Ο Νίκος Καμίτσης, Commercial Director της GARDEN και η Ιωάννα Λαμπροπούλου, Media & Communications Coordinator της GARDEN παραλαμβάνουν το βραβείο από τη Μαριάννα Τσέκου, τεχνολόγο γραφίστα, εξειδικευμένη σε Packaging και Security Packaging Printing
Μια τόσο πολύχρωμη συσκευασία θα μπορούσε να σταθεί μέσα στο φαρμακείο;
Αυτό ήταν το στοίχημα του νέου σχεδιασμού στα καλλυντικά Garden και κερδήθηκε με τη βράβευση στα Best In Pharmacy Awards 2018 που συνδιοργάνωσαν ο «Φαρμακευτικός Κόσμος» και η «Boussias Communications»!
Η εταιρεία Garden έθεσε στόχο να δημιουργήσει πολύχρωμους κήπους καλλυντικών στα αποστειρωμένα άσπρο-πράσινα φαρμακεία της Ελλάδας και του εξωτερικού! Κάθε συσκευασία δηλαδή λειτουργεί σαν Δούρειος Ίππος στο άνοιγμα νέων αγορών, ενώ ταυτόχρονα ξεχωρίζει στο νεσεσέρ ή στο ντουλάπι καλλυντικών των καταναλωτών.
Η πρωτοτυπία του σχεδιασμού κέρδισε τις εντυπώσεις της κριτικής επιτροπής των Best in Pharmacy Awards, η οποία απένειμε στα καλλυντικά GARDEN το SILVER βραβείο για τον καλύτερο σχεδιασμό συσκευασίας προϊόντος.
Τα καλλυντικά Garden είναι συνώνυμο της υψηλής ποιότητας και αξιοπιστίας, όπως αποδεικνύει η μεγάλη αποδοχή τους αρχικά από τους φαρμακοποιούς και σε δεύτερο στάδιο από τους χιλιάδες καταναλωτές που τα εμπιστεύτηκαν και τα αγάπησαν.
Ωστόσο η ανάγκη εταιρικής ταυτότητας και σύγχρονης συσκευασίας, η οποία θα μπορεί να σταθεί σε οποιοδήποτε ράφι φαρμακείου και σε οποιαδήποτε χώρα, είναι πλέον επιβεβλημένη.
Οι συσκευασίες των καλλυντικών Garden εμπνέουν με τα μαγικά πολύχρωμα καλειδοσκόπια, τα οποία είναι μοναδικά για καθεμία από αυτές και με την υπογραφή-σήμα της Garden, το αγαπημένο παγόνι, το σύμβολο της μακροζωίας, του έρωτα, της περηφάνιας και ομορφιάς.