Η ELPEN βοηθά στην έγκαιρη διάγνωση της οστεοπόρωσης
27/10/2014 10:24:02 πμ
Δωρεάν μετρήσεις οστικής πυκνότητας
Η ελληνική φαρμακευτική βιομηχανία ELPEN, για τρίτη συνεχή χρονιά, στο πλαίσιο της εταιρικής υπευθυνότητας και κοινωνικής προσφοράς, συμμετείχε ενεργά στην εκστρατεία ενημέρωσης και προληπτικών ελέγχων οστικής πυκνότητας για γυναίκες και άνδρες από 45 ετών και άνω, που πραγματοποιήθηκε με την ευκαιρία της Παγκόσμιας Ημέρας Οστεοπόρωσης υπό την αιγίδα του Συλλόγου σκελετικής υγείας «Πεταλούδα» και του Ιατρικού Συλλόγου Αθηνών, το Σάββατο 18 Οκτωβρίου.
Οι μετρήσεις υλοποιήθηκαν στο πλαίσιο της κλινικής μελέτης OSTRIA (OSTeoporosis scReening trIAl), η οποία εκπονείται από το τμήμα Κλινικών Μελετών της ΕLPEN και μετρά ήδη τρία χρόνια ζωής. Μέχρι σήμερα έχουν πραγματοποιηθεί 6.000 μετρήσεις σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας. Η επιδημιολογική μελέτη OSTRIA αφορά στη μέτρηση της οστικής πυκνότητας - περιφερική μέτρηση οστικής πυκνότητας πτέρνας με υπερήχους - σε Ελληνίδες μετεμμηνοπαυσιακής ηλικίας (διεξαγωγή με ενημέρωση ΕΟΦ και FDA Clinical Trials Identifier).
Για τις ανάγκες των μετρήσεων, η ELPEN διέθεσε στο Σύλλογο Πεταλούδα, τρία ιδιόκτητα, υπερσύγχρονα μηχανήματα υπερήχων τύπου SAHARA/HOLOGIC, ο χειρισμός των οποίων έγινε από ειδικά εκπαιδευμένους χειριστές. Με βάση τις ενδείξεις από τις μετρήσεις, οι εθελοντές ειδικευμένοι Ορθοπεδικοί που συμμετείχαν στην εκστρατεία, συμβούλευσαν τους εξεταζόμενους αναφορικά με την ανάγκη πιθανής διενέργειας περαιτέρω εξετάσεων ή κλινικού ελέγχου από τον θεράποντα ιατρό τους.
Παράλληλα, στο πλαίσιο της εκδήλωσης, η ELPEN υποστήριξε δράσεις ενημέρωσης του κοινού για την σκελετική υγεία μέσω διανομής ενημερωτικών εντύπων με έγκυρες επιστημονικές πληροφορίες υπό την αιγίδα της Α’ ΜΓ κλινικής του Πανεπιστημίου Αθηνών.
Διαβάστε επίσης
19/11/2024 2:16:58 μμΟΟΣΑ: Ο αριθμός των φαρμακοποιών αυξήθηκε κατά 20% την τελευταία δεκαετία
Τη στιγμή που καταγράφονται σοβαρές ελλείψεις γιατρών και νοσηλευτών
14/11/2024 3:29:48 μμELPEN: Ίδρυσε θυγατρική εταιρεία στη Μέση Ανατολή
Αύξηση 200% στις πωλήσεις εκτός Ελλάδας έχει πετύχει η εταιρεία τα τελευταία 2 χρόνια