Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

τελευταία νέα


Γιώργος Κορρές

23/10/2009
Πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Κορρές Φυσικά Προϊόντα
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Ο Γιώργος Κορρές γεννήθηκε στην Αθήνα το 1965. Απόφοιτος της Πρότυπης Ευαγγελικής Σχολής Νέας Σμύρνης (1983), σπούδασε Φαρμακευτική στο Πανεπιστήμιο Αθηνών.

To 1989, φοιτητής ακόμα, ξεκίνησε να εργάζεται στο παλαιότερο ομοιοπαθητικό φαρμακείο της Ελλάδας (φαρμακείο Τζιβανίδη), το οποίο ανέλαβε πλήρως το 1992.

Στα πέντε χρόνια που ακολούθησαν, κατάφερε να δημιουργήσει ένα εργαστήριο παραγωγής ομοιοπαθητικών σκευασμάτων στα πρότυπα των πιο σύγχρονων της Ευρώπης.

Το 1996, με εφόδια την εμπειρία που είχε αποκτήσει και την πίστη του στα προϊόντα που βασίζονται σε φυσικές πρώτες ύλες, ίδρυσε την εταιρεία «Κορρές Φυσικά Προϊόντα» με στόχο τη δημιουργία προϊόντων με βότανα, που είναι ασφαλή, αποτελεσματικά, άρτια αισθητικά και ταυτόχρονα σε προσιτή τιμή.

Σήμερα, η εταιρεία απασχολεί περισσότερα από 250 άτομα και παράγει άνω των 500 διαφορετικών προϊόντων για το πρόσωπο, το σώμα και τα μαλλιά, ενώ διαθέτει σειρά μακιγιάζ, αντηλιακής φροντίδας και ανδρικής περιποίησης.

Τα προϊόντα Κορρές διανέμονται στην ελληνική αγορά σε περισσότερα από 5.500 φαρμακεία, ενώ στο εξωτερικό έχουν παρουσία σε πάνω από 600 πολυκαταστήματα αποκλειστικής διανομής συμπεριλαμβανομένων και των μοναδικών καταστημάτων Κορρές.

Σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Αθηνών (τομέας Φαρμακογνωσίας της Φαρμακευτικής Σχολής), η Κορρές Φυσικά Προϊόντα συμμετέχει σε προγράμματα ανάπτυξης βιομηχανικής έρευνας με αντικείμενο την ανάδειξη των ιδιοτήτων φαρμακευτικών φυτών της ελληνικής χλωρίδας.

Παράλληλα, με πρωτοβουλία της Ένωσης Μαστιχοπαραγωγών Χίου ανέπτυξε μια σειρά προϊόντων με στόχο την αξιοποίηση των αντιμικροβιακών και φαρμακευτικών ιδιοτήτων της μαστίχας, της πολύτιμης χιώτικης ρητίνης.

Τέλος, σε συνεργασία με τον Αναγκαστικό Συνεταιρισμό Κροκοπαραγωγών Κοζάνης ανέλαβε την αποκλειστική διάθεση του βιολογικού κρόκου Κοζάνης σε στίγματα στην Ελλάδα, μέσω του δικτύου των φαρμακείων, και στο εξωτερικό, ενώ ανέπτυξε και παρουσίασε για πρώτη φορά στη διεθνή αγορά μία οργανική σειρά ροφημάτων με Κρόκο Κοζάνης βιολογικής καλλιέργειας.

Το International Cosmetic News απένειμε στην Κορρές Φυσικά Προϊόντα το 1ο Βραβείο Καινοτομίας σε παγκόσμιο επίπεδο (2008), ενώ το Wallpaper*, στο τεύχος που σηματοδότησε τη 10η επέτειό του, συμπεριέλαβε το Γιώργο και τη Λένα Κορρέ στο Παγκόσμιο Τop 40 των ανθρώπων ηλικίας κάτω των 40 ετών που ασκούν επιρροή μέσα από την πρωτοπορία της δράσης τους.

Συναντήσαμε το Γιώργο Κορρέ ο οποίος μας μίλησε για τα πρόσφατα νέα της Κορρές, τη συνεργασία με το Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών, καθώς και το «μυστικό» της αντιγηραντικής σειράς «Κερσετίνη και Βελανιδιά», της σειράς που φέρει τη σφραγίδα της πατέντας σε Ευρώπη και Η.Π.Α.

Πώς ξεκίνησε η συνεργασία με το Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών;

Η εταιρεία έχει μακροχρόνια σχέση συνεργασίας με το Τμήμα Φαρμακευτικής του Πανεπιστημίου Αθηνών με αντικείμενο τη μελέτη των ιδιοτήτων των ελληνικών βοτάνων. Ανάλογες συνεργασίες έχουν ξεκινήσει πρόσφατα και με πανεπιστήμια της Ελβετίας και της Γαλλίας.

Η έρευνά μας είναι πολυεπίπεδη. Ξεκινά με την ανάλυση και τη μελέτη των ιδιοτήτων των φυτών, συνεχίζει με την απομόνωση των ενεργών συστατικών, τη σταθεροποίηση της ποιότητας των εκχυλισμάτων και τέλος την ανάπτυξη εργαστηριακών και βιομηχανικών μεθόδων παραγωγής.

Εκτός από τα ερευνητικά προγράμματα στα οποία συνεργαζόμαστε με τα τμήματα Φαρμακογνωσίας του ελληνικού αλλά και ευρωπαϊκών πανεπιστημίων, μεγάλο ενδιαφέρον έχει για την εταιρεία μας η έρευνα σε επίπεδο μοριακής βιολογίας και βιοτεχνολογίας καθώς επηρεάζει άμεσα την πρόοδο της κοσμετολογίας.

Στο πλαίσιο αυτό έχουμε μια πολυετή σχέση με το Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών και πιο συγκεκριμένα το Ινστιτούτο Βιολογικών Ερευνών και Βιοτεχνολογίας (ΙΒΕΒ) του Ιδρύματος.

Το ΙΒΕΒ είναι ένα από τα πλέον εξειδικευμένα ερευνητικά κέντρα παγκοσμίως στον τομέα «Πρωτεάσωμα και Ανθρώπινη Γήρανση» με ένα πλήθος διεθνώς αναγνωρισμένων δημοσιεύσεων. Το πρωτεάσωμα είναι ένας καθολικός μηχανισμός αντιγήρανσης του κυττάρου που υπόσχεται πολλά για την κοσμετολογία και την ιατρική για ασθένειες που σχετίζονται με τη γήρανση και τη συσσώρευση κατεστραμμένων πρωτεϊνών, όπως η νόσος του Αλτσχάιμερ και το Πάρκινσον. Είναι αξιοσημείωτο ότι η ανακάλυψή του (σύστημα ουβικιτίνη – πρωτεάσωμα) βραβεύτηκε με Νόμπελ Χημείας το 2004.

Έτσι, λοιπόν, συνεργαστήκαμε με το Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών σε μια πρωτοποριακή 5ετή έρευνα για την αντιγήρανση σε κυτταρικό επίπεδο, η οποία πρόσφατα κατέληξε σε ένα μοναδικό προϊόν-παγκόσμια καινοτομία.

Ποιοι είναι οι λόγοι που καθιστούν τη νέα σας σειρά αντιγήρανσης «Κερσετίνη και Βελανιδιά» παγκόσμια καινοτομία;

Θα εστίαζα σε τρεις άξονες, ξεκινώντας με τη σπουδαιότητα της σειράς για την επιστημονική κοινότητα. Όπως ανέφερα, για πρώτη φορά αποτελέσματα της έρευνας στον τομέα «Πρωτεάσωμα και Ανθρώπινη Γήρανση» ενσωματώνονται σε καλλυντικό προϊόν. Το γεγονός αυτό προκάλεσε παγκόσμιο ενδιαφέρον σε σημείο να μας τιμήσει με την παρουσία του στο λανσάρισμα της σειράς και στο πλαίσιο ενός διεθνούς ανεξάρτητου επιστημονικού συμβουλίου ο πρόεδρος της Διεθνούς Ένωσης Μοριακής Βιολογίας και Βιοχημείας, ο Prof. Angelo Azzi.

Το πρωτεάσωμα αποτελεί βασικό μηχανισμό προστασίας του νεανικού φαινοτύπου των κυττάρων. Δρα καταλυτικά στη διαδικασία αποδόμησης και απομάκρυνσης των κατεστραμμένων πρωτεϊνών, οι οποίες είναι ιδιαίτερα τοξικές για τα κύτταρα, ενώ συντελεί και στην απελευθέρωση των απαραίτητων δομικών στοιχείων (αμινοξέα) που χρειάζονται για τη δημιουργία νέων, υγιών πρωτεϊνών, όπως κολλαγόνο και ελαστίνη. Όπως έχει αποδειχθεί, η ενεργότητα του πρωτεασώματος μειώνεται κατά τη γήρανση, οδηγώντας σε μειωμένο ρυθμό σχηματισμού νέων πρωτεϊνών. Ενισχύοντας την ενεργότητα του πρωτεασώματος, αυξάνεται η παραγωγή νέων υγιών πρωτεϊνών, με αποτέλεσμα τη συνεχή ανανέωση της επιδερμίδας. Είναι εντυπωσιακή η διαπίστωση ότι το μέγιστο διάστημα επιβίωσης των κυττάρων, χωρίς το πρωτεάσωμα, αγγίζει μόλις τις 24 ώρες.

Η δεύτερη και εξίσου σημαντική πρωτιά είναι αυτή του Εθνικού Ιδρύματος Ερευνών, καθώς είναι όντως η πρώτη φορά που πρωτογενής έρευνά τους καταλήγει σε προϊόν, το οποίο τώρα φτάνει στα ράφια των φαρμακείων. Καταλαβαίνετε ότι για μία εταιρεία του δικού μας μεγέθους είναι τεράστια η δέσμευση του όχι μόνο να συμμετέχει σε πρωτογενή έρευνα αλλά να φτάσει την έρευνα μέχρι τέλους και να την «επισφραγίζει» και με προϊόντα. Και αν θέλετε, μέσα από αυτό το παράδειγμα, φαίνεται ίσως καλύτερα και η δέσμευση-συνέπεια της εταιρείας τόσο προς το φαρμακοποιό όσο και τον καταναλωτή που μας επιλέγει.

Η τρίτη πρωτιά πάει στη φύση! Υπάρχει η άποψη στο χώρο των καλλυντικών που θέλει τα φυσικά προϊόντα να επαρκούν μόνο για την κάλυψη των βασικών αναγκών της επιδερμίδας, π.χ. ενυδάτωση. Πλέον δεν ισχύει αυτό, και μάλιστα είμαστε η πρώτη φυσική μάρκα παγκοσμίως που έρχεται να ανατρέψει τη θεωρία αυτή. Η σειρά αντιγήρανσης «Κερσετίνη και Βελανιδιά» είναι μια παγκόσμια καινοτομία που επισφραγίζεται με την κατατεθειμένη ευρεσιτεχνία (πατέντα) σε Ευρώπη και ΗΠΑ.

Πιστεύετε ότι μια φυσική σειρά μπορεί να συναγωνιστεί τα συμβατικά ακριβά προϊόντα της αγοράς;

Η αντιγήρανση αποτελεί τη Νο 1 πρόκληση στο χώρο της κοσμετολογίας. Σε έναν τόσο ανταγωνιστικό τομέα τα ορατά οφέλη και τα υψηλά ποσοστά επιλογής του προϊόντος –απόδειξη της δράσης των προϊόντων– είναι παράμετροι ιδιαίτερης σημασίας. Είναι σημαντικό καταρχήν να διευκρινιστεί ότι τα φυσικά καλλυντικά υπακούουν στο ίδιο πρωτόκολλο διαδικασιών ελέγχου της αποτελεσματικότητας με τα συμβατικά, άρα η σύγκριση γίνεται σε κάθε περίπτωση επί ίσοις όροις. Η σειρά «Κερσετίνη και Βελανιδιά» έχει υποβληθεί σε πολλαπλές κλινικές μελέτες in vitro και in vivo από ανεξάρτητους φορείς. Παράλληλα επιλέξαμε το πλέον αντικειμενικό πρωτόκολλο half-face blind test, (ίδιοι άνθρωποι, ίδιες συνθήκες, ίδιοι χρόνοι) ώστε να τεσταριστεί η σειρά σε άμεση σύγκριση με δύο από τα καλύτερα συμβατικά καλλυντικά αντιγήρανσης, ένα εκ των οποίων είναι μία πολύ ακριβή και επιτυχημένη κρέμα.

Σε συνέχεια εφαρμογής των προϊόντων για έναν έως τρεις μήνες καταγράφηκαν υψηλότερα ποσοστά επιτυχίας για τη σειρά «Κερσετίνη και Βελανιδιά» σε όλα τα επίπεδα: μέτρηση με όργανα στο εργαστήριο, σχόλια εθελοντριών και σχόλια επιβλέποντος δερματολόγου. Για παράδειγμα, παρατηρήθηκε μείωση των ρυτίδων στο 70% των εθελοντών –ποσοστό αυξημένο κατά 5 και 10% αντίστοιχα σε σχέση με τις δύο κρέμες σύγκρισης. Τα αποτελέσματα αυτά είναι εξαιρετικά και αποδεικνύουν ότι πλέον ένα φυσικό προϊόν μπορεί να υποσχεθεί τη μέγιστη δράση σε επίπεδο αντιγήρανσης, και μάλιστα προερχόμενο από το χώρο του φαρμακείου και όχι των ακριβών καλλυντικών.

Ποια είναι τα πλεονεκτήματα της χρήσης της σειράς και πόσο άμεσα μπορεί να δει κανείς το αποτέλεσμα;

Πρόκειται για ένα προϊόν με φυσικά συστατικά, άρα ήπιο προς το δέρμα και φιλικό προς το περιβάλλον, με εξαιρετικά κλινικά αποτελέσματα, το οποίο βασίζεται στα ευρήματα πρωτοποριακής έρευνας. Οι κλινικές μελέτες υποδεικνύουν ότι τα αποτελέσματα (ορατή μείωση των ρυτίδων, αύξηση της ελαστικότητας και βελτίωση της υφής της επιδερμίδας) είναι ορατά από τις πρώτες 30 ημέρες και ενισχύονται σε χρονικό διάστημα 60 έως 90 ημερών. Τέλος είναι σημαντικό να επισημάνουμε ότι η νέα αυτή σειρά επιβεβαιώνει απόλυτα τη σχέση ποιότητας - τιμής που χαρακτηρίζει συνολικά το χώρο του φαρμακείου και δίνει την απάντηση σε όλες τις γυναίκες που αναζητούσαν μέχρι τώρα λύσεις αντιγήρανσης στα ακριβά προϊόντα.

Πώς σκοπεύετε να στηρίξετε αυτή τη νέα σειρά επικοινωνιακά;

Έχουμε στα χέρια μας μία μοναδική φόρμουλα, ένα προϊόν που θα ικανοποιήσει όλους τους δύσπιστους σε ό,τι αφορά την αποτελεσματικότητα των φυσικών καλλυντικών. Η επικοινωνία του προϊόντος βασίζεται στο μήνυμα «Καινοτομία στην αντιγήρανση με φυσικά συστατικά» με σκοπό να αναδείξει τη μοναδικότητα του προϊόντος και να κερδίσει προς το φαρμακείο καταναλωτές ακόμη και από την επιλεκτική αγορά. Εκτός από ένα πλήρες πλάνο επικοινωνίας και marketing, θα επενδύσουμε σε στοχευμένες ενέργειες για τους φαρμακοποιούς δημιουργώντας ένα σύνολο τρόπων που θα προσελκύον το κοινό που δεν επιλέγει σήμερα το φαρμακείο για να αγοράσει καλλυντικά.

Η οικονομική κρίση επηρέασε τα καλλυντικά φαρμακείου;

Φαίνεται να έχει επηρεάσει τα καλλυντικά γενικά. Καταλαβαίνουμε πως οι καταναλωτές επαναπροσδιορίζουν τις ανάγκες τους καθώς και τον τρόπο με τον οποίο επιλέγουν. Θα τολμούσα να πω ότι ο χώρος του φαρμακείου έχει πλεονέκτημα σε σχέση με την επιλεκτική αγορά και πιο συγκεκριμένα οι ακριβές κατηγορίες όπως, για παράδειγμα, τα προϊόντα αντιγήρανσης μπορούν φέρουν νέους καταναλωτές στο φαρμακείο, οι οποίοι δεν διατίθενται να πληρώσουν τις τιμές της επιλεκτικής αγοράς τη δεδομένη χρονική περίοδο. Η δική μας εμπειρία, ακόμα και στις αγορές του εξωτερικού, δείχνει ότι μεγάλος αριθμός καταναλωτών στράφηκαν στα δικά μας προϊόντα, αναγνωρίζοντας τη σχέση ποιότητας-αποτελεσματικότητας-τιμής, που είναι εξάλλου και μία από τις βασικές αρχές μας.

Τα επόμενα σχέδια;

Με τα προϊόντα «Κερσετίνη και Βελανιδιά» ανοίξαμε μία νέα «πόρτα» στον τομέα των καλλυντικών γενικά, όχι μόνο των φυσικών. Αυτό μας κάνει να θέλουμε να εξετάσουμε κάθε πιθανή εφαρμογή της συγκεκριμένης φόρμουλας.

Η ομάδα Έρευνας και Ανάπτυξης συνεχίζει με εντατικούς ρυθμούς και πιστεύω ότι σύντομα θα δούμε και άλλα προϊόντα σε αυτή την κατεύθυνση. Παράλληλα έμφαση θα δοθεί κυρίως στην αγορά της Ελλάδας με επιπλέον στήριξη σημαντικών κατηγοριών.


Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Έχουν γίνει 600 χιλιάδες περισσότεροι σε σύγκριση με πέρυσι
Τα αιτήματα από τη Διεθνή Φαρμακευτική Ομοσπονδία (FIP)






Σχετικά άρθρα

ΒΙΑΝΕΞ και ΒΙΑΝ στις 200 μεγαλύτερες εταιρείες της Ελλάδας
Στον θεσμό «Diamonds Of The Greek Economy»
Food Drive της ΠΕΦ και Μαζί για το Παιδί
Φέτος στηρίζουν 15 φορείς παιδικής προστασίας πανελλαδικά
ELPEN: Μια ακόμα παγκόσμια διάκριση για την ομάδα iGEM Πάτρας
Γεμίζει περηφάνια την εταιρεία που την υποστήριξε ενεργά