To Pharmacy2020 γράφει για το ελληνικό φαρμακείο
Έρευνες
έχουν αποδείξει ότι οι περισσότεροι καταναλωτές αισθάνονται αμήχανα όταν
μπαίνουν σε ένα κατάστημα χωρίς μουσική και, ασυναίσθητα, αναζητούν κάποιο
άλλο, φιλικότερο και πιο φιλόξενο. Το ίδιο συμβαίνει όταν η μουσική είναι πολύ
δυνατή ή δυσάρεστη, και δεν ταιριάζει με το ύφος και το είδος του καταστήματος.
Το ελληνικό
φαρμακείο, ένα one-stop-shop για ένα πλήθος καταναλωτικών προϊόντων υψηλής
αξίας, έχει αρκετούς λόγους για να εισαγάγει τη μουσική στο «ρεπερτόριό» του.
Συγκεκριμένα, η χρήση μουσικής υπόκρουσης:
Ενθαρρύνει
την κατανάλωση. Οι αγοραστές τείνουν να δαπανούν περισσότερο όταν υπάρχει
ευχάριστη μουσική υπόκρουση. Οι έρευνες μάλιστα δείχνουν ότι η συγκεκριμένη
επίδραση περνάει υποδόρια στον καταναλωτή, ακόμα και όταν αυτός δεν
συνειδητοποιεί ότι υπάρχει μουσική στον χώρο! Έχει παρατηρηθεί ότι με την
κλασική μουσική ενθαρρύνεται η αγορά ακριβών αντικειμένων, ενώ η mainstream
μουσική οδηγεί στην αγορά πιο trendy προϊόντων. Αποφασίστε και πράξτε ανάλογα
για το φαρμακείο σας.
Προσδίδει αίσθηση ιδιωτικού χώρου. Η μουσική, εκτός των άλλων, συγκαλύπτει τις φωνές, το θόρυβο και τις κινήσεις, δημιουργώντας την ψευδαίσθηση ενός προσωπικού χώρου για τους πελάτες που βρίσκονται στο φαρμακείο.
Συντομεύει
τον χρόνο αναμονής. Με τη χρήση μουσικής μπορούμε να μεταβάλουμε την αντίληψή
μας για το χρόνο. Η ουρά του ταμείου φαντάζει πάντοτε μικρότερη όταν μια
μελωδία μάς κρατά συντροφιά και μας αποσπά από το άγχος και τη νευρικότητα της
αναμονής.
Αυξάνει την παραγωγικότητα. Η μουσική στο φαρμακείο σας δεν ωφελεί μόνο τους πελάτες σας και, επακόλουθα, την κατανάλωση. Λειτουργεί θετικά και στη διάθεση του προσωπικού σας, στη συγκέντρωση και την παραγωγικότητά του, καθώς οι άνθρωποι τείνουν να εργάζονται γρηγορότερα και να ολοκληρώνουν τα καθήκοντά τους με περισσότερη ακρίβεια και δημιουργικότητα όταν ακούν μουσική.
To παρόν άρθρο αποτελεί αναδημοσίευση.