To Pharmacy2020 γράφει για το ελληνικό φαρμακείο
Έχουμε
τονίσει πολλές φορές ότι οι εκπτώσεις, το «σκότωμα» των τιμών, μόνο καλό δεν
κάνει. Μακροπρόθεσμα, σε κανένα επίπεδο δεν ωφελείται το φαρμακείο. Αντίθετα, η
αγορά μπορεί να λειτουργήσει ανταγωνιστικά, ανταμείβοντας τους καλύτερους, με
άλλους τρόπους.
Τοποθεσία. Καθοριστικός παράγων που έχει
μεγάλο αντίκτυπο στην προσέλκυση πελατείας και στην προθυμία αγοράς. Πολλοί
καταναλωτές προτιμούν ενσυνείδητα να πληρώσουν ακριβότερα για να προμηθευτούν
το ίδιο προϊόν από ένα φαρμακείο που βρίσκεται σε προνομιακή τοποθεσία.
Επιλογή προϊόντων. Η ποιότητα, η διαθεσιμότητα των προϊόντων, η τοποθέτησή τους στη σωστή θέση την κατάλληλη στιγμή είναι το κλειδί για να προσφέρετε στους πελάτες σας μια άριστη εμπειρία αγοράς, την οποία θα θελήσουν να επαναλάβουν.
Προσωπικό. Είναι αυτό που μπορεί να κάνει τη
διαφορά. Αν διαπνέεται από πελατοκεντρική αντίληψη και διαθέτει τις απαραίτητες
γνώσεις για τα φάρμακα και τα προϊόντα του φαρμακείου, αποτελεί το Α και το Ω
της επιχείρησής σας.
Τεχνολογία. Ένα καλά σχεδιασμένο πρόγραμμα
πιστότητας αυξάνει κατά πολύ τον κύκλο εργασιών και τα καθαρά κέρδη του
φαρμακείου σας, αχρηστεύοντας προσφορές και εκπτώσεις. Μια αξιόπιστη βάση
δεδομένων μπορεί να λειτουργήσει για να απευθύνετε εξατομικευμένες προσφορές
και να προσελκύσετε παλιό και νέο κοινό. Η παρουσία σας με έξυπνο και πρωτότυπο
τρόπο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δημιουργεί ένα δίκτυο φίλων και ακολούθων
που, αργά ή γρήγορα, θα μεταφραστεί σε επίσκεψη στο φαρμακείο σας.
Εν κατακλείδι, η σωστή χρήση των εργαλείων που έχει στη διάθεσή του ο σύγχρονος φαρμακοποιός τού δίνει τη δυνατότητα να αποφύγει το πολυκαιρισμένο και αναποτελεσματικό σύστημα των εκπτώσεων. Τοποθεσία, επιλογή προϊόντων, προσωπικό και τεχνολογία θα φέρουν αποτελέσματα πολύ καλύτερα σε ποιότητα και διάρκεια.