Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

Εμπορική Αρχιτεκτονική και Conceptual Design

12/2/2018 2:49:37 μμ
Για ένα φαρμακείο που ξεχωρίζει από το... σωρό
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


To Pharmacy2020 γράφει για το ελληνικό φαρμακείο

Το σύγχρονο φαρμακείο έχει μετεξελιχθεί σε έναν χώρο τον οποίο ο καταναλωτής επισκέπτεται όχι μόνο για λόγους υγείας, αλλά και για λόγους πρόληψης, ομορφιάς, αναζήτησης προϊόντων που έχουν να κάνουν με την ευζωία και την ευεξία. Η ενημέρωση του κοινού για τη μετεξέλιξη του φαρμακείου σε ένα σύγχρονο πολυκατάστημα παροχής υψηλής ποιότητας υπηρεσιών και προϊόντων αποτελεί προτεραιότητα, καθώς η παγιωμένη αντίληψη για τον ρόλο του φαρμακείου δεν μεταβάλλεται από τη μία ημέρα στην άλλη.


Η μετεξέλιξη του φαρμακείου πρέπει να επικοινωνηθεί στο κοινό με μη λεκτικούς τρόπους, καθώς είναι αδύνατον για το φαρμακοποιό και το προσωπικό του να ενημερώσουν έναν-έναν τους καταναλωτές. Εδώ ακριβώς υπεισέρχεται η έννοια της εμπορικής αρχιτεκτονικής και του conceptual design. Με τη βοήθειά τους, το μήνυμα που θα μεταδίδει το φαρμακείο μας είναι ευδιάκριτο, ελκυστικό και ξεκάθαρο. Διαφοροποιώντας την εικόνα του, ξεφεύγοντας από το κλασικό image του φαρμακείου, εκπέμπουμε και επικοινωνούμε το καινούργιο μήνυμά μας προς κάθε κατεύθυνση.


Παντρεύοντας τις αρχές της εμπορικής αρχιτεκτονικής και του conceptual design, επιτυγχάνουμε εξατομικευμένη προσέγγιση και δίνουμε στο φαρμακείο μας τα δικά του, μοναδικά χαρακτηριστικά. Το φαρμακείο πλέον ενσωματώνει την προσωπικότητα και τη φιλοσοφία του φαρμακοποιού. Δεν απευθύνεται μόνο σε ασθενείς αλλά, αντίθετα, σε ένα υγιές κοινό που επιθυμεί να αναβαθμίσει την καθημερινή του ζωή. Είναι ένας χώρος που δημιουργεί θετικά συναισθήματα τόσο στο καταναλωτικό κοινό που τον επισκέπτεται όσο και στο προσωπικό που εργάζεται σε αυτόν.


Η διαμόρφωση των χώρων, η χρήση χρωμάτων και υλικών τελευταίας τεχνολογίας, η διάταξη των προϊόντων, η αξιοποίηση των νέων εργαλείων ενημέρωσης του κοινού έξω και μέσα στο φαρμακείο, προσφέρουν μια εμπειρία που απογειώνει τις αισθήσεις.

Το παλιό φαρμακείο της εσωστρέφειας δεν υπάρχει πια.


Το σύγχρονο φαρμακείο βοηθάει και προσελκύει τον πελάτη να διακρίνει, να συγκρίνει, να επιλέξει τα προϊόντα που επιθυμεί. Να νιώσει καλά και να εξυπηρετηθεί μέσα σε ένα περιβάλλον που έχει φτιαχτεί με τρόπο που τον κάνει να αισθάνεται σημαντικός. Σε ένα περιβάλλον όπου η λειτουργικότητα, η εμπορικότητα και η αισθητική αλληλοσυμπληρώνονται ιδανικά, ώστε να κερδίζουν τον καταναλωτή, να του δημιουργούν την ανάγκη να επανέλθει και να δημιουργούν στέρεους και σταθερούς δεσμούς μεταξύ αυτού και του φαρμακείου. Του φαρμακείου του.


To παρόν άρθρο αποτελεί αναδημοσίευση.

Πηγή

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Τα ιαπωνικά προϊόντα στοματικής φροντίδας κυκλοφορούν στην Ελλάδα από την Plac Control
Το νέο Δ.Σ. θέτει σε προτεραιότητα την κάλυψη του χρηματοδοτικού κενού






Σχετικά άρθρα

ELPEN: Σημαντική αναγνώριση για το Papilocare®
Στο διεθνές συνέδριο EUROGIN 2025
DEMO: Αντιπρόσωποι του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στο έργο Βιοτεχνολογίας
DEMO: Αντιπρόσωποι του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στο έργο Βιοτεχνολογίας
Bioderma: Διάκριση για το Photoderm Anti-Ox Eau Solaire SPF50+
Στα Beauty Stars Awards του Madame Figaro
Νέα στρατηγική συνεργασία FAMAR - SEPTONA
Και σημαντική επένδυση για την επέκταση του Κέντρου Διανομής της