Ανταποκρινόμενη στα νέα δεδομένα της φαρμακευτικής αγοράς και στις ποικίλες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν σήμερα τα στελέχη της Φαρμακοβιομηχανίας, η Ε.Ε.Φα.Μ. διευρύνει το φάσμα των ρόλων που εκπροσωπεί και επεκτείνει τις δραστηριότητές της, ώστε να συνεχίσει να απαντά επιτυχώς στις σύγχρονες ανάγκες των φαρμακευτικών επιχειρήσεων. Στο πλαίσιο αυτό, η Ε.Ε.Φα.Μ. μετονομάζεται από Ελληνική Εταιρεία Φαρμακευτικού Marketing σε Ελληνική Εταιρεία Φαρμακευτικού Management και υιοθετεί μία νέα εταιρική ταυτότητα, που απεικονίζει - και τονίζει - την ανανεωμένη φυσιογνωμία της.
Η πρόεδρος
του Δ.Σ. της Ε.Ε.Φα.Μ, Σοφία Νάσιου, με
αφορμή τις αλλαγές στην Εταιρεία τόνιζε πως «διαπιστώσαμε ότι ένα πολύ μεγάλο
ποσοστό των στελεχών φαρμακευτικών εταιρειών κατέχει σήμερα ρόλους που
επεκτείνονται πέρα από τα στενά όρια της έννοιας του Marketing, με αποτέλεσμα
να δυσκολεύονται να ταυτίσουν το αντικείμενο της θέσης τους με το συγκεκριμένο
όρο στον τίτλο της Ε.Ε.Φα.Μ. Με τη μετονομασία της Εταιρείας, επικοινωνούμε στα
στελέχη της Φαρμακοβιομηχανίας ότι αναγνωρίζουμε τις σύνθετες ανάγκες τους και
προσπαθούμε να ανταποκρινόμαστε όσο το δυνατόν καλύτερα σε αυτές. Βασική μας
επιδίωξη είναι η δημιουργία αξίας προς τις Αρχές Υγείας και τις φαρμακευτικές
επιχειρήσεις μέσα από την ενδυνάμωση των στελεχών, με απώτερο στόχο τη συνολική
αναβάθμιση του κλάδου και τη βελτίωση της ζωής των ασθενών».
Η Ελληνική
Εταιρεία Φαρμακευτικού Management είναι μη κερδοσκοπική, επιστημονική εταιρεία
που δραστηριοποιείται ενεργά στους τομείς της επιμόρφωσης, της επαγγελματικής
ανάπτυξης και της διασύνδεσης των στελεχών της Φαρμακοβιομηχανίας. Τελευταία
προσθήκη στις εκπαιδευτικές δράσεις της είναι το Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα
«mini-mba in Pharma», που σχεδίασε και υλοποιεί σε συνεργασία με το ALBA
Graduate Business School. Πρόκειται για ένα υψηλού επιστημονικού επιπέδου
Πρόγραμμα, που απευθύνεται στα μεσαίας βαθμίδας στελέχη της Φαρμακοβιομηχανίας
και επιδιώκει να τους προσφέρει την απαραίτητη θεωρητική και πρακτική κατάρτιση
για την επαγγελματική τους ανέλιξη.
Οι εκπρόσωποι της Εταιρείας παρουσίασαν εκ νέου το θεσμό των «Αριστείων Ε.Ε.Φα.Μ.», ο οποίος βραβεύει τις βέλτιστες και πιο καινοτόμες πρακτικές marketing και επικοινωνίας που υλοποιήθηκαν στη φαρμακευτική αγορά κατά τη διάρκεια των δύο τελευταίων ετών.
Οι κατηγορίες των Αριστείων Ε.Ε.Φα.Μ. 2016-2017, έχουν ως εξής:
- Καλύτερη Καμπάνια Νέου Προϊόντος.
- Καλύτερη Καμπάνια Ώριμου Προϊόντος ή Ομάδας Προϊόντων.
- Καλύτερη Καμπάνια ΜΗ.ΣΥ.ΦΑ.
- Καλύτερη Καμπάνια Αυτό-φροντίδας.
- Καλύτερη Καμπάνια Ψηφιακής Επικοινωνίας.
- Καλύτερο Πρόγραμμα Υποστήριξης Ασθενών &
Ευαισθητοποίησης Κοινού.