Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

ΗΠΑ: Στο Tik Tok καμπάνιες των φαρμακευτικών εταιρειών

8/10/2021 3:43:07 μμ
Ο κλάδος έκανε σημαντικά βήματα στο social media marketing
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Ο φαρμακευτικός κλάδος όχι μόνο βελτιώθηκε στο social media marketing, αλλά κάλυψε και τα μεγάλα κενά που είχε σε σύγκριση με άλλους επιχειρηματικούς τομείς, σύμφωνα με πάνελ ειδικών στο συνέδριο Digital Pharma East που ολοκληρώθηκε την περασμένη εβδομάδα στις ΗΠΑ.

Όπως δημοσιεύει το fiercepharma.com, οι φαρμακευτικές επιχειρήσεις υπήρξαν διστακτικές απέναντι σε καταναλωτικά μέσα προώθησης, ωστόσο τα brands σήμερα ακολουθούν αξιόλογες στρατηγικές στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, χρησιμοποιώντας ακόμη και πιο σύγχρονες πλατφόρμες, όπως είναι το TikTok και το Clubhouse.

Η κατεύθυνση των εταιρειών και προς αυτά τα μέσα είναι σημαντική διότι, όπως εξήγησε ο αντιπρόεδρος για τα social media του CMI Media Group, Ryan Burchinow, παράγοντας ανάπτυξης θεωρείται η πολυ-καναλική προσέγγιση σε πλατφόρμες που σου δίνουν μετρήσεις αναγνωρισιμότητας και προσέλκυσης νέων πελατών. Και αν πολλοί θεωρούν το TikTok πιο «νεανικό», τα νούμερα δίνουν μια άλλη εικόνα: το 19% των χρηστών του σήμερα είναι άνω των 35 ετών, ενώ το 2019 ήταν κάτω από 10%, σύμφωνα πάντα με τον Burchinow.

Ο ίδιος πάντως τόνισε ότι το κλειδί στην ανάπτυξη είναι η στρατηγική: ο καθορισμός του στόχου, ο λεπτομερής σχεδιασμός, οι προσδοκίες και οι μετρήσεις. «Δεν αρκεί μόνο να κάνεις κάτι καινούριο. Πρέπει αυτό που κάνεις, να το κάνεις καλύτερα. Δεν μπορείς απλά να πάρεις το περιεχόμενο, να το πετάξεις σε μια πλατφόρμα και να τρέξει από μόνο του. Υπάρχουν πολλά που πρέπει να γίνουν και πρέπει συνεχώς να το μελετάς», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Αποκαλυπτική έκθεση της PwC για λογαριασμό της EFPIA
Καθίσταται Κέντρο Αριστείας, διατηρώντας την ελπίδα στο σωστό δρόμο






Σχετικά άρθρα

Ο Όμιλος ΠΡΟΣΥΦΑΠΕ ενδυναμώνει τον επιστημονικό ρόλο του φαρμακοποιού
Διοργάνωσε μια άκρως επιτυχημένη εκδήλωση σε συνεργασία με τη Win Medica
Novartis: Καταλαμβάνει την πρώτη θέση στον δείκτη Access to Medicine για το 2024
Οι δράσεις για την ελονοσία, η πρόσβαση στα φάρμακα και το επιχειρηματικό της μοντέλο οι λόγοι της επιβράβευσης
Η LDL χοληστερόλη στενεύει τα περιθώρια της ζωής σου
Η νέα καμπάνια από την Amgen
Η Novo Nordisk Hellas οδηγεί τη συνεργασία για την αντιμετώπιση της παχυσαρκίας
Συνδιαλέγεται με την πολιτεία, την ιατρική κοινότητα και τους συλλόγους ασθενών