Σε
μια πρωτοποριακή ενέργεια συμμετείχε η βιοφαρμακευτική εταιρεία AbbVie,
στο πλαίσιο του16oυ AthensXclusiveDesigners Week. Στόχος της ενέργειας
αυτής ήταν να ευαισθητοποιήσει το κοινό σχετικά με την ψωρίαση: ένα μη
μεταδοτικό νόσημα από το οποίο πάσχουν περίπου 220.000 συνάνθρωποί μας
στην Ελλάδα.
Με το μήνυμα «Μήπως βλέπεις τη λάθος εικόνα;», η ενέργεια αποτελεί μια προσπάθεια παρότρυνσης του κοινού να κατανοήσει καλύτερα την πραγματικότητα που βιώνουν οι χρόνιοι ασθενείς με ψωρίαση και να αναθεωρήσει τυχόν προκαταλήψεις του για τη νόσο.
Ειδικότερα, το περασμένο Σάββατο, σε συνεργασία με τον ανερχόμενο σχεδιαστή ρούχων Stylianos και με τη συμμετοχή των μοντέλων της επίδειξης μόδας του σχεδιαστή, πραγματοποιήθηκε ένα ξεχωριστό δρώμενο που έτυχε θερμής και συγκινητικής υποδοχής από το κοινό που παρακολούθησε της εκδήλωση, αναδεικνύοντας το γεγονός ότι η ψωρίαση είναι μια μη μεταδοτική νόσος.
Επιπλέον,
οι επισκέπτες του AXDW είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν σχετικά με
τη νόσο και τις επιπτώσεις της στην ποιότητα ζωής των ασθενών μέσα από
σχετικό πληροφοριακό υλικό του Πανελλήνιου Συλλόγου Ασθενών με Ψωρίαση
και Ψωριασική Αρθρίτιδα «ΕΠΙΔΕΡΜΙΑ».
Στο περιθώριο της δράσης, η κα. Τίνα Κουκοπούλου, Πρόεδρος του Συλλόγου «ΕΠΙΔΕΡΜΙΑ» ανέφερε ότι «Στη σημερινή εκδήλωση ακούστηκε ένα πολύ ηχηρό μήνυμα για την πραγματική εικόνα της ψωρίασης. Ως Σύλλογος θα θέλαμε να πούμε ένα μεγάλο ευχαριστώ στην AbbVie για την πρόσκληση συμμετοχής σε αυτή τη σημαντική πρωτοβουλία. Από τη μεριά μας, ως «ΕΠΙΔΕΡΜΙΑ», θα κάνουμε ό,τι περνάει από το χέρι μας με στόχο αφενός την αποστιγματοποίηση της νόσου και αφετέρου τη διεκδίκηση των δικαιωμάτων των ασθενών με ψωρίαση και ψωριασική αρθρίτιδα».
Ο κ. Παντελής Παναγάκης,
Δερματολόγος, Επιμελητής Α' στην Κρατική Κλινική του Νοσοκομείου «Ανδρέας
Συγγρός», τόνισε ότι «Η ψωρίαση είναι ένα συχνό, μη μεταδοτικό
δερματικό νόσημα, που τις περισσότερες φορές προκαλεί, πέραν όλων των
άλλων συμπτωμάτων, και αισθητικά προβλήματα στους ασθενείς. Το γεγονός
αυτό μπορεί να έχει σημαντικές αρνητικές επιπτώσεις στην ψυχική και
κοινωνική ευεξία των ατόμων και κατά συνέπεια στην ποιότητα ζωής τους».
Από τη μεριά της AbbVie, η κα. 'Aντζελα Βερναδάκη, Market Access & External Relations Director της εταιρείας δήλωσε ότι «Η συμμετοχή μας στην πρωτότυπη αυτή πρωτοβουλία εντάσσεται στο πλαίσιο του προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της AbbVie και αποτελεί μια προσπάθεια να βρεθούν οι ασθενείς με ψωρίαση στο προσκήνιο του κοινωνικού ενδιαφέροντος. Εμείς από την μεριά μας, ως AbbVie, δεσμευόμαστε να είμαστε στο πλευρό τους».