Μια σημαντική διάκριση έλαβε το Dettol με την Πρωτοβουλία Ευθύνης «Προστασία Πρώτης Τάξης» στα Influencer Marketing Awards 2022, το θεσμό που επιβραβεύει τις πιο αγαπημένες και επιδραστικές καμπάνιες Influencer Marketing.
Το όραμα του Dettol να δημιουργήσει έναν πιο καθαρό και υγιή κόσμο με την Πρωτοβουλία Ευθύνης «Προστασία Πρώτης Τάξης» που έχει αναλάβει προς τους μαθητές της Α' Δημοτικού από την προηγούμενη χρονιά, έλαβε το Bronze βραβείο στην κατηγορία «Best Covid-19 Response».
Το εκπαιδευτικό μουσικό clip «Καθαρά τα δυο μου χέρια τα κρατώ», που ερμηνεύει η Έλενα Παπαρίζου, δημιουργήθηκε από την ομάδα της αία* relate στο πλαίσιο του διετούς προγράμματος Κοινωνικής Ευθύνης του Dettol, με στόχο να εκπαιδεύσει και να ευαισθητοποιήσει τα παιδιά στους βασικούς κανόνες υγιεινής, μέσα από ένα ευχάριστο και διαδραστικό τρόπο. Η διάκριση αυτή είναι ιδιαίτερα σημαντική και επιβραβεύει την προσπάθεια του Dettol να κρατήσει τους μαθητές και τα αγαπημένα τους πρόσωπα ασφαλή, ιδιαίτερα σε αυτή τη πρωτόγνωρη συγκυρία και τις δύσκολες συνθήκες με τις οποίες ήρθαμε όλοι αντιμέτωποι κατά τη διάρκεια της πανδημίας.