Η Advance Pharmacies παρουσιάζει το νέο σύστημα προβολής προϊόντων In Store Display, τελειοποιώντας έτσι τα εργαλεία στρατηγικής επικοινωνίας που διαθέτει και για τη φαρμακευτική αγορά.
Πρόκειται για ένα σύστημα προβολής προϊόντων που περιλαμβάνει μια σειρά προθηκών, σχεδιασμένη σύμφωνα με την εταιρική ταυτότητα Advance και υπό τα επικοινωνιακά label ADvantage, ADvice και ADvalue. Διαθέτοντας έντονο χρωματισμό, η κάθε προθήκη προσελκύει την προσοχή του πελάτη και παρέχει συνοπτικές πληροφορίες για το προϊόν, ενθαρρύνοντας έτσι την αυθόρμητη αγορά. Οι προθήκες προσαρμόζονται στα ράφια των φαρμακείων, έτσι ώστε να μην απαιτούν ειδικό χώρο, αλλά ούτε και επιπλέον απόθεμα. Με το συγκεκριμένο σύστημα, ολοκληρώνεται η μεθοδευμένη προβολή προϊόντων, αλλά και η επιτυχής επιρροή της αγοραστικής συμπεριφοράς του καταναλωτή σε κάθε στάδιο: από το σπίτι (περιοδικό Vitalitè, ειδικές εκδόσεις κλπ.), στην outdoor επικοινωνία (TV Advice), και τώρα ακόμη και μέσα στο χώρο του φαρμακείου!