Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

Η Nestle Health Science επενδύει σε νέα στρατηγική μάρκετινγκ

3/9/2023 8:05:51 μμ
Προσλαμβάνοντας μια ισχυρή ομάδα ειδικών
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Ο Brian Groves είναι ο νέος επικεφαλής του τμήματος μάρκετινγκ της Nestle Health Science στις ΗΠΑ, ο οποίος θα εστιάσει κυρίως στα ψηφιακά μέσα επικοινωνίας. 

Ο Groves διαθέτει ένα εντυπωσιακό βιογραφικό, έχοντας αναλάβει υψηλές θέσεις σε εταιρείες-κολοσσούς, όπως είναι η Meta (μητρική εταιρεία του Facebook), αλλά και στα πρώην τμήματα καταναλωτικών προϊόντων της Pfizer και της Johnson-Johnson. 

Την ομάδα του μάρκετινγκ θα συμπληρώσει η Gabriella Viljoen ως αντιπρόεδρος του ηλεκτρονικού εμπορίου, η οποία έχει εμπειρία στις εταιρείες Garden of Life αλλά και στην Amazon.

Οι προσλήψεις ευθυγραμμίζονται με τη φιλοσοφία της εταιρείας να οξύνει την εστίασή της στα καταναλωτικά προϊόντα φροντίδας και στην ιατρική διατροφή, αναφέρουν οι συντάκτες του Fierce Pharma.
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Εναρμονισμένη με τον νέο Ευρωπαϊκό Κανονισμό MDR 2017/745 για τα ιατροτεχνολογικά προϊόντα
Όλα τα υγειονομικά δεδομένα σε έναν κοινό και ενιαίο χώρο






Σχετικά άρθρα

ELPEN: Σημαντική αναγνώριση για το Papilocare®
Στο διεθνές συνέδριο EUROGIN 2025
DEMO: Αντιπρόσωποι του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στο έργο Βιοτεχνολογίας
DEMO: Αντιπρόσωποι του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στο έργο Βιοτεχνολογίας
Bioderma: Διάκριση για το Photoderm Anti-Ox Eau Solaire SPF50+
Στα Beauty Stars Awards του Madame Figaro
Νέα στρατηγική συνεργασία FAMAR - SEPTONA
Και σημαντική επένδυση για την επέκταση του Κέντρου Διανομής της