Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

FITO+: Οι μεγάλες προκλήσεις της επόμενης χρονιάς τα νέα καλλυντικά προϊόντα και η εξαγωγική δραστηριότητα

31/7/2020 2:41:28 μμ
Αποκλειστική συνέντευξη του προέδρου Χρήστου Φαρμάκη, στη Βάσω Καλυβιώτη
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Παρά την καθίζηση της παγκόσμιας οικονομίας που επέφερε το lockdown εξαιτίας του κορονοϊού, η ελληνική εταιρεία Fito+ κατάφερε δουλεύοντας συστηματικά να καταγράψει θετικό πρόσημο παρά την κρίση. Όπως αποκαλύπτει στο f.daily ο πρόεδρός της Χρήστος Φαρμάκης, η χρονιά που έρχεται είναι γεμάτη προκλήσεις, καθώς σχεδιάζεται μια έντονη εξαγωγική δραστηριότητα τόσο στην αγορά της Ε.Ε. όσο και της Ρωσίας, ενώ αναμένεται να λανσαριστούν και νέα καλλυντικά προϊόντα για τα φαρμακεία.

Ποια είναι η φιλοσοφία των καλλυντικών της FITO+;

Η FITO+ αξιοποιεί ένα μεγάλο θησαυρό, την ελληνική φύση. Με άξονα την επιστημοσύνη των φαρμακοποιών της, τη χρήση βιοτεχνολογίας, δημιουργούμε ποιοτικά φυτικά καλλυντικά σε προνομιακές τιμές, για να μπορεί να τα απολαμβάνει κάθε Ελληνίδα.

Ποιες είναι οι σύγχρονες τάσεις και τα νέα ενεργά συστατικά των φυτικών καλλυντικών;

Στη FITO+ έχοντας αντιληφθεί και αξιολογήσει τη μεγάλη συνεισφορά της βιοτεχνολογίας στα φυτικά καλλυντικά, την αξιοποιούμε στο έπακρο.
Συνεργαζόμαστε με μεγάλα ερευνητικά κέντρα της Ευρώπης και χρησιμοποιούμε στα καλλυντικά μας σύγχρονα βιοενεργά. Αυτά προέρχονται από απομόνωση δραστικών ουσιών των φυτών (πολυφαινόλες, φλαβονοειδή, πεπτίδια κτλ.) και εξασφαλίζουν στοχευμένη δράση στην επιδερμίδα.
Η βιοτεχνολογία αλλάζει την ζωή μας, αλλάζει και τη δράση των καλλυντικών θεαματικά.

Ποια είναι η αποτίμησή σας μετά το δίμηνο lockdown; Η εταιρεία σας ανταποκρίθηκε στις ανάγκες που δημιουργήθηκαν;

Το lockdown ήταν μια δύσκολη περίοδος για κάθε επιχείρηση και φυσικά για την κοινωνία. Δημιουργήθηκαν νέες ανάγκες και στην εταιρεία μας, είδαμε αυτήν την περίοδο σαν ευκαιρία αναδιοργάνωσης και προσαρμογής. Αναπτύξαμε το ψηφιακό κομμάτι, δημιουργώντας ένα άρτια εξοπλισμένο digital room για να μπορούμε να επικοινωνούμε με τους συνεργάτες μας, σε Ελλάδα και Ευρώπη με τις καλύτερες προϋποθέσεις.
Προχωρήσαμε σε συνεργασία με εξειδικευμένο γραφείο digital marketing, που μας βοήθησε να αξιοποιήσουμε ακόμη καλύτερα τα social media, ειδικά στην περίοδο του lockdown.
Αν θέλαμε να βάλουμε ένα πρόσημο, σΆ αυτή τη διάρκεια του δίμηνου lockdown θα ήταν σίγουρα θετικό για τη FITO+. 

Ποια θεωρείτε τη μεγαλύτερη πρόκληση για την επόμενη χρονιά;

Οι προκλήσεις είναι πολλές και δύσκολα αξιολογείς τη μεγαλύτερη. Επηρεάζονται από αστάθμητους παράγοντες, όπως το ποια θα είναι η εξέλιξη του κορονοϊού αλλά και τα γεωπολιτικά της περιοχής μας, με τις συνεχείς προκλήσεις της γείτονας χώρας και όσα γενικότερα συμβαίνουν στην νοτιοανατολική λεκάνη της Μεσογείου. Αν επομένως όλα εξελιχθούν ομαλά, χωρίς μεγάλες συνέπειες στην καθημερινότητά μας, μια μεγάλη πρόκληση για εμάς αποτελεί η ανάπτυξη της εξαγωγικής μας δραστηριότητας. Με φιλοσοφία εξωστρέφειας, που χαρακτηρίζει τη FITO+ θα απευθυνθούμε πιο έντονα, τόσο στην αγορά της Ε.Ε. αλλά και στην αγορά της Ρωσίας, πάνω σε ένα πλάνο που δουλεύουμε τα δύο τελευταία χρόνια.

Προγραμματίζετε την είσοδο στην αγορά νέων σκευασμάτων;

Καθώς η επιστήμη των καλλυντικών και η έρευνα εξελίσσονται η FITO+ δεν μπορεί να μείνει στάσιμη. Δουλεύουμε πάνω σε νέο formulation και πολύ σύντομα θα είμαστε έτοιμοι να παρουσιάσουμε τα νέα μας προϊόντα στην αγορά του φαρμακείου.

Πιστεύετε πως το ηλεκτρονικό εμπόριο διαγκωνίζει τα καλλυντικά στο φυσικό κατάστημα όπως είναι το φαρμακείο;

Το ποτήρι δεν μπορείς να το βλέπεις ούτε μισοάδειο ούτε μισογεμάτο. Το digitalation έχει αλλάξει τη ζωή μας και θα την αλλάξει ακόμη περισσότερο. Σίγουρα το ηλεκτρονικό εμπόριο παίρνει ένα κομμάτι της αγοράς των καλλυντικών, το οποίο φαίνεται να μην είναι όμως ανησυχητικό για το φυσικό κατάστημα του φαρμακείου.
Αυτό που θα πρέπει όμως να επισημανθεί και για την ομαλή εξέλιξη και επιβίωση του ηλεκτρονικού εμπορίου, ώστε να είναι παράλληλα και χρήσιμο στην κοινωνία, είναι να λειτουργήσει με κανόνες. Ποτέ βέβαια δεν θα απαξιωθεί ο φυσικός χώρος του καταστήματος, όπως το φαρμακείο. Σκεφθείτε πώς θα ήταν η ζωή μας, αν μια μέρα ξυπνούσαμε και δεν υπήρχαν καταστήματα, δεν υ πήρχε η ζωντάνια και η εξυπηρέτηση της παραδοσιακής αγοράς. Εφιάλτης… Το λέω στην υπερβολή του για να καταδείξω την αξία του φυσικού καταστήματος, ειδικά του φαρμακείου, που ο συμβουλευτικός χαρακτήρας του φαρμακοποιού, είναι σημαντικός και στον χώρο των καλλυντικών.
Οφείλουμε επομένως να στηρίξουμε το φυσικό φαρμακείο και να βάλουμε κανόνες. Αυτό πρέπει να γίνει με την συμβολή της πολιτείας, όπου χρειαστεί, αλλά κυρίως με τη συμβολή των εταιρειών και των φαρμακοποιών.
Εμείς σαν FITO+ λειτουργούμε σε αυτήν την κατεύθυνση, τη στήριξη του φυσικού φαρμακείου, με εμπορικές απώλειες πολλές φορές, αλλά τηρώντας πάντα τις αξίες και τις αρχές της εταιρείας μας.

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Τα προμηθευόταν από φαρμακεία της Αττικής και τα διακινούσε στη Γαλλία
Ο ΠΦΣ ζητά τροποποιήσεις στα μηχανογραφικά συστήματα των φαρμακείων






Σχετικά άρθρα

Ο Όμιλος ΠΡΟΣΥΦΑΠΕ ενδυναμώνει τον επιστημονικό ρόλο του φαρμακοποιού
Διοργάνωσε μια άκρως επιτυχημένη εκδήλωση σε συνεργασία με τη Win Medica
Novartis: Καταλαμβάνει την πρώτη θέση στον δείκτη Access to Medicine για το 2024
Οι δράσεις για την ελονοσία, η πρόσβαση στα φάρμακα και το επιχειρηματικό της μοντέλο οι λόγοι της επιβράβευσης
Η LDL χοληστερόλη στενεύει τα περιθώρια της ζωής σου
Η νέα καμπάνια από την Amgen
Η Novo Nordisk Hellas οδηγεί τη συνεργασία για την αντιμετώπιση της παχυσαρκίας
Συνδιαλέγεται με την πολιτεία, την ιατρική κοινότητα και τους συλλόγους ασθενών