Μετά από την πετυχημένη πιλοτική εφαρμογή το περασμένο έτος, τώρα πλέον η Advance διαθέτει σε κάθε φαρμακείο-μέλος της εξατομικευμένο Marketing Plan, το οποίο σχεδιάζεται παράλληλα με το Business Plan του φαρμακείου, σύμφωνα με τα στοιχεία και τους στόχους του, ενώ είναι ευθυγραμμισμένο με το συνολικό Marketing Plan της Advance.
Με στόχο τη βελτίωση της επιχειρηματικής διαχείρισης και ανάπτυξης του φαρμακείου, το Marketing Plan χαρτογραφεί σε ετήσια βάση τις ενέργειές της επιχείρησης, οι οποίες παρακολουθούνται βάσει συγκεκριμένου πλάνου δράσης που συντάσσεται με τον Επιχειρηματικό του Σύμβουλο. Ορισμένα από τα οφέλη που αποκομίζει το φαρμακείο είναι η άμεση βελτίωση στον προγραμματισμό αγορών, ο συγκροτημένος τρόπος παρακολούθησης των ενεργειών και η αποδοτικότερη διαχείριση των πόρων του φαρμακείου.