Τον αντίκτυπο των διαφημίσεων των φαρμακευτικών προϊόντων στους ασθενείς ερεύνησε η εταιρεία DeepIntent® στις ΗΠΑ, με στόχο να κατανοήσει αν και κατά πόσο αυτές επηρεάζουν τους καταναλωτές ώστε να λαμβάνουν τεκμηριωμένες αποφάσεις για την υγεία τους.
Στο πλαίσιο της έρευνας, 1244 ασθενείς απάντησαν σε ερωτηματολόγιο σχετικά με το πόσο χρήσιμες θεωρούν τις διαφημίσεις των φαρμακευτικών εταιρειών και ποια χαρακτηριστικά συμβάλλουν ώστε να τους μείνουν πιο έντονα στη μνήμη. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας:
- Το 51% των ασθενών θυμάται περισσότερο τις διαφημίσεις που σχετίζονται με τις παθήσεις του.
- Το 36% αισθάνεται πιο ενημερωμένο όταν συζητά τις θεραπευτικές επιλογές με το γιατρό του, λόγω των διαφημίσεων.
- Το 55% δήλωσε πιο πιθανό να ακολουθήσει την αγωγή του όταν έχει κάνει τη δική του έρευνα, στην οποία περιλαμβάνεται και η επικοινωνία με ασθενείς που λαμβάνουν το ίδιο φάρμακο.
Τα αποτελέσματα της έρευνας δημοσιεύει το fiercepharma.com.