Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

τελευταία νέα


Για τέταρτη χρονιά η «Κόκκινη Κλωστή» ολοκληρώνει το ενημερωτικό της ταξίδι

15/12/2022 7:45:53 μμ
Είναι μια πρωτοβουλία του ΣΠΕΑ και της εταιρείας Sobi
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


«Μην αφήνεις τον πόνο να σε σταματά. Αντιμετώπισέ τον. Ρώτησε το γιατρό σου». Με αυτό το μήνυμα και τρεις ιστορίες (animated videos) από την καθημερινότητα των ανθρώπων με αιμορροφιλία να ξετυλίγουν την κόκκινη κλωστή, ξεκίνησε τον Απρίλιο του 2019 το ταξίδι της ενημερωτικής καμπάνιας «Κόκκινη Κλωστή»

Στόχος ήταν να παροτρύνει τα άτομα με αιμορροφιλία να ενημερωθούν για τις εξελίξεις αναφορικά με τη διαχείριση της νόσου, ώστε να ζουν ελεύθεροι απαλλαγμένοι από τους περιορισμούς που τους επιβάλλει η ασθένεια.

Η καμπάνια «ταξίδεψε» σε online περιβάλλον, το τρίτο τρίμηνο του 2022, καταγράφοντας εξαιρετικά αποτελέσματα. Συγκεκριμένα τα videos κατέγραψαν γύρω στις 50.000 θεάσεις και 1,3 εκατομμύρια προβολές. Η πανελλαδική εκστρατεία ενημέρωσης «Κόκκινη Κλωστή» είναι μία πρωτοβουλία του Συλλόγου Προστασίας Ελλήνων Αιμορροφιλικών (Σ.Π.Ε.Α) και της βιοφαρμακευτικής εταιρείας εξειδικευμένης φροντίδας, Sobi

O ρης Παπαδάκος, Country Manager της Sobi για την Ελλάδα, την Κύπρο & τη Μάλτα, αναφερόμενος στην καμπάνια δήλωσε: «Η ενημερωτική καμπάνια «Κόκκινη Κλωστή» αποτελεί έκφραση του Liberate Life, αποτυπώνοντας το όραμα της Sobi, για μία ζωή πέρα από την αιμορροφιλία».
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Με κεντρικό μήνυμα «Ας τα δωρίσουμε σήμερα κιόλας!»
Καμπάνια για την αξία του νοσοκομειακού φαρμακοποιού στις ΗΠΑ






Σχετικά άρθρα

GSK & CureVac: Συμφωνία αξίας 1,4 δισ. δολαρίων
Για την ανάπτυξη mRNA εμβολίων κατά λοιμωδών παθήσεων
Η MSD εγκαινιάζει τα IDEA Studios
Mε στόχο την προώθηση της καινοτομίας στην υγειονομική περίθαλψη
AMGEN: Μια από τις πιο αξιοθαύμαστες εταιρείες στην Ελλάδα για το 2024
Σύμφωνα με έρευνα του Fortune και της KPMG
Daiichi Sankyo: Επενδύει στην Ελλάδα με καινοτόμα ογκολογικά φάρμακα
Βασική της προτεραιότητα να καλύψει τις ανεκπλήρωτες ανάγκες των ασθενών