Η TIKUN Europe, η 1η εταιρεία φαρμακευτικής κάνναβης στην Ελλάδα, συμμετείχε για πρώτη φορά στο 9ο Συνέδριο που διοργανώθηκε και υλοποιήθηκε από το Συνεταιρισμό Φαρμακοποιών Αιγαίου και Κρήτης (ΣΥΦΑΚ) και τη συνδρομή του επιστημονικού φορέα Ελληνική Φαρμακευτική Εταιρεία (ΕΦΕ). Το συνέδριο με κεντρικό θέμα: «Το Φαρμακείο στην Υγεία, Ομορφιά και Ευεξία στη Metapharma Εποχή» διεξήχθη στις 9, 10 και 11 Σεπτεμβρίου στο Ηράκλειο της Κρήτης.
Το παρόν στο συνέδριο έδωσαν φαρμακοποιοί και βοηθοί φαρμακείων από όλη την Ελλάδα, προκειμένου να ενημερωθούν και να επιμορφωθούν από τα κορυφαία στελέχη όλων των φορέων του κλάδου σχετικά με τις νέες υπηρεσίες, τις προκλήσεις που καλείται να αντιμετωπίσει και να διαχειριστεί τόσο το φαρμακείο όσο και ο κλάδος γενικότερα, τη σημερινή εποχή.
Επιπροσθέτως, οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να επισκεφτούν το περίπτερο της TIKUN Europe και να ενημερωθούν από την επιστημονική ομάδα της εταιρείας –η οποία αποτελείται από εκπροσώπους των τμημάτων Marketing και Πωλήσεων– για τη δραστηριότητα και τα προϊόντα της.
Πρωταγωνιστική θέση είχε η προϊοντική σειρά της Tikun CBD, μονοπωλώντας το ενδιαφέρον των φαρμακοποιών, η οποία έχει πλέον εγκαθιδρυθεί δυναμικά στην ελληνική αγορά και διατίθεται ήδη σε επιλεγμένα φαρμακεία πανελλαδικά. Τα συγκεκριμένα προϊόντα παράγονται σε πιστοποιημένο εργοστάσιο στη Γαλλία, με βάση καινοτόμες φόρμουλες που έχει αναπτύξει το R&D τμήμα της εταιρείας στην Ελλάδα και προσφέρουν φυσική ολιστική ισορροπία, συμβάλλοντας μοναδικά στην ενίσχυση της ευεξίας του ανθρώπινου οργανισμού.
H Marketing Manager της TIKUN Europe, Ντορέτα Δαρμανή, δήλωσε σχετικά:
«Η TIKUN Europe για ακόμη μια φορά με μεγάλη χαρά δίνει το παρόν σε μια σημαντική διοργάνωση που ενισχύει την ενημέρωση και την εκπαίδευση των επαγγελματιών στο χώρο της υγείας. Πρωταρχικός στόχος μας είναι η δημιουργία καναλιού επικοινωνίας και εκπαίδευσης με τους φαρμακοποιούς, αναφορικά με τις εξελίξεις του κλάδου, τις δραστηριότητες της εταιρείας αλλά και τη διαθέσιμη προϊοντική σειρά Tikun CBD, η οποία προσφέρει αναβάθμιση της ποιότητας ζωής των καταναλωτών, εξασφαλίζοντας ολιστική, φυσική ισορροπία».