Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

τελευταία νέα


Η φιλοσοφία του φαρμακείου και η στρατηγική υλοποίησής της

24/4/2018 12:32:49 μμ
To Pharmacy2020 γράφει για το ελληνικό φαρμακείο
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Το φαρμακείο του σήμερα, ένας πολύπλοκος οργανισμός που συνδυάζει παραδοσιακούς και εντελώς σύγχρονους όρους λειτουργίας, επιβάλλεται να έχει συγκεκριμένη φιλοσοφία και στρατηγική για να επιβιώσει και να αναπτυχθεί.

Ξεκινώντας από το αξίωμα ότι στη βάση κάθε επιτυχημένης επιχείρησης βρίσκεται ο ανθρώπινος παράγων και η δυνατότητά του να στοχοθετεί, να χαράσσει στρατηγική και να την υλοποιεί, κάθε φαρμακοποιός καλείται να απαντήσει στο ερώτημα αν στόχος του είναι η ισορροπία και η σταθερότητα ή η ανάπτυξη και επέκταση. Ειδάλλως, χωρίς την ύπαρξη στρατηγικής, απλά θα φέρνει σε πέρας την καθημερινή του ρουτίνα, με κίνδυνο να υποσκελιστεί από την εποχή του και τον ανταγωνισμό.


Κάθε φαρμακοποιός πρέπει να απαντήσει αρχικά στα ακόλουθα ερωτήματα:

  •  ποιος είμαι, τι αξίζω, τι θέλω να πετύχω,
  •  πώς οραματίζομαι τον εαυτό μου στο νέο φαρμακείο,
  •  ποια είναι τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα του φαρμακείου μου σε σχέση με τον ανταγωνισμό.

Στη συνέχεια, για να εξυπηρετήσει τα παραπάνω, πρέπει να χαράξει τη στρατηγική του σε σχέση με τα ακόλουθα:

  •  κόστος λειτουργίας του φαρμακείου,
  •  προϊοντικές κατηγορίες,
  •  προσέγγιση και διαχείριση πελατείας,
  •  προώθηση και διαφήμιση.

Παράλληλα, η εξατομίκευση και η πελατοκεντρική προσέγγιση αποτελούν τους βασικούς άξονες πάνω στους οποίους κινούνται και προσαρμόζονται όλα τα παραπάνω, ώστε να επιτυγχάνεται με ολιστικό τρόπο τόσο η εξυπηρέτηση του κοινού, όσο και οι στόχοι που θέτει ο φαρμακοποιός για την επιχείρησή του.


Πηγή 

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Mε στόχο την προώθηση της καινοτομίας στην υγειονομική περίθαλψη
Βασική της προτεραιότητα να καλύψει τις ανεκπλήρωτες ανάγκες των ασθενών






Σχετικά άρθρα

Merck: Επεκτείνει το πρόγραμμα Fertility Benefit για τους εργαζομένους της στην Ελλάδα
Πλέον καλύπτεται το 98% των υπαλλήλων της παγκοσμίως
ΜΑΜ Hellas: Νέα εταιρική ταυτότητα & νέες συσκευασίες
Η εταιρεία συνεχίζει να πρωτοπορεί και να ηγείται στον τομέα της
GSK & CureVac: Συμφωνία αξίας 1,4 δισ. δολαρίων
Για την ανάπτυξη mRNA εμβολίων κατά λοιμωδών παθήσεων
Η MSD εγκαινιάζει τα IDEA Studios
Mε στόχο την προώθηση της καινοτομίας στην υγειονομική περίθαλψη