Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

τελευταία νέα


Η ηλεκτρονική παρουσία του φαρμακείου στο διαδίκτυο

18/5/2018 11:44:23 πμ
To Pharmacy2020 γράφει για το ελληνικό φαρμακείο
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Τον σύγχρονο φαρμακοποιό πρέπει να προβληματίσει ο τρόπος που θα σχεδιάσει, θα κατασκευάσει και θα διαχειριστεί την ηλεκτρονική παρουσία του και προβολή στο διαδίκτυο. Οι κύριοι άξονες πρέπει να περιλαμβάνουν:
  •  Δημιουργία εταιρικής ταυτότητας ή προσαρμογή της ήδη υπάρχουσας.
  •  Καθαρή και εξατομικευμένη web εμφάνιση, απόλυτα διακριτή από τα άλλα φαρμακεία.
  •  Χρήση σύγχρονων τεχνικών και εργαλείων.
  •  Αποδοτική προώθηση (paid/non-paid).

Σε επίπεδο στρατηγικής, μέσου και περιεχομένου, ο σχεδιασμός πρέπει απαραίτητα να:

  •  Αξιολογήσει τις συγκεκριμένες ανάγκες επικοινωνίας του φαρμακείου στο διαδίκτυο.
  •  Οργανώσει επιχειρηματικό πλάνο και πλάνο προώθησης της ηλεκτρονικής παρουσίας του φαρμακείου.
  •  Να φροντίσει για το περιεχόμενο (κατηγοριοποίηση, κείμενα, φωτογραφίες).
  •  Να τονώσει την ιστοσελίδα με στοχευμένα προϊοντικά άρθρα.

Επιπλέον, η υποστήριξη της διαδικτυακής παρουσίας του φαρμακείου πρέπει να λειτουργεί σε 24ωρη βάση και να είναι σε θέση να επιλύσει άμεσα οποιοδήποτε πρόβλημα ανακύπτει.

To παρόν άρθρο αποτελεί αναδημοσίευση.
Πηγή
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Μειώθηκαν κατά 10 εκατ. ευρώ οι δαπάνες των νοσοκομειακών φαρμάκων το 2024
Καλεί τα προγράμματα φαρμακείου να έχουν διαθέσιμα τα πρότυπα τιμολόγια της ΗΔΙΚΑ






Σχετικά άρθρα

ΒΙΑΝΕΞ και ΒΙΑΝ στις 200 μεγαλύτερες εταιρείες της Ελλάδας
Στον θεσμό «Diamonds Of The Greek Economy»
Food Drive της ΠΕΦ και Μαζί για το Παιδί
Φέτος στηρίζουν 15 φορείς παιδικής προστασίας πανελλαδικά
ELPEN: Μια ακόμα παγκόσμια διάκριση για την ομάδα iGEM Πάτρας
Γεμίζει περηφάνια την εταιρεία που την υποστήριξε ενεργά