Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

Έρευνα για την επίδραση των διαφημίσεων φαρμακευτικών προϊόντων στο κοινό

19/1/2022 6:30:28 μμ
Μπορούν να βοηθήσουν τους ασθενείς να λάβουν τεκμηριωμένες αποφάσεις για την υγεία τους;
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Τον αντίκτυπο των διαφημίσεων των φαρμακευτικών προϊόντων στους ασθενείς ερεύνησε η εταιρεία DeepIntent® στις ΗΠΑ, με στόχο να κατανοήσει αν και κατά πόσο αυτές επηρεάζουν τους καταναλωτές ώστε να λαμβάνουν τεκμηριωμένες αποφάσεις για την υγεία τους.

Στο πλαίσιο της έρευνας, 1244 ασθενείς απάντησαν σε ερωτηματολόγιο σχετικά με το πόσο χρήσιμες θεωρούν τις διαφημίσεις των φαρμακευτικών εταιρειών και ποια χαρακτηριστικά συμβάλλουν ώστε να τους μείνουν πιο έντονα στη μνήμη. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας:
  • Το 51% των ασθενών θυμάται περισσότερο τις διαφημίσεις που σχετίζονται με τις παθήσεις του.
  • Το 36% αισθάνεται πιο ενημερωμένο όταν συζητά τις θεραπευτικές επιλογές με το γιατρό του, λόγω των διαφημίσεων.
  • Το 55% δήλωσε πιο πιθανό να ακολουθήσει την αγωγή του όταν έχει κάνει τη δική του έρευνα, στην οποία περιλαμβάνεται και η επικοινωνία με ασθενείς που λαμβάνουν το ίδιο φάρμακο.
Τα αποτελέσματα της έρευνας δημοσιεύει το fiercepharma.com.

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Μετά τη συμφωνία με την κυβέρνηση για αύξηση της χρηματοδότησής τους
Ανακοίνωση με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Υγείας






Σχετικά άρθρα

ELPEN: Σημαντική αναγνώριση για το Papilocare®
Στο διεθνές συνέδριο EUROGIN 2025
DEMO: Αντιπρόσωποι του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στο έργο Βιοτεχνολογίας
DEMO: Αντιπρόσωποι του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στο έργο Βιοτεχνολογίας
Bioderma: Διάκριση για το Photoderm Anti-Ox Eau Solaire SPF50+
Στα Beauty Stars Awards του Madame Figaro
Νέα στρατηγική συνεργασία FAMAR - SEPTONA
Και σημαντική επένδυση για την επέκταση του Κέντρου Διανομής της