Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

Η ηλεκτρονική παρουσία του φαρμακείου στο διαδίκτυο

18/5/2018 11:44:23 πμ
To Pharmacy2020 γράφει για το ελληνικό φαρμακείο
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Τον σύγχρονο φαρμακοποιό πρέπει να προβληματίσει ο τρόπος που θα σχεδιάσει, θα κατασκευάσει και θα διαχειριστεί την ηλεκτρονική παρουσία του και προβολή στο διαδίκτυο. Οι κύριοι άξονες πρέπει να περιλαμβάνουν:
  •  Δημιουργία εταιρικής ταυτότητας ή προσαρμογή της ήδη υπάρχουσας.
  •  Καθαρή και εξατομικευμένη web εμφάνιση, απόλυτα διακριτή από τα άλλα φαρμακεία.
  •  Χρήση σύγχρονων τεχνικών και εργαλείων.
  •  Αποδοτική προώθηση (paid/non-paid).

Σε επίπεδο στρατηγικής, μέσου και περιεχομένου, ο σχεδιασμός πρέπει απαραίτητα να:

  •  Αξιολογήσει τις συγκεκριμένες ανάγκες επικοινωνίας του φαρμακείου στο διαδίκτυο.
  •  Οργανώσει επιχειρηματικό πλάνο και πλάνο προώθησης της ηλεκτρονικής παρουσίας του φαρμακείου.
  •  Να φροντίσει για το περιεχόμενο (κατηγοριοποίηση, κείμενα, φωτογραφίες).
  •  Να τονώσει την ιστοσελίδα με στοχευμένα προϊοντικά άρθρα.

Επιπλέον, η υποστήριξη της διαδικτυακής παρουσίας του φαρμακείου πρέπει να λειτουργεί σε 24ωρη βάση και να είναι σε θέση να επιλύσει άμεσα οποιοδήποτε πρόβλημα ανακύπτει.

To παρόν άρθρο αποτελεί αναδημοσίευση.
Πηγή
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Και ενημέρωση για παράνομα σκευάσματα στο διαδίκτυο
Νέα εποχή στην επανόρθωση μαλλιών






Σχετικά άρθρα

ELPEN: Σημαντική αναγνώριση για το Papilocare®
Στο διεθνές συνέδριο EUROGIN 2025
DEMO: Αντιπρόσωποι του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στο έργο Βιοτεχνολογίας
DEMO: Αντιπρόσωποι του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στο έργο Βιοτεχνολογίας
Bioderma: Διάκριση για το Photoderm Anti-Ox Eau Solaire SPF50+
Στα Beauty Stars Awards του Madame Figaro
Νέα στρατηγική συνεργασία FAMAR - SEPTONA
Και σημαντική επένδυση για την επέκταση του Κέντρου Διανομής της