Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

τελευταία νέα


H Pfizer Hellas φωταγώγησε το κτίριό της ροζ

3/11/2022 7:29:44 μμ
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα κατά του Καρκίνου του Μαστού
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Ημέρας κατά του Καρκίνου του Μαστού στις 25 Οκτωβρίου, η Pfizer Hellas φωταγώγησε τα κεντρικά της γραφεία στην Αθήνα με ροζ χρώμα, που έχει καθιερωθεί για την πρόληψη του καρκίνου του μαστού. Με αυτή τη συμβολική κίνηση η εταιρεία στήριξε και φέτος την Παγκόσμια Ημέρα συμμετέχοντας ενεργά στην ευαισθητοποίηση του κοινού για την αξία της πρόληψης και της σωστής ενημέρωσης.

Ο Νίκος Χατζηνικολάου, Επικεφαλής του τμήματος Ογκολογίας της Pfizer Hellas, ανέφερε: «Και φέτος στην Pfizer Hellas θέλαμε να στείλουμε ένα μήνυμα ελπίδας και αισιοδοξίας στις ασθενείς που αγωνίζονται καθημερινά αλλά και να υπενθυμίσουμε σε όλους, γυναίκες και άνδρες, την αξία της πρόληψης και του τακτικού ελέγχου. Η φωταγώγηση του κτιρίου μας αποτελεί μια συμβολική κίνηση που εντάσσεται στο ευρύτερο πλάνο πρωτοβουλιών μας, καθώς για εμάς στη Pfizer δεν είναι μια μέρα το χρόνο, αφού για περισσότερα από 20 χρόνια υποστηρίζουμε τους ασθενείς με καρκίνο του μαστού για να βελτιώσουμε και να αλλάξουμε τις ζωές τους. Ο καρκίνος του μαστού δεν είναι μόνο "γυναικεία υπόθεση" και μας αφορά όλους!».

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Αλλά μόνο το 20% των ασθενών λαμβάνει θεραπεία
Αναπτύχθηκε από τις ομάδες Digital και Marketing της InterMed






Σχετικά άρθρα

Η Peifasyn Academy στα Αριστεία Φαρμακευτικής Αγοράς 2025
Διεκδικεί τη διάκριση στην κατηγορία «Εκπαίδευση Φαρμακοποιών»
ΕLPEN: Συμμετείχε στα «Μονοπάτια Σταδιοδρομίας»
Διοργανώθηκε από το Πανόραμα Επιχειρηματικότητας & Σταδιοδρομίας
Kalteq S.A.: Διοργάνωσε την 1η ημερίδα «Women in Surgery»
Ορόσημο για την ισότητα των φύλων στις χειρουργικές ειδικότητες
Solumag Night: Καμπάνια με αφετηρία την Παγκόσμια Ημέρα Ύπνου
Αναπτύχθηκε από τις ομάδες Digital και Marketing της InterMed