Η στρατηγική βελτίωσης της λειτουργικής κερδοφορίας είχε αποτέλεσμα για τον όμιλο Κορρέ που έκλεισε το εννεάμηνο με αύξηση καθαρών κερδών κατά 10,4%, στα 3,4 εκατ. €, ενώ οριακή είναι στο ίδιο διάστημα η ενίσχυση των πωλήσεων.
Στα 37,9 εκατ. € διαμορφώθηκαν οι πωλήσεις έναντι 37,8 εκατ. € στο εννεάμηνο του 2008, παρουσιάζοντας αύξηση 0,2%. Σημαντική μείωση κατά 10,2% σημειώθηκε στα λειτουργικά προ αποσβέσεων έξοδα που ανήλθαν σε 16,3 εκατ. € έναντι 18,2 εκατ. € πέρυσι.
Η μείωση φθάνει το 17,5% αν για λόγους συγκρισιμότητας αφαιρεθούν από το εννεάμηνο του 2009 τα έξοδα διοίκησης και διάθεσης προ αποσβέσεων της Φάρμακον Βορείου Ελλάδος Α.Ε.Β.Ε., η οποία εξαγοράστηκε μετά το εννεάμηνο του 2008 και της District Two και ταυτόχρονα αφαιρεθούν από το εννεάμηνο του 2008 οι τρεις μήνες για τους οποίους ενοποιήθηκε η District Two.
Η σημαντική μείωση των εξόδων είναι αποτέλεσμα των προσπαθειών της διοίκησης να μειώσει το λειτουργικό κόστος. Ενδεικτικές είναι και οι θετικές λειτουργικές ταμειακές ροές, στα 5,5 εκατ. € από -2,6 εκατ. € πέρυσι, αποτέλεσμα των προσπαθειών για αποτελεσματικότερη διαχείριση του κεφαλαίου κίνησης.
Τα EBITDA ανήλθαν σε 7,9 εκατ. € σημειώνοντας αύξηση 16,2% ενώ το περιθώριο EBITDA αυξήθηκε κατά 2,9% και ανήλθε σε 20,7% από 17,9% το αντίστοιχο διάστημα του 2008.
α) η εταιρεία έκανε δυναμική είσοδο στην κατηγορία της αντιγήρανσης στα φαρμακεία στην Ελλάδα με τη σειρά προϊόντων προσώπου «Βελανιδιά και Κερσετίνη», βασισμένη στη βραβευμένη με Νομπέλ χημείας ανακάλυψη του πρωτεασώματος, β) σε συνέχεια των διακρίσεων της μάρκας Κορρές στην Αμερική ως το ταχύτερο αναπτυσσόμενο brand στο δίκτυο της Sephora για το 2009, ήρθε η συμφωνία με την αμερικανική Delta Air Lines για την προσφορά προϊόντων περιποίησης στους επιβάτες Business Elite Class και γ) υπεγράφη συμφωνία παροχής άδειας χρήσεως των εμπορικών της σημάτων στην Johnson & Johnson για την παραγωγή, διανομή και προώθηση των προϊόντων της στην αγορά της Βόρεια Αμερικής, αξιοποιώντας περαιτέρω ευκαιρίες ανάπτυξης στη συγκεκριμένη αγορά.
Η έρευνα και η ανάπτυξη νέων καινοτόμων προϊόντων και μεθόδων παραγωγής όπως οι εκχυλίσεις βοτάνων, θα συνεχίσουν να αποτελούν παράγοντες ανάπτυξης των μεριδίων της Κορρές στην Ελλάδα.
Στο εξωτερικό και ειδικά σε Γερμανία, Γαλλία και Ισπανία, η ανάπτυξη θα προέλθει από ένα συνδυασμό επέκτασης σε νέα σημεία πώλησης, όπως τα φαρμακεία και επιλεκτικά σημεία που έχουν ενισχύσει την κατηγορία φυσικών προϊόντων καθώς και από τη λειτουργία νέων καταστημάτων.
|
Κορρές: Αύξηση κερδών κατά 10,4% στο εννεάμηνο
18/11/2009
Παράλληλα σημειώθηκε οριακή ενίσχυση των πωλήσεων και σημαντική μείωση στα λειτουργικά έξοδα
Διαβάστε επίσης
23/12/2024 3:15:50 μμΣάρωσαν στα φαρμακεία οι αντιγριπικοί εμβολιασμοί φέτος
Έχουν γίνει 600 χιλιάδες περισσότεροι σε σύγκριση με πέρυσι
23/12/2024 3:13:01 μμΟι παγκόσμιες τάσεις και οι προκλήσεις στη φαρμακευτική πρακτική
Τα αιτήματα από τη Διεθνή Φαρμακευτική Ομοσπονδία (FIP)