Με τη διάσημη σε όλη την υφήλιο Jennifer Aniston συνεργάστηκε η ελβετική φαρμακευτική εταιρεία Idorsia για την υλοποίηση μιας ενημερωτικής καμπάνιας για την αϋπνία. Η καμπάνια με την ονομασία «Seize the Night & Day» στοχεύει να ευαισθητοποιήσει το κοινό και να περάσει το μήνυμα ότι η αϋπνία είναι μια πραγματική διαταραχή που απαιτεί ιατρική φροντίδα.
Η καμπάνια υποστηρίζεται από ένα χιουμοριστικό διαφημιστικό σποτ με πρωταγωνίστρια την ηθοποιό αλλά και από ένα site, στο οποίο δίνονται επιστημονικές πληροφορίες για την αϋπνία, συμβουλές και «κόλπα» για μια καλή ρουτίνα ύπνου, forum μέσα από το οποίο μπορούν οι ασθενείς να επικοινωνήσουν μεταξύ τους αλλά και ένα ακόμα σποτ με την Jennifer Aniston να περιγράφει την προσωπική της ιστορία σχετικά με τα προβλήματα ύπνου που αντιμετωπίζει και το άγχος που τα συνοδεύει.
«Αυτό που πραγματικά θέλουμε είναι να κάνουμε τους ανθρώπους να ξανασκεφτούν τον ύπνο και έτσι να ενισχυθεί και η δική μας η φωνή», δήλωσε ο επικεφαλής Μάρκετινγκ Vic Noble της Idorsia των ΗΠΑ, ο οποίος συμπλήρωσε ότι η Aniston «είναι πολύ οικεία στον κόσμο και εμπνέει εμπιστοσύνη».
Είναι αξιοσημείωτο πως η εν λόγω καμπάνια δεν συνοδεύεται από την προώθηση συγκεκριμένου προϊόντος, αν και το πρώτο φάρμακο της σχετικά καινούριας εταιρείας στο χώρο είναι ένα υπνωτικό χάπι. Το φάρμακο μόλις έλαβε έγκριση από τον FDA, αλλά δεν θα κυκλοφορήσει στην αγορά πριν από το Μάιο. Όπως σχολιάζουν οι συντάκτες του Fierce Pharma, η Indorsia πρέπει να επένδυσε πάρα πολλά χρήματα για αυτήν την καμπάνια, αλλά είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για μια καινούρια εταιρεία να μπει σε μια αγορά.