Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

Κορρές: Αύξηση 49,4% των πωλήσεων το 2008

30/3/2009
Τα καθαρά κέρδη του ομίλου ενισχύθηκαν κατά 19,6% σε σχέση με το 2007
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Αύξηση 49,4% εμφάνισαν οι πωλήσεις του ομίλου Κορρές Φυσικά Προϊόντα το 2008, φτάνοντας τα 53,7 εκατ. €, ενώ τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας διαμορφώθηκαν σε 3,9 εκατ. €, ενισχυμένα κατά 19,6% σε σχέση με το 2007, ως αποτέλεσμα της αύξησης της λειτουργικής κερδοφορίας.

Τα προϊόντα περιποίησης προσώπου τα οποία συμμετέχουν με το μεγαλύτερο ποσοστό (45%) στις πωλήσεις ενισχύθηκαν κατά 68%, ενώ η δεύτερη μεγαλύτερη κατηγορία με άνοδο 40% ήταν τα προϊόντα περιποίησης μαλλιών. Στην αύξηση των πωλήσεων συνέβαλαν και τα προϊόντα περιποίησης σώματος (+23%). Οι διεθνείς αγορές αύξησαν το ποσοστό συμμετοχής τους στις συνολικές πωλήσεις κατά 13%, στο 35%. Επίσης τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν σε 9,2 εκατ. € με αύξηση 40,9% ενώ τα κέρδη ανά μετοχή ανήλθαν σε 0,34 € με αύξηση 13,3%.

Το 2008 ο όμιλος Κορρέ άνοιξε 12 νέα καταστήματα: 1 στην Ελλάδα (στο νέο εμπορικό κέντρο Golden Hall) και 11 στο εξωτερικό, συγκεκριμένα στο Παρίσι, στο La Chaux de Fonds, στο Νeuchatel καθώς και σε Γενεύη, Βaden, Λευκωσία, Gijon, Εδιμβούργο, Ντουμπάι και στο Μπρούκλυν της Νέας Υόρκης. Έτσι το δίκτυο καταστημάτων του ομίλου αριθμεί πλέον 27 καταστήματα, 24 στο εξωτερικό και 3 στην Ελλάδα ενώ στις αρχές του 2009 άνοιξε νέο κατάστημα στην Πράγα.

Την περασμένη χρονιά ο όμιλος Κορρέ εξαγόρασε το 50% της District Two, τοπικού διανομέα στη Γερμανία, μια κίνηση που αποτελεί μέρος της στρατηγικής εστίασης που θα ακολουθήσει ο όμιλος στο μέλλον. Επιπλέον αύξησε τη συμμετοχή του στην Προϊόντα Κρόκου Κοζάνης στο 45% και προχώρησε στην εξαγορά του 70% της Φάρμακον Βορείου Ελλάδος ΑΕΒΕ αποκτώντας έτσι άμεση πρόσβαση σε ένα σημαντικό πελατολόγιο άνω των 1.700 φαρμακείων.

Για το 2009 η στρατηγική ανάπτυξης του ομίλου στην Ελλάδα θα επικεντρωθεί στη δημιουργία νέων προϊόντων στις υφιστάμενες κατηγορίες, στην ανανέωση της εικόνας της μάρκας στο βασικό κανάλι διανομής -τα φαρμακεία- και τοποθέτησής του σε νέα σημεία πώλησης.

Σε ό,τι αφορά τις ξένες αγορές, έχοντας αποκτήσει παρουσία σε 30 χώρες, ο όμιλος έχει επιλέξει τέσσερις χώρες στις οποίες θα επικεντρώσει το ενδιαφέρον του τα επόμενα χρόνια: Γερμανία, Γαλλία, Ισπανία και Αμερική. Η ανάπτυξη στις εν λόγω αγορές θα προέλθει από ένα συνδυασμό επέκτασης σε νέα σημεία πώλησης, όπως είναι τα φαρμακεία και επιλεκτικά σημεία που έχουν αναπτυγμένο το κομμάτι φυσικών προϊόντων, καθώς και από τη λειτουργία νέων καταστημάτων Κορρές.


Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Σύμφωνα με μελέτη που παρουσιάστηκε στο Ετήσιο Συνέδριο της Βασιλικής Φαρμακευτικής Εταιρείας






Σχετικά άρθρα

ΒΙΑΝΕΞ & UBITECH: Αναπτύσσουν έναν προηγμένο ψηφιακό βοηθό
Προσαρμοσμένο στους υπαλλήλους της φαρμακοβιομηχανίας
DEMO: Δράση Εθελοντικής Αιμοδοσίας
Ολοκληρώθηκε με επιτυχία σε συνεργασία με το Γ.Ν. Ευαγγελισμός
Ο Όμιλος ΠΡΟΣΥΦΑΠΕ ενδυναμώνει τον επιστημονικό ρόλο του φαρμακοποιού
Διοργάνωσε μια άκρως επιτυχημένη εκδήλωση σε συνεργασία με τη Win Medica
Novartis: Καταλαμβάνει την πρώτη θέση στον δείκτη Access to Medicine για το 2024
Οι δράσεις για την ελονοσία, η πρόσβαση στα φάρμακα και το επιχειρηματικό της μοντέλο οι λόγοι της επιβράβευσης