρίσεων της Κορρές.

Το Σεπτέµβριο 2008 απονεµήθηκε στην Κορρές το βραβείο Most Innovative Brand από την έκδοση International Cosmetic News, ενώ το περιοδικό Wallpaper* συµπεριέλαβε το Γιώργο και τη Λένα Κορρέ στο Παγκόσµιο Τop 40 των ανθρώπων ηλικίας κάτω των 40 ετών που ασκούν επιρροή µέσα από την πρωτοπορία της δράσης τους.





Η εθελοντική οµάδα αναδάσωσης των εταιρειών
Johnson & Johnson Hellas και Janssen-Cilag επισκέφθηκε την περιοχή αναδάσωσης στις πλαγιές του Πάρνωνα

JOHNSON & JOHNSON HELLAS KAI JANSSEN-CILAG
Συνεργασία με την Praksis για την αναδάσωση στην περιοχή των Πάρνωνα


Οι εταιρείες Johnson & Johnson Hellas και η φαρµακευτική εταιρεία Janssen-Cilag πραγµατοποίησαν, στο πλαίσιο της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, πρόγραµµα αναδάσωσης στην περιοχή του Πάρνωνα Λακωνίας.

Το πρόγραµµα αυτό έχει στόχο τη δενδροφύτευση 37.000 δέντρων στους πρόποδες του Πάρνωνα Λακωνίας µε τη συνεργασία του Δασικού Συνεταιρισµού Σταυρού Θεσσαλονίκης, ενισχύοντας παράλληλα την τοπική οικονοµία.

Για να επισφραγίσουν την «πράσινη» φιλοσοφία τους, οι εταιρείες Johnson & Johnson Hellas και η φαρµακευτική εταιρεία Janssen-Cilag πραγµατοποίησαν δύο εθελοντικές συµβολικές αναδασώσεις µε την επιτυχηµένη συµµετοχή του ανθρώπινου δυναµικού και των δύο εταιρειών, κατά τις οποίες φυτεύτηκαν πάνω από 500 δέντρα στο σύνολό τους.

Στο πλαίσιο του προγράµµατος αυτού επίσης, η εθελοντική οµάδα επισκέφτηκε την περιοχή αναδάσωσης στις πλαγιές του Πάρνωνα όπου τους περίµεναν εκπρόσωποι της οµάδας Διασωστών Σπάρτης, ο αντιδήµαρχος Γερονθρών (Διαµέρισµα Καλλιθέας) και η δασάρχης Σπάρτης και τους ενηµέρωσαν για την έκταση της καταστροφής.

Το πρόγραµµα αναδάσωσης υλοποιήθηκε χάρη στην πολύτιµη βοήθεια της µη κυβερνητικής οργάνωσης PRAKSIS.




UNI-PHARMA S.A.
Πρόοδος με την εφαρμογή των κριτηρίων ΕFQM


H Uni-Pharma S.A. µετά την εφαρµογή του Συστήµατος Διασφάλισης Ποιότητας ISO 9001:2000, έχοντας ως κύριο στόχο της τη συνεχή βελτίωση των διαδικασιών παραγωγής υψηλής ποιότητας προϊόντων, καθώς και την ικανοποίηση του προσωπικού της και των πελατών της, αρχίζει την πορεία της προς την επιχειρηµατική αριστεία.

Διεκδικεί µέσα στο 2009 την Ευρωπαϊκή Διάκριση Επιχειρηµατικής Αριστείας EFQM, ώστε να συµπεριληφθεί στις κορυφαίες επιχειρήσεις της Ευρώπης.




Το ανακαινισµένο εκθεσιακό κέντρο
της Th. Kohl αποτελεί δείγµα του visual merchandising του φαρµακείου

TH. KOHL
Aνακαινισμένο το εκθεσιακό κέντρο της εταιρείας στην Αθήνα

Η αθηναϊκή έδρα της Τh. Kohl (Παµφυλίας 13, Ν. Σµύρνη), πρωτοπόρου στην Ευρώπη εταιρείας επίπλωσης φαρµακείων, ανακαινίστηκε πρόσφατα µε δραστικές αλλαγές που της προσέδωσαν ακόµα περισσότερη λειτουργικότητα και κύρος.

Στο νέο εκθεσιακό κέντρο µπορεί κανείς να θαυµάσει στην πράξη τις εφαρµογές των πιο προηγµένων εννοιών παρουσίασης και visual merchandising, που αποτελούν τoν καρπό µιας µακρόχρονης παράδοσης στη φιλοσοφία της εταιρείας.

Οι επισκέψεις στον εκθεσιακό χώρο γίνονται µόνο µε ραντεβού, µέσω του τοπικού αντιπροσώπου της Th.Kohl.




PHARMA CENTER
Διαφημιστική καμπάνια των προϊόντων της εταιρείας


H Pharma Center, µέσα στην τελευταία 5ετία, ολοκλήρωσε µε επιτυχία την εδραίωση της πλήρους σειράς Συµπληρωµάτων Υγείας Health Aid στα φαρµακεία και κάλυψε µεγάλο µέρος καταναλωτών µε προϊόντα που συµβάλλουν στην πρόληψη και βελτίωση της υγείας τους.

Στόχος της νέας στρατηγικής της εταιρείας αποτελεί να επιλέξει οµάδες προϊόντων που απευθύνονται σε µεγάλη κατηγορία καταναλωτών και να τους ενηµερώσει από τα µέσα µαζικής ενηµέρωσης.

Η αρχή έγινε στην αρχή του χειµώνα µε τη διαφηµιστική καµπάνια του Osteoflex (µε βάση τη γλυκοζαµίνη και χονδροϊτίνη) για την αντιµετώπιση του προβλήµατος της οστεοαρθρίτιδας. Στη συνέχεια επιλέχτηκε η οµάδα των Οmega 3 λιπαρών οξέων που είναι γνωστά ως πρόσθετα στα τρόφιµα, ώστε να κατανοήσει το κοινό την αξία της λήψης τους σαν κύριο συµπλήρωµα διατροφής.

Το διαφηµιστικό πλάνο θα συνεχιστεί στη διάρκεια του έτους σε Αθήνα και επαρχία, προωθώντας αξιόπιστα και επιστηµονικά ελεγµένα συµπληρώµατα διατροφής και ενισχύοντας ταυτόχρονα την εµπιστοσύνη στην εταιρεία που δεν σταµατά να καινοτοµεί, να επενδύει και να εξελίσσεται.




ΦΑΡΜΑΣΕΡΒ-ΛΙΛΛΥ
Θετική γνωμοδότηση από την CHMP για την ουσία Prasugrel


Η εταιρεία Eli Lilly and Company ανακοινώνει ότι η Επιτροπή Φαρµακευτικών Προϊόντων για Ανθρώπινη Χρήση (CHMP) του Ευρωπαϊκού Οργανισµού Φαρµάκων εξέδωσε θετική γνωµοδότηση, συνιστώντας την έγκριση της ουσίας Prasugrel για την πρόληψη των αθηροθροµβωτικών επεισοδίων σε ασθενείς που υποβάλλονται σε διαδερµική στεφανιαία παρέµβαση (PCI).

Η θετική γνωµοδότηση της CHMP έχει υποβληθεί για τις τελικές ενέργειες στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή, η οποία χορηγεί τις εγκρίσεις στην Ευρώπη. Μετά την έγκριση, ο νέος αυτός αντιαιµοπεταλιακός παράγοντας πρόκειται να διατεθεί σε ολόκληρη την Ευρωπαϊκή Ένωση, µε την προτεινόµενη ονοµασία Efient®.

Η τελική υποβολή της αίτησης περιέχει πληροφορίες από διάφορες µελέτες, συµπεριλαµβανοµένης και της µελέτης-ορόσηµο TRITON-TIMI 38, µιας συγκριτικής µελέτης ανωτερότητας στην οποία αξιολογήθηκαν η ασφάλεια και η αποτελεσµατικότητα του Prasugrel, σε σύγκριση µε την κλοπιδογρέλη (Plavix® / Iscover®). Τα στοιχεία αυτά παρουσιάστηκαν στις Επιστηµονικές Συνεδριάσεις της Αµερικανικής Καρδιολογικής Εταιρείας και δηµοσιεύθηκαν ταυτόχρονα στο διαδίκτυο και στο New England Journal of Medicine, το Νοέµβριο του 2007.



Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Έχουν γίνει 600 χιλιάδες περισσότεροι σε σύγκριση με πέρυσι
Τα αιτήματα από τη Διεθνή Φαρμακευτική Ομοσπονδία (FIP)






Σχετικά άρθρα

ΒΙΑΝΕΞ και ΒΙΑΝ στις 200 μεγαλύτερες εταιρείες της Ελλάδας
Στον θεσμό «Diamonds Of The Greek Economy»
Food Drive της ΠΕΦ και Μαζί για το Παιδί
Φέτος στηρίζουν 15 φορείς παιδικής προστασίας πανελλαδικά
ELPEN: Μια ακόμα παγκόσμια διάκριση για την ομάδα iGEM Πάτρας
Γεμίζει περηφάνια την εταιρεία που την υποστήριξε ενεργά