Η Amazon φαίνεται πως σχεδιάζει να εισχωρήσει πιο βαθιά στον κλάδο του φαρμάκου, σύμφωνα με τους αναλυτές του CNBC, καθώς έβγαλε στη δημοσιότητα ένα νέο λογότυπο για το ηλεκτρονικό φαρμακείο του, το Pill Pack, στο οποίο αναφέρεται το brand «Amazon Pharmacy». Ειδικότερα, το «PillPack, an Amazon company» μετονομάστηκε σε «PillPack by Amazon Pharmacy».
Η νέα ονομασία έχει ήδη κατατεθεί στην άδεια των κέντρων εκτέλεσης συνταγών στη Νέα Υόρκη, στο Τέξας, στη Φλόριδα, στην Αριζόνα και στο Νέο Χάμσαϊρ, ενώ το λογότυπο εμφανίζεται και στην ιστοσελίδα του Help Center του PillPack. Πρόκειται για την πρώτη δημόσια αναφορά του brand Amazon Pharmacy που πιθανόν να σημαίνει ότι η εταιρεία θα κάνει πολλά περισσότερα από την παράδοση φαρμάκων μέσω του PillPack. Η θεωρία αυτή ενισχύεται δε και από τη φήμη ότι ο CEO του PillPack TJ Parker πήρε πρόσφατα προαγωγή και αναλαμβάνει τη θέση ενός από τους αντιπροέδρους στην Amazon.
Σήμερα, το PillPack εκτελεί συνταγές, κυρίως ηλικιωμένων που λαμβάνουν πολλά φάρμακα, και αποστέλλει τα φάρμακα σε συσκευασίες με ξεκάθαρες επισημάνσεις για τη δόση και το χρόνο της λήψης, ώστε να εξυπηρετεί τους ασθενείς στη συμμόρφωση στην αγωγή τους. Σύμφωνα με το CNBC, η Amazon Pharmacy θα μπορούσε να επεκτείνει τις δραστηριότητές της, εξυπηρετώντας επείγοντα περιστατικά, παραδίδοντας ολόκληρη την γκάμα των φαρμακευτικών προϊόντων ή συμπεριλαμβάνοντας φαρμακεία σε καταστήματα λιανικής της.
Η αγορά των συνταγογραφούμενων φαρμάκων στις ΗΠΑ φτάνει τα 330 δισ. δολάρια και μέσα σε αυτήν το PillPack αποτελεί μια ραγδαία αναπτυσσόμενη επιχείρηση που φέρνει σημαντικά έσοδα για την Amazon. Ενώ αντιμετωπίζει κάποιο εδραιωμένο ανταγωνισμό, δεν δείχνει κανένα σημάδι εγκατάλειψης ή επιβράδυνσης της ανάπτυξής του.
Από τότε που εντάχθηκε στην Amazon, έχει προχωρήσει δυναμικά και σήμερα βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με ασφαλιστικές εταιρείες, ενώ τους τελευταίους μήνες έχει επεκτείνει το προσωπικό του και πρόσφατα άνοιξε ένα νέο φαρμακείο στο Σιάτλ, κοντά στα κεντρικά γραφεία της Amazon.