Η υψηλή αισθητική συναντά την κατασκευαστική ποιότητα
Μικρό αλλά ανταγωνιστικό! Έτσι θα μπορούσε να χαρακτηρίσει κάποιος το παλιό φαρμακείο της κας Μαρίας Σπυροπούλου και της κόρης της Άννας Κουβαρά στη συμβολή των οδών Αγ. Όρους και Σπάρτης στον Πειραιά, την ανακαίνιση του οποίου ανέλαβε η Farmatechnika Α.Ε.
Απλές γραμμές, αξιοποίηση όλου του ωφέλιμου χώρου, φιλικά χρώματα, απλότητα στην ανάπτυξη των επίπλων, ανάδειξη των προϊόντων: αυτά είναι σε γενικές γραμμές τα βασικά χαρακτηριστικά του design που υλοποιεί η εταιρεία όταν αναλαμβάνει χώρους φαρμακείων.
Για τη Farmatechnika Α.Ε. η ποιότητα κατασκευής αποτελεί την πεμπτουσία της επιχειρηματικής φιλοσοφίας της. Αυτό αποδεικνύεται και στην περίπτωση του παραπάνω φαρμακείου, για την ανακαίνιση του οποίου χρησιμοποιήθηκαν απολύτως ποιοτικά υλικά, όπως αυθεντικό ξύλο οξιάς, ξύλα βαμμένα με γερμανικές πολυεστερικές λάκες, αλλά και αντιστοίχως ποιοτικά κρύσταλλα και μάρμαρα. Για την άψογη τακτοποίηση των φαρμάκων αξιοποιήθηκαν οι γερμανικές συρταριέρες Huwill, ενώ στις μεγάλες επιφάνειες χρησομοποιήθηκαν ειδικά «wall space systems», με φωτεινές σηματοδοτήσεις τεχνολογίας led, κατάλληλες για τη σωστή προβολή του τομέα καλλυντικών.
Οι μεγάλοι πάγκοι έδωσαν χώρο για ακόμη πιο άνετη εξυπηρέτηση αρκετών πελατών ταυτόχρονα, ενώ ο συγχρονος εσωτερικός εξοπλισμός που μεταξύ άλλων περιλαμβάνει θέσεις για pc, ενσωματωμένα εξαρτήματα, ράφια και συρτάρια, επιτρέπει στους φαρμακοποιούς να κινούνται γρήγορα και αποτελεσματικά.
Η πολυεπίπεδη ψευδοροφή διευκολύνει τον άπλετο φωτισμό του φαρμακείου, στοιχείο που υπογραμμίζει τις σχεδιαστικές γραμμές και τονίζει τα προσφερόμενα είδη, αυξάνοντας έτσι την καταναλωτικότητα. Χάρη σε αυτά τα χαρακτηριστικά, το φαρμακείο «Σπυροπούλου - Κουβαρά» απέδειξε, από τις πρώτες κιόλας μέρες μετά την ανακαίνιση, ότι ακόμη κι ένα μικρό φαρμακείο μπορεί να προσφέρει «μεγάλες» φαρμακευτικές υπηρεσίες, αρκεί να μελετηθεί σωστά η διαρρύθμιση του χώρου και να δοθεί βαρύτητα στην εργονομία. Όπως υπογραμμίζει εξάλλου και ο φαραμκοποιός κ. Γιώργος Γραβιήλ, «τα φαρμακεία πρέπει πάνω απ’ όλα να είναι ανταγωνιστικά, αλλιώς οι αισθητικές τους προτάσεις παραμένουν χωρίς νόημα». Με βάση αυτή την αρχή, για τη Farmatechnika Α.Ε. η εργονομία, η αισθητική, η ποιότητα και το υψηλό επίπεδο υπηρεσιών είναι οι άξονες πάνω στους οποίους «οικοδομείται» ένα σύγχρονο φαρμακείο.