Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

Κορρές: αύξηση των πωλήσεων κατά 52,7% το εννεάμηνο 2008

14/11/2008
Σημαντική βελτίωση των κερδών σε ετήσια βάση
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Αύξηση της τάξης του 52,7% κατέγραψαν οι πωλήσεις του ομίλου εταιρειών Κορρές Φυσικά Προϊόντα το εννεάμηνο του 2008, φθάνοντας τα 37,8 εκατ. €, έναντι 24,8 εκατ. € το αντίστοιχο εννεάμηνο του 2007, ενώ τα καθαρά κέρδη της στο εννεάμηνο διαμορφώθηκαν στα 3,1 εκατ. €, καταγράφοντας αύξηση 29,4% σε ετήσια βάση.

Η αύξηση των πωλήσεων είναι αποτέλεσμα των υψηλών ρυθμών που παρουσίασαν όλες οι κατηγορίες προϊόντων της εταιρείας. Συγκεκριμένα τα προϊόντα προσώπου, που συνέχισαν να συνεισφέρουν το μεγαλύτερο ποσοστό στις πωλήσεις (43,6%), ενισχύθηκαν κατά 65% κυρίως λόγω της πολύ θετικής πορείας τόσο των υφισταμένων προϊόντων της κατηγορίας όσο και των προϊόντων μακιγιάζ, ανδρικής σειράς και ακμής.

Σημαντική άνοδο της τάξεως του 49,5% παρουσίασε και η δεύτερη μεγαλύτερη κατηγορία, τα προϊόντα σώματος, οφειλόμενη κυρίως στα υφιστάμενα προϊόντα και το νέο σήμα Kings & Queens που λάνσαρε ο όμιλος στο δεύτερο εξάμηνο του 2007.

Ο όμιλος συνέχισε να ενισχύει τη θέση του στο εξωτερικό, με το ποσοστό των πωλήσεων επί του συνολικού κύκλου εργασιών στις συγκεκριμένες αγορές να αυξάνεται κατά 16,8 ποσοστιαίες μονάδες στο 33,3% το εννεάμηνο του 2008 από 16,5% το αντίστοιχο του 2007.

Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν στα 6,8 εκατ. € από 4,8 εκατ. € το εννεάμηνο του 2007, αυξημένα κατά 39,5%. Τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας διαμορφώθηκαν στα 3,1 εκατ. € από 2,4 εκατ. €, ενισχυμένα κατά 29,4%, αποτέλεσμα της αύξησης της λειτουργικής κερδοφορίας.

Σε επίπεδο δικτύου καταστημάτων Κορρές, ο όμιλος άνοιξε 7 νέα καταστήματα, μέσω των τοπικών της διανομέων, από την αρχή του έτους, σε Γαλλία, Ελβετία, Βουλγαρία και Αυστρία, καθώς και στη Νέα Υόρκη. Έτσι το δίκτυο καταστημάτων ανήλθε στα 23 καταστήματα, εκ των οποίων τα 2 βρίσκονται στην Ελλάδα.

Οι σημαντικότερες επιχειρηματικές εξελίξεις του ομίλου τη συγκεκριμένη περίοδο αποτελούν η εξαγορά του 50% του τοπικού της διανομέα στη Γερμανία και η αύξηση της συμμετοχής στα Προϊόντα Κρόκου Κοζάνης στα 42,8% από 15,6%.

Στόχοι του ομίλου αποτελούν η ανάπτυξη και προώθηση των προϊόντων του στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, ο εμπλουτισμός με νέους κωδικούς, η είσοδος σε νέες κατηγορίες και η επέκτασή του σε νέα δίκτυα διανομής. Στις διεθνείς αγορές, οι οποίες θα συνεχίσουν να αποτελούν σημαντικό παράγοντα ανάπτυξής του, ο όμιλος θα ακολουθήσει στρατηγική εστίασης στις αναπτυγμένες αγορές, σημαντικούς καταναλωτές καλλυντικών προϊόντων, όπως είναι η Γαλλία, η Γερμανία, η Ισπανία και η Αμερική.


Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Σύμφωνα με μελέτη που παρουσιάστηκε στο Ετήσιο Συνέδριο της Βασιλικής Φαρμακευτικής Εταιρείας






Σχετικά άρθρα

ΒΙΑΝΕΞ & UBITECH: Αναπτύσσουν έναν προηγμένο ψηφιακό βοηθό
Προσαρμοσμένο στους υπαλλήλους της φαρμακοβιομηχανίας
DEMO: Δράση Εθελοντικής Αιμοδοσίας
Ολοκληρώθηκε με επιτυχία σε συνεργασία με το Γ.Ν. Ευαγγελισμός
Ο Όμιλος ΠΡΟΣΥΦΑΠΕ ενδυναμώνει τον επιστημονικό ρόλο του φαρμακοποιού
Διοργάνωσε μια άκρως επιτυχημένη εκδήλωση σε συνεργασία με τη Win Medica
Novartis: Καταλαμβάνει την πρώτη θέση στον δείκτη Access to Medicine για το 2024
Οι δράσεις για την ελονοσία, η πρόσβαση στα φάρμακα και το επιχειρηματικό της μοντέλο οι λόγοι της επιβράβευσης