To Pharmacy2020 γράφει για το ελληνικό φαρμακείο
Στην εποχή των μνημονίων, το φαρμακείο καλείται να βρει τον βηματισμό του και τους τρόπους που θα εξακολουθήσει να προσφέρει τις πολύτιμες υπηρεσίες του στο κοινωνικό σύνολο.
Καλείται
παράλληλα να επιβιώσει ως εμπορική επιχείρηση και να προσπαθήσει να στήσει νέες
προϋποθέσεις ανάπτυξης στο μέλλον, λειτουργώντας μέσα σε όρους σκληρού και
-πολλές φορές- «κάτω από τη ζώνη» ανταγωνισμού.
Ο Έλληνας φαρμακοποιός πρέπει να καινοτομήσει και να επενδύσει στη διαφοροποίηση της επιχείρησής του. Η λογική του εφησυχασμού έχει παρέλθει, το τρένο δεν κυλάει πια μόνο του στις ράγες. Η περίφημη φράση του Δημοσθένη είναι πάντοτε επίκαιρη: «Δει δε χρημάτων και άνευ τούτων ουδέν έστι γενέσθαι των δεόντων» (Χρειάζονται τα χρήματα και χωρίς αυτά δεν γίνεται τίποτα από τα αναγκαία).
Οι υπηρεσίες που πρέπει να ενσωματώσει ένα φαρμακείο για τη σύγχρονη λειτουργία του είναι επένδυση και όχι απλή δαπάνη. Μια δαπάνη που επιστρέφει στο πολλαπλάσιο την αξία της, ένας αναγκαίος όρος για τη διατήρηση και επαύξηση της πελατειακής σας βάσης. Απλά καλέστε μας να γνωριστούμε και να έχουμε μια πρώτη φυσική επαφή. Να θυμάστε πάντοτε: Η καινοτομία και η επένδυση είναι πολύτιμες, όχι ακριβές! Τολμήστε & επενδύστε στη διαφοροποίησή σας. Μην παραμείνετε απλά ένα ακόμη φαρμακείο!
To παρόν άρθρο αποτελεί αναδημοσίευση.