Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

τελευταία νέα


MOBIL M ARCHITECTURE & DESIGN HELLAS

13/4/2009
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Ειδικό σηµείο για ολοκληρωµένη και εξατοµικευµένη φροντίδα-λύση και συµβουλή
Οργανωµένη παράταξη της έντυπης επικοινωνίας µε τον πελάτη, σε ειδικά σχεδιασµένο info stand

Ξεχωριστές θέσεις εργασίας - Η εξυπηρέτηση γίνεται πιο προσωπική, ήρεµα και αναπόσπαστα

Επικοινωνία µε αφαιρετικό ύφος, εύκολα αντιληπτή και ευχάριστη
Ξεχωριστοί χώροι οργανωµένης προβολής - Ενθάρρυνση για αυθόρµητη «πλοήγηση» στο χώρο

Η εταιρεία Acad αντιπροσωπεύει τη γαλλική Mobil M του Group Coupechoux στην Ελλάδα και στην Κύπρο, δηµιουργώντας τη Mobil M Hellas. Διευθυντής της είναι ο φαρµακοποιός Θάνος Πούλης.



Καταξίωση στην ανάπτυξη του σύγχρονου φαρµακείου

Η Mobil M έχει παρουσία στις σηµαντικότερες ευρωπαϊκές αγορές: Γαλλία, Ιταλία, Ισπανία, Πορτογαλία, Βέλγιο, Ελβετία, Ηνωµένο Βασίλειο, καθώς επίσης στη Λατινική Αµερική, Καραϊβική και αλλού.
Αποτελεί δε τον κορυφαίο σύµβουλο της αγοράς (leader opinion market) όσον αφορά τη δηµιουργία, τον εξοπλισµό, την οργάνωση του χώρου και την ανάπτυξη του σύγχρονου φαρµακείου, προσφέροντας σφαιρική και ολοκληρωµένη αντιµετώπιση της επιχείρησης και έχοντας υλοποιήσει πάνω από 4.000 εφαρµογές σε παγκόσµιο επίπεδο.

Δηµιουργία εταιρικής ταυτότητας και για δίκτυα φαρµακοποιών

Πέρα από τον εξοπλισµό του φαρµακείου η Mobil M εξειδικεύεται στην επικοινωνία και στη δηµιουργία εταιρικής ταυτότητας τόσο για τα ατοµικά φαρµακεία όσο και για δίκτυα φαρµακοποιών.
Το Δεκέµβριο του 2007 η Mobil M Hellas ανέλαβε το έργο της επικοινωνιακής ταυτότητας του Πανελλαδικού Δικτύου Advance Pharmacies. Πρόκειται για ένα εγχείρηµα µε σηµαντικές προκλήσεις.
Συγκεκριµένα, η πρόταση θα έπρεπε να είναι απόλυτα ευέλικτη, ώστε να µπορεί να προσαρµοστεί σε κάθε φαρµακείο-µέλος της Advance, χωρίς να απαιτείται πλήρης ανακαίνιση και ανεξάρτητα από τα τετραγωνικά και τη διάταξη του χώρου. Παράλληλα, βασική προϋπόθεση ήταν να ενταχθούν και να ενδυναµωθούν τα υπάρχοντα επικοινωνιακά µέσα του Δικτύου, αντιπροσωπεύοντας τις αξίες και το όραµά του.
Η µελέτη έχει ολοκληρωθεί και η εφαρµογή αποδεικνύει εµπράκτως την επίτευξη των παραπάνω στόχων.



Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Έχουν γίνει 600 χιλιάδες περισσότεροι σε σύγκριση με πέρυσι
Τα αιτήματα από τη Διεθνή Φαρμακευτική Ομοσπονδία (FIP)






Σχετικά άρθρα

ΒΙΑΝΕΞ και ΒΙΑΝ στις 200 μεγαλύτερες εταιρείες της Ελλάδας
Στον θεσμό «Diamonds Of The Greek Economy»
Food Drive της ΠΕΦ και Μαζί για το Παιδί
Φέτος στηρίζουν 15 φορείς παιδικής προστασίας πανελλαδικά
ELPEN: Μια ακόμα παγκόσμια διάκριση για την ομάδα iGEM Πάτρας
Γεμίζει περηφάνια την εταιρεία που την υποστήριξε ενεργά