Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

τελευταία νέα

360° καμπάνια για το Algofren από την InterMed
Με το μήνυμα: «Όταν ο πόνος σε κεντράρει, το Algofren τον φρενάρει»

Η NIVEA ανέπτυξε ένα μοναδικό αντηλιακό για ένα και μοναδικό κορίτσι

13/3/2023 4:24:01 μμ
To Shadow Jumper δημιουργήθηκε για την 4χρονη Charlotte που πάσχει από Ερυθροποιητική Πρωτοπορφυρία
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Πιστή στις αρχές της και στην αποστολή Care Beyond Skin, η ΝΙVEA ανέπτυξε ένα μοναδικό αντηλιακό, το «Shadow Jumper», ειδικά και μόνο για την 4χρονη Charlotte. 

H Charlotte πάσχει από Ερυθροποιητική Πρωτοπορφυρία (EPP), μια σπάνια νόσο που δεν της επιτρέπει να εκτεθεί στον ήλιο. Οι ασθενείς αυτοί ονομάζονται «Shadow Jumpers», αφού ζουν στη σκιά. 

Ο Dr. Ludger Kolbe, Chief Scientist for Photobiology της Beiersdorf ξεκίνησε ένα ερευνητικό πρόγραμμα για την ανάπτυξη ενός καινοτόμου καλλυντικού αντηλιακού με στόχο την προστασία της επιδερμίδας της Charlotte από το μπλε φως και την υπεριώδη ακτινοβολία, και κατΆ επέκταση τη βελτίωση της ποιότητας ζωής της. 

Χάρη στη νέα ανακάλυψη των εργαστηρίων της NIVEA, η Charlotte θα μπορεί να απολαμβάνει πια μικρές περιπλανήσεις κάτω από τον ήλιο, με την εταιρεία να διευκρινίζει ότι το εν λόγω αντηλιακό δεν αποτελεί μια νέα προσθήκη στη σειρά αντηλιακών της NIVEA.

Ο Dr. Ludger Kolbe αναφέρει: «Με τα υψηλά πρότυπα που ακολουθούμε στη NIVEA, είμαστε ευτυχείς που καταφέραμε να βρούμε μια εξειδικευμένη λύση για τη Charlotte. Με το ειδικά διαμορφωμένο αντηλιακό της, ενώ θα χρειαστεί να είναι προσεχτική όταν βρίσκεται στον ήλιο, θα μπορεί πια να περνάει λίγο περισσότερο χρόνο, παίζοντας έξω με τους φίλους της».
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Γράφει ο Δρ Χρήστος Στάμου, Δερματολόγος - Αφροδισιολόγος






Σχετικά άρθρα

H RAFARM πιστοποιήθηκε ως Great Place to Work®
Το εργασιακό της περιβάλλον προάγει την εμπιστοσύνη, την ακεραιότητα, την αίσθηση κοινότητας
Στρατηγική Συνεργασία ΣΥ.ΦΑ. Θεσσαλονίκης & Κρήτης
Νέες προοπτικές για τα μέλη και τη φαρμακευτική κοινότητα
Sanofi: Προχωρά στην πώληση του 50% του μεριδίου της στην Opella
Ένα βήμα ακόμα προς την πλήρη απόσχισή της
360° καμπάνια για το Algofren από την InterMed
Με το μήνυμα: «Όταν ο πόνος σε κεντράρει, το Algofren τον φρενάρει»