Η βάση για μια επιτυχημένη σχέση στην επαγγελματική μας ζωή
βρίσκεται σε μία λέξη-κλειδί: εμπιστοσύνη. Φυσικά, ο φαρμακοποιός, όπως όλοι,
κερδίζει την εμπιστοσύνη των πελατών του με τη συνολική παρουσία και
συμπεριφορά του σε βάθος χρόνου, αλλά υπάρχουν μερικά μικρά μυστικά που
επιτρέπουν στον συνομιλητή σας να σχηματίσει θετική εντύπωση για εσάς από την
πρώτη στιγμή.
Η χειραψία
Σφίξτε το χέρι του πελάτη σας
με σιγουριά και εγκαρδιότητα, φροντίζοντας παράλληλα να χαμογελάτε. Έχετε κάνει
το πρώτο και σημαντικότερο βήμα για να "ψηλώσετε” στην εκτίμησή του.
Η οπτική επαφή
Κοιτάτε τον πελάτη σας στα μάτια και δώστε του όλη την προσοχή σας
όσο τον εξυπηρετείτε. Το να κοιτάμε αλλού και να στρέφουμε την προσοχή μας προς
άλλη κατεύθυνση υποδηλώνει έλλειψη ενδιαφέροντος, πράγμα που γίνεται αμέσως
αντιληπτό.
Η σίγουρη αντιμετώπιση
Το σώμα σας πρέπει να υποδηλώνει σιγουριά. Δεν καμπουριάζετε, δεν σταυρώνετε τα χέρια μας σε ένδειξη αμηχανίας, δεν κρατάτε το σαγόνι μας, δεν "τρώτε” τα νύχια σας. Αντίθετα, εκπέμπετε αέρα σιγουριάς και γνώσης ώστε να μπορεί ο πελάτης σας να σας εμπιστευθεί.
Ο καθρέφτης των συναισθημάτων
Δείξτε ότι καταλαβαίνετε τα λεγόμενα ή το πρόβλημα του πελάτη σας: με καταφατικά νεύματα, με ένα χαμόγελο σε κάτι ευχάριστο, με την ανάλογη έκφραση σε κάποιο δυσάρεστο άκουσμα. Το να ακούτε και να συμμερίζεστε είναι αναπόσπαστο κομμάτι της δουλειάς σας ως φαρμακοποιού, απλώς φροντίστε να δείχνετε ότι αυτό γίνεται με ειλικρινή τρόπο και όχι επειδή το απαιτεί η ιδιότητά σας. Η γνησιότητα των αισθημάτων σας θα αντικατοπτρίζεται πάντοτε στη συμπεριφορά σας.
Το παρόν άρθρο αποτελεί αναδημοσίευση.