Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

τελευταία νέα


Για τέταρτη χρονιά η «Κόκκινη Κλωστή» ολοκληρώνει το ενημερωτικό της ταξίδι

15/12/2022 7:45:53 μμ
Είναι μια πρωτοβουλία του ΣΠΕΑ και της εταιρείας Sobi
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


«Μην αφήνεις τον πόνο να σε σταματά. Αντιμετώπισέ τον. Ρώτησε το γιατρό σου». Με αυτό το μήνυμα και τρεις ιστορίες (animated videos) από την καθημερινότητα των ανθρώπων με αιμορροφιλία να ξετυλίγουν την κόκκινη κλωστή, ξεκίνησε τον Απρίλιο του 2019 το ταξίδι της ενημερωτικής καμπάνιας «Κόκκινη Κλωστή»

Στόχος ήταν να παροτρύνει τα άτομα με αιμορροφιλία να ενημερωθούν για τις εξελίξεις αναφορικά με τη διαχείριση της νόσου, ώστε να ζουν ελεύθεροι απαλλαγμένοι από τους περιορισμούς που τους επιβάλλει η ασθένεια.

Η καμπάνια «ταξίδεψε» σε online περιβάλλον, το τρίτο τρίμηνο του 2022, καταγράφοντας εξαιρετικά αποτελέσματα. Συγκεκριμένα τα videos κατέγραψαν γύρω στις 50.000 θεάσεις και 1,3 εκατομμύρια προβολές. Η πανελλαδική εκστρατεία ενημέρωσης «Κόκκινη Κλωστή» είναι μία πρωτοβουλία του Συλλόγου Προστασίας Ελλήνων Αιμορροφιλικών (Σ.Π.Ε.Α) και της βιοφαρμακευτικής εταιρείας εξειδικευμένης φροντίδας, Sobi

O ρης Παπαδάκος, Country Manager της Sobi για την Ελλάδα, την Κύπρο & τη Μάλτα, αναφερόμενος στην καμπάνια δήλωσε: «Η ενημερωτική καμπάνια «Κόκκινη Κλωστή» αποτελεί έκφραση του Liberate Life, αποτυπώνοντας το όραμα της Sobi, για μία ζωή πέρα από την αιμορροφιλία».
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Αναπτύχθηκε από τις ομάδες Digital και Marketing της InterMed
Στο πλαίσιο της πρώτης του καμπάνιας από τη νέα του θέση σε φαρμακευτική εταιρεία






Σχετικά άρθρα

Η Peifasyn Academy στα Αριστεία Φαρμακευτικής Αγοράς 2025
Διεκδικεί τη διάκριση στην κατηγορία «Εκπαίδευση Φαρμακοποιών»
ΕLPEN: Συμμετείχε στα «Μονοπάτια Σταδιοδρομίας»
Διοργανώθηκε από το Πανόραμα Επιχειρηματικότητας & Σταδιοδρομίας
Kalteq S.A.: Διοργάνωσε την 1η ημερίδα «Women in Surgery»
Ορόσημο για την ισότητα των φύλων στις χειρουργικές ειδικότητες
Solumag Night: Καμπάνια με αφετηρία την Παγκόσμια Ημέρα Ύπνου
Αναπτύχθηκε από τις ομάδες Digital και Marketing της InterMed