«Μην αφήνεις τον πόνο να σε σταματά. Αντιμετώπισέ τον. Ρώτησε το γιατρό σου». Με αυτό το μήνυμα και τρεις ιστορίες (animated videos) από την καθημερινότητα των ανθρώπων με αιμορροφιλία να ξετυλίγουν την κόκκινη κλωστή, ξεκίνησε τον Απρίλιο του 2019 το ταξίδι της ενημερωτικής καμπάνιας «Κόκκινη Κλωστή».
Στόχος ήταν να παροτρύνει τα άτομα με αιμορροφιλία να ενημερωθούν για τις εξελίξεις αναφορικά με τη διαχείριση της νόσου, ώστε να ζουν ελεύθεροι απαλλαγμένοι από τους περιορισμούς που τους επιβάλλει η ασθένεια.
Η καμπάνια «ταξίδεψε» σε online περιβάλλον, το τρίτο τρίμηνο του 2022, καταγράφοντας εξαιρετικά αποτελέσματα. Συγκεκριμένα τα videos κατέγραψαν γύρω στις 50.000 θεάσεις και 1,3 εκατομμύρια προβολές. Η πανελλαδική εκστρατεία ενημέρωσης «Κόκκινη Κλωστή» είναι μία πρωτοβουλία του Συλλόγου Προστασίας Ελλήνων Αιμορροφιλικών (Σ.Π.Ε.Α) και της βιοφαρμακευτικής εταιρείας εξειδικευμένης φροντίδας, Sobi.
O 'Αρης Παπαδάκος, Country Manager της Sobi για την Ελλάδα, την Κύπρο & τη Μάλτα, αναφερόμενος στην καμπάνια δήλωσε: «Η ενημερωτική καμπάνια «Κόκκινη Κλωστή» αποτελεί έκφραση του Liberate Life, αποτυπώνοντας το όραμα της Sobi, για μία ζωή πέρα από την αιμορροφιλία».