Με
περισσότερα από 60 χρόνια κλινικής εμπειρίας στον διαβήτη, η Merck διατηρεί τη
συνεργασία της με την Διεθνή Ομοσπονδία Διαβήτη (IDF) για την υλοποίηση
ενημερωτικών και επικοινωνιακών δραστηριοτήτων, δίνοντας έμφαση στη σημασία της
πρόληψης του διαβήτη τύπου 2, στο πλαίσιο της φετινής Παγκόσμιας Ημέρας
Διαβήτη. Η Διεθνής Ομοσπονδία Διαβήτη αναγνωρίζει συνολικά τον διαβήτη ως μία
από τις μεγαλύτερες παγκόσμιες προκλήσεις του 21ου αιώνα-με το διαβήτη τύπου 2
να εκτιμάται ότι αφορά το 90% των περιπτώσεων διαβήτη παγκοσμίως. Ωστόσο,
πολλές περιπτώσεις διαβήτη τύπου 2 μπορούν να επιβραδυνθούν ή να αποφευχθούν.
Σε συνδυασμό με το νέο θέμα της Παγκόσμιας Ημέρας του Διαβήτη «Οικογένεια και Διαβήτης», στις 14 Νοεμβρίου 2018, οι εταιρείες Merck και Πετσιάβας ΑΕ ευαισθητοποιούν για την πρόληψη του προ-διαβήτη/διαβήτη με τη δράση See it. Slow it. Stop it. Η δράση έχει στόχο να ενημερώσει σχετικά με τα συμπτώματα του προ-διαβήτη και του διαβήτη τύπου 2 και να ενθαρρύνει όσους διατρέχουν κίνδυνο εμφάνισης να επισκεφτούν έναν επαγγελματία υγείας. Η κοινή δράση, η οποία προσφέρει συμβουλές για έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής που μπορεί να αφορά ολόκληρη την οικογένεια και χρησιμοποιεί εικαστικά που περιλαμβάνουν σήματα οδικής κυκλοφορίας για να επικοινωνήσει τα βασικά της μηνύματα, κινείται σε τρεις άξονες:
- Ενημέρωση: να συμβάλλει στην αναγνώριση των κινδύνων και των συμπτωμάτων του διαβήτη τύπου 2.
- Πρόληψη: να ενημερώσει όλη την οικογένεια σχετικά με την πρόληψη του διαβήτη τύπου 2.
- Δράση: να συμβάλλει στην άμεση κινητοποίηση για να επιβραδυνθεί μία δυνητική πορεία προς την εμφάνιση διαβήτη τύπου 2.
Ο διαβήτης αποτελεί σήμερα την έκτη κύρια αιτία θανάτου, ενώ 425 εκατομμύρια άτομα παγκοσμίως ή το 8,8% του ενήλικου πληθυσμού 20-79 ετών, εκτιμάται ότι πάσχουν από διαβήτη.